|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ריקי1
חבר מתאריך 15.7.14
1013 הודעות | יום שלישי י''א בניסן תשע''ה
16:02 31.03.15 |
|
24. אם רק היית ''שואל'' את המנכ''ל אין שום בעיה..
בתגובה להודעה מספר 21
|
הבעיה היא שהמנכ"ל וסגניתו ומסדר המדפים והנהג ועוד ועוד - לא רק "שאלו" אותם אלא "שיגעו להם את המוח" והפריעו להם לעבוד ימים שלמים.. (לא אהבתי את ההיתממות הזאת! רק שאלה..) מן הסתם שמעת הקלטות שהופצו ברשת, צורת המחאה הזו אינה לגיטימית וגררה חילול ה'!! גם אם עשו לכם עוולה, אין שום היתר והצדקה לפעול באמצעים שגורמים חילול ה' וסבל לאנשים אחרים (מה אשם מסדר המדפים? מה?) מותר לכם למחות, אסור לכם להציק! וזה גם מה שכנראה בית משפט יקבע ממש בקרוב.. (זה בפן החוקי אך גם בפן ההלכתי לא נראה שהדבר מותר, יש רב שהתיר את המהלכים של טריגר?) דעתי האישית היא שלכל אחד מותר להביע את עמדתו וגם לפלס יש זכות לכתוב ככל העולה על רוחו (ואין זה ראוי לארגן חרם על עיתון אחר) אבל הוא/אתה/אתם/קבוצת הפורשים חייבת לקחת בחשבון שזכות הציבור הליטאי לבחור שלא לחבור לאותה קבוצה בעקבות מה שנכתב בעיתונם וזה כבר כן הוגן ולגיטימי!!
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הולך תמים
חבר מתאריך 1.12.13
566 הודעות | יום שלישי י''א בניסן תשע''ה
00:40 31.03.15 |
|
8. בעצם גם בתיאור שלך זה לגיטימי
בתגובה להודעה מספר 3
|
אך יש בו 2 נקודות ההופכות אותו לבעייתי א. מדובר באנשים שאין להם שום דבר עם הפגיעה בך ולא מתקשרים להביע את כאבם וליידע שהדבר פוגע בהם, אלא כמקל שלך ע"מ להפריע ולהעניש את מי שפגע בך.ב. ברור שעל תור ארוך במכולת השכונתית וכדו', המחאה של מאות אינה פורפורציונאלית לרמת הפגיעה, וממילא מדובר בדבר מלאכותי, ששוב, אינו משמש אלא כעונש חסר קשר לעצם המחאה. על רמת הפגיעה של כל דבר אפשר להתווכח והדבר מסור לשיקול הדעת. אם נשתמש בבסיס הסיפור שלך, אם אותו אדון קרמשניטקובסקי יעליב את כל 40 האנשים שעמדו בתור ביום חמישי ויאמר כי אינו מוכן למכור להם משקפיים מכיון שהם נמוכים, דומני שכולם יסכימו שאין שום בעיה, חוקית ומוסרית, שאחד מארבעים הפגועים יידע את השאר במספר הטלפון של מר קרמשניט ע"מ שינזפו בו כולם. הצד השווה לשני החילוקים, שהדבר תלוי אם המחאה באה באמת מכח עצם הדבר, או כאיום חיצוני הבא להשפיע על דבר שלא היווה בפני עצמו את הסיבה למחאה. (לשם משל: ע"פ החוק, ברור שאם אדם בא לעשות לך עוולה כלשהי, מותר לך לאיים עליו בתביעה במשטרה, שכן אין כאן שימוש בסחיטה ע"מ לכפות אותו לדבר, מכיון שפנייה למשטרה הינה על דבר זה עצמו, ולזה מיועד כח החוק - להרתיע ולגרום לו שלא לעשות את הדבר עליו נקבע העונש. לעומת זאת אם תאיים על אדם שבאם לא יעשה דבר מסויים, ואפי' יהא מחוייב לעשותו ע"פ חוק (החזר חוב לדוגמא) תתבע אותו לדין על פרשה אחרת, הרי שיש כאן, לכאורה, סחיטה וצפוי לך עונש חמור, ולא משנה שזכותך לקבל את מה שניסית להשיג.) עיוות המחשבה נוצר אפילו בנטיה קטנה של האדם מדעתו האמתית בכדי לרצות אחרים או את עצמו |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הולך תמים
חבר מתאריך 1.12.13
566 הודעות | אור ליום רביעי י''ב בניסן תשע''ה
20:59 31.03.15 |
|
32. את/ה מפספס/ת את הנקודה
בתגובה להודעה מספר 17
|
בנוגע לא' ב' וג' וד' ביחד, זה ממש לא משנה אם זה פוגע בי ממונית או רק מפלגתית בגלל שאני בני ברקי מפגר, גם לא משנה אם הבנתי לבד את עומק הזלזול והעלבון שבדבר, או שמישהו דאג לחרוט צלקות בנפשי ואל משנה אם באמת יש כאן סיבה להיעלב או ש"מה אתה נעלב אתה בסך הכל עציצון מפיץ שנאה" או בגרסה החדשה "מה מעליב בזה, סה"כ רוצים להפסיק את הפצת השנאה שלך". תכל'ס, כל זמן שמעשיהם פוגעים בי או שהם מכאיבים לי מפני תאוות הנקם/רוע לב/ אהבת האקשן לראות יתד ריק, זכותי להביע בפני החברה את רצונותי, בקשותי וכאבי. אין שום צורך להוכיח שאני כנה ואמיתי, דבר ראשון תוכיח שלא אכפת לי וקיבלתי כסף (אני אישית עדיין מחכה ליום שיציעו לי כסף ומנסה נואשות לרמוז ע"כ לכל מי שקשור. בינתיים אני יכול רק ללוות על החשבון, ולמחות בחינם.) ודבר שני עצם זה שאני מתקשר אומר שאכפת לי, לא?עיוות המחשבה נוצר אפילו בנטיה קטנה של האדם מדעתו האמתית בכדי לרצות אחרים או את עצמו |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
|
|
|
|
|
|
|