ערכתי לאחרונה בתאריך 10.10.15 בשעה 16:20 בברכה, aviramof
זה סוג של רזולוציה מזוייפת זה אמור להחליק את התמונה על
ידי החלקת זוויות מחודדות של פיקסלים מרובעים אפשר להגיד
שנקראים Jaggies או אפקט מדרגות גם אפשר לקרוא לזה ככה כנראה.אם אתה שם רזולוציה מספיק גבוהה הפיקסלים כל כך קטנים שאתה
לא יכול להבחין בעין האנושית בפיקסלים האלה ולכן התמונה הרבה
יותר חלקה מבחינתך לכן כל הזמן ממציאים 2K ו2.5K ו4K ובעתיד
8K.
Msaa כנראה לא מומלץ הכי ישן וכבד מכולם.
Fxaa חדש יותר של נוידיה אם אני זוכר נכון.
Txaa זה אמור להיות שילוב של שני הראשונים כנראה.
תבדוק אותם אחד אחרי השני ותראה מה כבד יותר ופוגע בFSP יותר
ומה נותן לך תמונה חלקה יותר?
לפי מה שאני מבין Fxaa הוא המהיר ביניהם אבל הכי פחות חלק בתמונה
אולי בעתיד במשחקים חדשים כמו הבטא שהורדת Txaa יהיה טוב יותר.
FXAA - No performance hit. Is the worst looking AA method, and isn't very effective at smaller resolutions. Can cause the entire image to look blurrier than usual. That said, combining FXAA with 4x MSAA is usually the most effective, and best performing AA method you can get. FXAA is also good for performance at 2K or 4K resolutions.
TXAA - Very demanding, but also very effective. This also has the tendency to blur the entire image, making it look more like smooth, film-stock. While it looks nice, it's not for everyone.
MSAA - The most effective and cleanest image. At 4x MSAA you get the best balance between performance and image quality. Of course, 8x presents the best image quality, and almost completely removes all traces of aliasing.
I'll be using FXAA and 4x MSAA at 1080p I think, though TXAA will be worth trying, to see the performance impact.