ABA


"יש לי שאלה שאני לא מצליח להסביר לעצמי בנוגע לאלגוריתם A כוכב"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פיתוח, תיכנות ובניית אתרים נושא #21211 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 21211
Crazy Lion  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.02
19328 הודעות, 9 פידבק
   11:57   25.04.15   
אל הפורום  
  יש לי שאלה שאני לא מצליח להסביר לעצמי בנוגע לאלגוריתם A כוכב  
 
   הבנתי את הקטע של אלגוריתם A* בגדול אני מבין למה הוא יעיל נגיד בתוכנה כמו WAZE
אבל למה הוא יעיל נגיד במשחק של 8PUZZLE של לסדר מספרים לא מצליח להבין נגיד איזו שיטה אחרת אפשר לעשות חוץ מ A* שוב מבחינת תיאורית

חשבתי נגיד על משחקי הימורים כמו בלאק גק אפשר להשתמש במנגנון של A* יש משהו בהבנה של האלגוריתם שלא יושב לי עד הסוף .

אני הבנתי שהאלגוריתם הזה הוא יעיל לתוכנה כמו WAZE כדי להגיע מנקודה מסוימת לנקודה אחרת הוא מוצא את הדרך הכי מהירה אבל איך אפשר להשתמש במגנון לחישוב של משהו אחר. נגיד דמקה או שחמט איזה מנגנון משתמשים כאשר בונים משחק מחשב ?

אני מקווה שהסברתי את עצמי כראוי אם לא אני אנסח מחדש..

תודה מראש

מילוי סקרים בתשלום למי שמעונין ,
משלם בזמן וקל להגיע ליעד :
https://goo.gl/EJh6V2


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  משתמשים בו בשביל לחשב מסלול עם משקלים.. inno3D 25.04.15 18:06 1
  אם תחשוב על המשחק כעל גרף של מצבי הלוח Zippo  25.04.15 22:35 2
  היעילות של A* תלויה בכלל ההיוריסטי. ShocKi  25.04.15 22:52 3
  WOW איזה כיף ... קודם כל תודה רבה... :) Crazy Lion  26.04.15 01:17 4
     פונקציה היוריסטית היא פונקציה שמחשבת ''בערך'' את מה שאתה באמת רוצה inno3D 26.04.15 03:14 5
  המון תודה...:) עכשיו הכל מתחבר לי אתם תותחים .מעריך את זה ממש Crazy Lion  26.04.15 10:48 6

       
inno3D
חבר מתאריך 21.4.02
4533 הודעות
   18:06   25.04.15   
אל הפורום  
  1. משתמשים בו בשביל לחשב מסלול עם משקלים..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לדמקה ושמחט משתמשים ביותר ב MINMAX בשביל למצוא כל תור את המהלך הכי משתלם

בדמקה אפשר להשתמש ב A* בשביל לתכנן מסלול למלך נגיד


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zippo 
חבר מתאריך 26.5.02
7921 הודעות
   22:35   25.04.15   
אל הפורום  
  2. אם תחשוב על המשחק כעל גרף של מצבי הלוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ותיישם אלגוריתם כדוגמת A* על מנת למצוא מסלול בגרף, אתה תבין.
זה לא מתאים למשחקים מול אדם אחר, כי אתה לא שולט על המהלכים שלו. (וכמו שנאמר, MINMAX הוא מתאים יותר) אבל משחק כמו סודוקו, או 8PUZZLE (או 16PUZZLE) או כל משחק אחר שבו יש שחקן יחיד, אתה יכול למדל את מהלכי המשחק כקודקודים בגרף. למשל:

נניח שזה המצב ההתחלתי:


_86
547
231

אז הבנים שלו יהיו:


6_8
547
231


ו-


867
_54
231

כל קשת בין מצבים כאלה עלותה 1.
וכך אפשר "לטייל" על הגרף עם A*.
מכיוון שזה "יקר" מדי לייצר את כל המצבים האפשריים,
בכל שלב של A* אתה תייצר רק את הבנים המיידים של הקודקוד שאתה מרחיב.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ShocKi  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.3.02
20171 הודעות, 10 פידבק
   22:52   25.04.15   
אל הפורום  
  3. היעילות של A* תלויה בכלל ההיוריסטי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זה בעצם מה שמקדם אותך לקראת המטרה.

מה שאתה בעצם שואל זה איך למצוא את הכלל ההיוריסטי כדי לפתור את הבעיה בצורה טובה יותר מאלגוריתם חיפוש רגיל... על זה איאפשר ממש לענות לך... זה דורש חשיבה וניסיון.

אפשר להסביר לך למשל איך כלל היורסיטי מסוים פותר לך בעיה ספציפית, אבל זה לא יעזור לך להבין איך לפתור בעיה אחרת עם כלל אחר.


קאש-באק ישראלי: https://www.cashback.co.il/?uref=33330
קאשבק לAsos ואמזון דרך Ebates: https://goo.gl/MX87Y7 - מקבלים 10$ לאחר שימוש ראשון.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crazy Lion  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.02
19328 הודעות, 9 פידבק
   01:17   26.04.15   
אל הפורום  
  4. WOW איזה כיף ... קודם כל תודה רבה... :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   קצת מתחיל להבין אבל באמת הקטע של ההיוריסטיקה . אני אנסה לחשוב על זה מחר על הבוקר מקסימום אני אשאל שוב כדי לחדד משהו
חייב להבין את האלגוריתם הזה מענין רצח

מילוי סקרים בתשלום למי שמעונין ,
משלם בזמן וקל להגיע ליעד :
https://goo.gl/EJh6V2


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
inno3D
חבר מתאריך 21.4.02
4533 הודעות
   03:14   26.04.15   
אל הפורום  
  5. פונקציה היוריסטית היא פונקציה שמחשבת ''בערך'' את מה שאתה באמת רוצה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   למשל אם יש לך ערים וכבישים שמחוברים ביניהם
אז בשביל למצוא את המסלול הקצר ביותר מעיר A לעיר B,
במקום לחפש לפי הכבישים שמחברים בין הערים, אתה תעבור בין עיר לעיר לפי המרחק האווירי הקצר ביותר.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crazy Lion  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.02
19328 הודעות, 9 פידבק
   10:48   26.04.15   
אל הפורום  
  6. המון תודה...:) עכשיו הכל מתחבר לי אתם תותחים .מעריך את זה ממש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.04.15 בשעה 11:05 בברכה, Crazy Lion
 

מילוי סקרים בתשלום למי שמעונין ,
משלם בזמן וקל להגיע ליעד :
https://goo.gl/EJh6V2


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net