ערכתי לאחרונה בתאריך 16.09.16 בשעה 17:12 בברכה, fifa12
יש לי את הקוד
הזהבגדול הבנתי שפה בקוד ברגע שאני לא משתמש בכפתורים כלומר מבטל אותם
יש לי אופציה של החלקה על המסך
עכשיו בשביל לדעת לאן מחלקים לאורך או רוחב
מחסרים את הנקודה שבה סיימתי תהחלקה מהנקודה הראשונה שהתחלתי
לדוגמא אם הערך אם ההפרש בערך מולחט של x גדול מהפררש של Y אנחנו מחלקים על ציר ה X
כלומרHorizontal
if (!useButtons) { try { float diffX = e2.getX() - e1.getX(); float diffY = e2.getY() - e1.getY(); if (Math.abs(diffX) > Math.abs(diffY)) { // Horizontal swipe אופקי if (Math.abs(diffX) > GameSettings.SWIPE_THRESH_HOLD && Math.abs(velocityX) > GameSettings.SWIPE_VELOCITY_THRESH_HOLD) { if (diffX > 0) { onSwipeRight();//החלקה ימינה } else { onSwipeLeft();//החלקה שמאלה } } result = true; } else if (Math.abs(diffY) > GameSettings.SWIPE_THRESH_HOLD && Math.abs(velocityY) > GameSettings.SWIPE_VELOCITY_THRESH_HOLD) { // Vertical swipe אנכי if (diffY > 0) { onSwipeDown();//החלקה למטה } else { onSwipeUp();//החלקה למעלה }
|
עכשיו אני לא מבין מה יכולת הכוונה של הבדיקה פה
if (Math.abs(diffX) > GameSettings.SWIPE_THRESH_HOLD && Math.abs(velocityX) > GameSettings.SWIPE_VELOCITY_THRESH_HOLD)
|
SWIPE_THRESH_HOLD וSWIPE_VELOCITY_THRESH_HOLD מוגדרים כשווים ל100 (כלומר מהירות של 100 מאיות לשניה)
(איזה בדיקה זו בכלל מה זה בדיקה של הפרש מול מהירות החלקה)
אחר כך זה כבר ברור הוא בודק אם x קטן מאפס אז מחליק שמאל אם גדול מחליק ימינה
תודה מראש