ABA


התחבר

עזרה

חיפוש

כתוב


 סרטים וטלוויזיה   אחראים: omrimayo, Simple, Adielb, Locutus,  נוכחות אחראי פורום          הודעות אחרונות שלי    
סך כותרות
   הרשם לחברות מלאה         הרשמה לחברות רגילה     דף 1 | ... | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 374 | ארכיון (11)
  אל רשימת קבוצות הדיון מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
    סדר לפי:             כותרות הכותב מכתב אחרון תגובות נצפה דירוג
מחפש תרגום לסרט My.Best.Friends.Wedding.1997.BluRay.720p.H264 moka 21.11.12  08:08
מאת shugon
2  נ/ 12 ---  
ההוביט זה סרט לילדים? zohar678 21.11.12  02:55
מאת The Virus
3  נ/ 5 ---  
מה שערוץ 2 עושים עם יחס השידור פשוט בלתי נסבל O'Brien 20.11.12  18:27
מאת OYD
1  נ/ 4 ---  
|שאלה| תרגום נורמלי לבאטמן החדש כמה עוד 20.11.12  17:48
מאת כמה עוד
2  נ/ 3 ---  
אפשר בבקשה תרגום באנגלית טוב לדקסטר החדש ? OYD  20.11.12  03:47
מאת OYD
3  נ/ 4 ---  
שני פרקים באימפריית הטיילת ששווה לדבר עליהם. Ryu 20.11.12  02:33
מאת nadav2001
1  נ/ 4 ---  
איך אני מדביק כתוביות לסרט XVID בדרך הכי פשוטה? idan5491  18.11.12  21:02
מאת idan5491
0  נ/ 3 ---  
השרדות האמריקאי, מישהו עוד עוקב? כמה עוד 18.11.12  12:07
מאת כמה עוד
4  נ/ 5 ---  
המון המון מזל טוב למנהלנו היקר ! מזל טוב ל omrimayo! colin  18.11.12  10:30
מאת bomba
16  נ/ 5 ---  
יש המלצה לסרט מתח טוב? Mirage  18.11.12  10:09
מאת snoopy1
1  נ/ 3 ---  
שוחרר כבר החלק השני של twilight 4? -M- 18.11.12  00:06
מאת omrimayo
1  נ/ 2 ---  
שוחרר The Dark Knight Rises 2012 1080p BluRay x264-ALLiANCE etamar_maman  17.11.12  12:15
מאת O'Brien
14  נ/ 26 ---  
|מחפש| את הסרט הישראל ''למלא את החלל'' -M- 17.11.12  01:22
מאת -M-
2  נ/ 5 ---  
טוב ראיתי אתמול The Expatriate בלי ששמעתי על זה בכלל, האמת? אחלה סרט! Avi139   17.11.12  01:01
מאת Bonito
6  נ/ 4 ---  
שינו משהו בSUBCENTER ? AzurA 16.11.12  19:21
מאת CaTz
1  נ/ 5 ---  
הפוסטר הראשון של ''משחקי הכס'' עונה 3 O'Brien 16.11.12  15:39
מאת כמה עוד
5  נ/ 3 ---  
דרושים לינקים להורדת שני סרטי דרקונים: הדרקון הראשון שלי + חברי הדרקון אליוט ilanka  15.11.12  22:38
מאת ilanka
0  נ/ 2 ---  
יצא Looper DVDRip XviD-Ltu etamar_maman  15.11.12  22:04
מאת Corsa16V
3  נ/ 7 ---  
איזה תוכנה הכי מומלצת להמיר קובץ AVI לצריבת DVD djapple  15.11.12  21:07
מאת maxim
1  נ/ 5 ---  
Total Recall -מה ההבדל בין EXTENDED ל-Theatrical.Cut אבי נימני  15.11.12  18:29
מאת אבי נימני
2  נ/ 7 ---  
דעתי TED (אין ספוילר) admin2000  15.11.12  18:05
מאת SmellyGas
15  נ/ 1 ---  
Lawless 2012 720p BluRay x264-SPARKS ''ארץ יבשה'' יצא!! snoopy1 15.11.12  16:16
מאת snoopy1
5  נ/ 5 ---  
יש כמה סרטים שיצאו אבל איפה האיכות טובה של באטמן החדש? לירני  15.11.12  07:12
מאת SBHX
3  נ/ 8 ---  
הומלנד פרק 7 - ספויילר... AzurA 14.11.12  15:45
מאת omrimayo
3  נ/ 3 ---  
איזה סטרימר יותר איכותי? zed25  14.11.12  10:06
מאת zed25
0  נ/ 8 ---  
טריילר - WARM BODIES colin  13.11.12  18:42
מאת 1337Swat
7  נ/ 1 ---  
ראיתי עכשיו את משחקי הרעב Zeet3x  13.11.12  12:50
מאת Alonso
7  נ/ 1 ---  
רק אני חשבתי שמדו סופרנוס וסאלון מהפמליה זאת אותה שחקנית? כמה עוד 13.11.12  12:49
מאת Alonso
10  נ/ 3 ---  
כשאני צורב סרט לDVD אני יכול לשים את הקובץ AVI ו-SRT בדיסק ולצרוב? djapple  13.11.12  12:01
מאת -OZ-
1  נ/ 5 ---  
הבונד הכי רווחי אי פעם. ובענק. omrimayo  12.11.12  21:13
מאת Avi139
6  נ/ 3 ---  
הרשם לחברות מלאה         הרשמה לחברות רגילה     דף 1 | ... | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 374 | ארכיון (11)


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net