ABA


התחבר

עזרה

חיפוש

כתוב


 סרטים וטלוויזיה   אחראים: omrimayo, Simple, Adielb, Locutus,  נוכחות אחראי פורום          הודעות אחרונות שלי    
סך כותרות
   הרשם לחברות מלאה         הרשמה לחברות רגילה     דף 1 | ... | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 374 | ארכיון (11)
  אל רשימת קבוצות הדיון מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
    סדר לפי:             כותרות הכותב מכתב אחרון תגובות נצפה דירוג
המלצה על הסרט Limitless / ללא גבולות AMIRla 08.10.11  21:30
מאת Avi139
5  נ/ 1 ---  
פורטלidown2 מחפש אתכם, ומחלק יוזרים aberant  08.10.11  20:02
מאת aberant
0  נ/ 2 ---  
הלוואי ש... סאבלימינל  07.10.11  13:58
מאת Ice Cold
5  נ/ בעדכון ---  
למתרגמים למיניהם| מישהו מתרגם את המופע החדש של ג'ף דנהא Raven  07.10.11  12:28
מאת שלמה_ו
4  נ/ בעדכון ---  
אפשר המלצה לסרטי כלא כלומר עלילה בכלא וכאלה... eminem 06.10.11  15:05
מאת SilverArt
11  נ/ בעדכון ---  
מה קורה עם חליפות? למה לא ממשיכים לתרגם? admin2000  06.10.11  13:00
מאת _DuDi_
1  נ/ בעדכון ---  
מחפש סדרות. יש המלצות? oraN 06.10.11  01:17
מאת כמה עוד
5  נ/ בעדכון ---  
''העשב של השכן'' נגמרה ככה? 1337Swat  05.10.11  17:01
מאת 1337Swat
7  נ/ בעדכון ---  
שחושבים שזה לא יכול להשתפר יותר.. שובר שורות SilverArt 05.10.11  14:56
מאת snoopy1
8  נ/ 3 ---  
מתי יש דקסטר 6 ביס? TerCian  05.10.11  09:29
מאת eminem
1  נ/ 1 ---  
מישהו פה ראה את הסדרה ''עמוק באדמה''? irisol  04.10.11  17:58
מאת Xtreme Sound
3  נ/ 1 ---  
איך לא יצא תרגום לדקסטר? לא תרגמו את ההדלפות כמה עוד 04.10.11  17:22
מאת כמה עוד
2  נ/ 1 ---  
יצא תרגום לדקסטר עונה 6 פרק 1.! snoopy1 04.10.11  17:08
מאת כמה עוד
1  נ/ 1 ---  
תגידו רק לי התרגומים עם ה IDX תוקעים את הסרטים? כמה עוד 04.10.11  15:49
מאת כמה עוד
10  נ/ 16 ---  
מחפש כתוביות לSnowtown (2011) BRRiP 1080p 6CH x264 GHD The Game HHH  04.10.11  14:33
מאת The Game HHH
2  נ/ 1 ---  
Dexter fans AqUa  04.10.11  04:17
מאת eddieabal123
11  נ/ 1 ---  
מישהו יודע איפה אפשר להוריד את כל הפרקים של טרה נובה? onso 03.10.11  23:15
מאת Ice Cold
3  נ/ 1 ---  
איך המסך הזה? שלמה_ו  03.10.11  22:58
מאת שלמה_ו
0  נ/ בעדכון ---  
לא הבנתי.. האמריקאים קנו מאיתנו את Homeland? eminem 03.10.11  18:45
מאת TIGER_one
6  נ/ 2 ---  
אז איך הפרק של אמפריית הטיילת ? כמה עוד 03.10.11  09:28
מאת UnderWater
10  נ/ בעדכון ---  
היום בלילה מתחילה הסדרה הכי מדוברת העונה - Homeland. omrimayo  03.10.11  09:17
מאת 1337Swat
10  נ/ בעדכון ---  
סאות פארק עברו יום? כמה עוד 02.10.11  23:07
מאת כמה עוד
0  נ/ 2 ---  
מחפש קצת עזרה כללית מאנשי הפורום..אני חדש בתחום... moka 02.10.11  18:06
מאת moka
3  נ/ בעדכון ---  
להרחק מהסרט Drive כמו מאש Wolf  02.10.11  13:37
מאת eminem
6  נ/ בעדכון ---  
למי שיש אקסטרימר ומחבר עליו כונן קשיח aCoZz  02.10.11  10:36
מאת scohe12
3  נ/ בעדכון ---  
יש למישהו תרגום ל OZ לעונות 4,5,6 muly-dog  02.10.11  10:28
מאת YellowManiac
3  נ/ בעדכון ---  
Bad.Teacher.2011.CEE.BluRay.1080p.AVC.DTS-HD.MA5.1-CHDB etamar_maman  02.10.11  10:00
מאת admin2000
1  נ/ 11 ---  
וואו דקסטר, פתיחת עונה מעולה! Avi139   02.10.11  03:08
מאת yonigrin
2  נ/ בעדכון ---  
המלצה| שתי סרטי אקשן/דרמה מעולים .... BloodOmen2  01.10.11  16:29
מאת DimkoD
4  נ/ בעדכון ---  
יש תרגומים לסדרות החדשות שיצאו? 1337Swat  01.10.11  13:21
מאת 1337Swat
0  נ/ בעדכון ---  
הרשם לחברות מלאה         הרשמה לחברות רגילה     דף 1 | ... | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 374 | ארכיון (11)


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net