| |
סדר לפי: כותרות |
הכותב |
מכתב אחרון |
תגובות |
נצפה |
דירוג |
 |
owncloud - כתחליף לDropBox ודומייה, מישהו ניסה ויכול להמליץ? |
Avi139  |
27.10.13 22:02 מאת Avi139 |
8
|
נ/ 61 | --- |
 |
מישהו יודע איך מפעילים את השולחן עבודה רחוק של windows8.1? |
Eljazira |
27.10.13 18:57 מאת djmcnissim |
4
|
נ/ 27 | --- |
 |
צריך עזרה בכרום... |
butbikad  |
27.10.13 17:44 מאת butbikad |
2
|
נ/ 7 | --- |
 |
כיצד אני מפעיל תוכנה שפועלת רק על 32bit במחשב של 64bit? |
Spitze  |
27.10.13 17:29 מאת Adielb |
2
|
נ/ 29 | --- |
 |
****כנסו להגיד מזל טוב למוצלשים שלנו השבוע!!**** |
HolyHacker  |
27.10.13 10:12 מאת aviramof |
9
|
נ/ 52 | --- |
 |
שוחררה CCleaner 4.07: בין השאר, נוספה תמיכה ב-Win8.1 |
ilanka  |
27.10.13 09:06 מאת BJack |
6
|
נ/ 50 | --- |
 |
איך חוזרים לWindows 8? |
AvivHK  |
26.10.13 23:53 מאת dr70 |
7
|
נ/ 71 | --- |
 |
אך אך, גוגל גוגל, מסתבר שאם יש לך ערוץ יוטיוב, מדביקים לך גם את גוגל+ |
Avi139  |
26.10.13 20:44 מאת Avi139 |
2
|
נ/ 27 | --- |
 |
כפתור ההתחל הקלסי של חלונות 7 הוסר מהתוכנה START8 גירסא חדשה |
EliMenda  |
26.10.13 20:17 מאת King_Cobra |
11
|
נ/ 49 | --- |
 |
איך אני מעביר את תפריט 1.35 BITCOMET שמאלה |
אשד |
26.10.13 20:07 מאת אשד |
0
|
נ/ 1 | --- |
 |
SkyDrive - איך ניתן להגדיל את נפח האחסון? |
אורי יפה  |
26.10.13 12:13 מאת אורי יפה |
0
|
נ/ בעדכון | --- |
 |
Best Simple Tips for OS X Mavericks |
HolyHacker  |
26.10.13 08:06 מאת HolyHacker |
6
|
נ/ 35 | --- |
 |
בעיה בהתקנת 8.1 פרטים בפנים |
etamar_maman  |
25.10.13 18:41 מאת King_Cobra |
5
|
נ/ 30 | --- |
 |
לכל מי שחיפש: קראק ל-Office 2013 שמתאים ל-Windows 8.1 |
Yaniv  |
25.10.13 18:06 מאת BJack |
14
|
נ/ 147 | --- |
 |
איך זה שעד היום אין שום תוכנה שמתקרבת לאופיס של מיקרוסופט? |
asco88  |
25.10.13 14:54 מאת Avi139 |
19
|
נ/ 104 | --- |
 |
בעיית אקטיבציה לחלונות 7 המותקנות בדיסק ssd |
petel1  |
25.10.13 13:36 מאת yony |
3
|
נ/ 4 | --- |
 |
אופיס 365/2013, פתאום ה-Ctrl-V / Shift-Insert הפסיק לפעול |
ldan192  |
25.10.13 06:35 מאת ldan192 |
1
|
נ/ 24 | --- |
 |
הורדת העדכון ל - Windows RT 8.1 הופסקה בגלל בעיות במהלך ההתקנה. |
sza  |
24.10.13 17:26 מאת Bar |
8
|
נ/ 77 | --- |
 |
האם יש פתרון פשוט ונוח (סרגל, למשל) לניקוד בעברית, ב-Win8? |
ilanka  |
24.10.13 16:08 מאת ilanka |
2
|
נ/ 11 | --- |
 |
Outlook שולח כל מייל ~ 10 פעמים |
sza  |
23.10.13 23:15 מאת dr70 |
5
|
נ/ 45 | --- |
 |
START8 עולה כסף?...:X? |
dvir88 |
23.10.13 23:05 מאת dr70 |
3
|
נ/ 34 | --- |
 |
Kaspersky Internet Security 2014 v14.0.0.4651 Trial Reset |מאפס ימי נסיון| |
sh770 |
23.10.13 22:12 מאת asco88 |
1
|
נ/ 5 | --- |
 |
מישהו הצליח לעדכן windows8 פרוץ לגרסת 8.1? |
כריש |
23.10.13 20:12 מאת HolyHacker |
6
|
נ/ 63 | --- |
 |
שאלה לגבי התקנת וינדוז חדש ומחיקת הישן |
kunta |
23.10.13 13:36 מאת coheniz |
3
|
נ/ 26 | --- |
 |
חיתוך קטע מסרט DVD - עזרה. |
shayr |
23.10.13 11:07 מאת shayr |
4
|
נ/ 9 | --- |
 |
מפעיל את הכלי Disk Defragmenter, לוחץ על Defrag, וכלום לא קורה. עזרה? |
Skazi69 |
22.10.13 21:35 מאת ZiggyMan |
2
|
נ/ 5 | --- |
 |
האם יש תוכנה שבוחרת מספר תמונות ועושה את כולן אותה רזולוציה? |
twito6 |
22.10.13 18:57 מאת twito6 |
4
|
נ/ 18 | --- |
 |
מחפש תוכנת אסטרולוגיה פרוצה בעברית |
warez_man |
22.10.13 14:53 מאת warez_man |
0
|
נ/ 1 | --- |
 |
איך אני משדרג ל 8.1 ? לא מוצא את העדכון יש לי מקורי 8 |
DarkMan |
22.10.13 14:27 מאת Platipus |
4
|
נ/ 40 | --- |
 |
חיפשתי בנרות מדריך לאקטיבציה של אופיס ואין ישועה :( אפשר עזרה? |
-M- |
22.10.13 01:43 מאת MiZe |
2
|
נ/ 15 | --- |