ABA

"מן סוג של חוויה בטיול אורך,"
גירסת הדפסה
קבוצות דיון 20 פלוס נושא #15455 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה
אשכול מספר 15455
rummikub

13:49   01.01.13
  מן סוג של חוויה בטיול אורך,

ערכתי לאחרונה בתאריך 01.01.13 בשעה 13:58 בברכה, rummikub

אני כבר מטייל 6 חודשים בעולם, אני הייתי בדרום אמריקה במדינות: פרו, אקוודור, קולובמיה, ברזיל, ארנגטינה וצ'ילה

באמת שהיה טיול מדהים, רזיתי כ 18 קילו במשקל, ראיתי מקומות שבחיים לא חשבתי שאני יבקר בהם,
אחד הדברים הטובים ביותר שחוויתי בטיול זה הקאסות בקולומביה, במיוחד הקאסה של יפתח בבוגטה, היה שם פשוט מדהים בטירוף ( חשבתי שאני לא יפגוש מקום יותר חולני מזה, )
הגעתי לברזיל שם ביקרתי בג'רי קוקווארה ואת פיפה שבצפון ברזיל ( כל זה היה אחרי קולומביה )
ואז הגעתי לריו דה ז'נרו
גם יצאתי לסיור פאבלות המוכר שכולם עוברים בריו', זה היה סתם עוד טיול יבש ומופלץ שכולם עוברים, אמרתי לעצמי בראש ( " אלו הפאבלות של בראזיל פחח" הכל סתם כנראה בדיחה אחת גדולה - כל הסרטים ומה ששמעתי על הפאבלות בברזיל )
כעבור יומיים יצא לי להכיר בברזיל את הפאבלות האמיתיות, נסענו אני וכמה חבר'ה מהארץ שהתחילו איתי את המסע בדרום אמריקה לפאבלות האמיתיות של ברזיל( נסענו עם מישהו שברח מהארץ וחי בדרום אמריקה כשנתיים ומתוכם שנה בברזיל, הוא דאג מראש להזהיר אותנו לא להגיע עם שום חפץ יקר, כסף, פלאפון או ארנק - שמעתי בהצאתו ויצאנו במונית לאחת הפאבלות של ברזיל ) הגענו בשעה 12:00 לאחת הפאבלות של ברזיל שנקראת Harerra favel ) לפחות ממה שיצא לי להבין, אתאר את הסיטואציה בקצרה, הגענו בשעה 12:00 לפאבלה הזו, היו רמקולים ברחובות שמשמעים מוזיקה שנקראת פאנקי בעוצה שמעולם לא יצאו לאוזניי לשמוע, לאחר ככמה שניות נראה היה שהשעה כ 1:00 בלילה, התחילו להופיע ברחובות הפאבלה אלפי אנשים, רובם היו כהה אור, ילדים קטנים בני 12-13+ נושאים עליהם נשק, אקדחים ויותר מזה נערים נושאים קלי נשק כאילו זה כלום קלצ'ניקובים, M16, אלכוהול לקטינים וריקודי זנות חופשיים )
ברחובות עצמם יש דוכני סמים שלא יצא לי לראות אפילו לא קרוב אליהם בקאסות בקולומביה של גולן, בנג'מין, הארי ויפתח ביחד, ממש ככלום לעומת עולם אחר שקיים רק בברזיל,
סיימתי את הטיול לאחר טראק של 7 ימים בצ'ילה שנקרא טורוס דל פיינה ( כן אותו אחד ששרף אותו ישראלי או תייר מסויים - היה מדהים כאין כמותו ), עברתי עוד טראקים נוספים כגון: יילו אזול בברילו'צה, טראק הנמלים בקירבת פוקון, שבעת האגמים, איגוואסו, אל קלאפטה, אל צ'אלטן ( שם יצאתי לטארק של 3 ימים שנקרא ריו ריטז.

הייתי עוד בטגנגה שבקולומביה וישנתי עוד יומיים בקרבת מקום בשם איי טיירונה פארק ( חשוב לציין שבכל אחד מהפארקים בדרום אמריקה יש שילוט בעברית המדגיש שאין לזרוק זבל בפארק - "כנראה בגלל התנהגות בלתי הולמת שלנו - שלט זה מוציין באנגלית ספרדית ועברית בלבד")
ליוצאים החדשים למסע, שכנראה מתחילים את הטיול מארגנטינה צ'ילה - אני ממליץ לכולכם על אף הקושי בחלק מהמסעות להשתדל לעבור כמה שיותר מהם כי אלו החוויות שנשארות בסופו של דבר ( גם לי היה מאוד קשה בחלקם אבל התגברתי ) תשתדלו לרכוש רכב מסוג ג'יפ ולמכור אותו בסוף המסע שלכם במדינות ארגטינה צ'ילה ולעבור את הקארטרה אוסטרל בכייף ( הייתי אבל היה דיי קשה באיזורים האלה שאני הייתי ), כמובן ממליץ בחום על הראפטינג בפרו - קוסקסו של ה 4 ימים, על המאצ'ו פיצו, על הפאבלות האמיתיות של ברזיל - תלכו רק עם יהודי ישראלי שחי בברזיל כמה שנים ומבין את ההשלכות של מקום כזה - ותנהגו בזיהרות- ולא אני לא מדבר על הסיור פאבלות הדליל, כמובן על תפסחו על הקאסות בקולומביה במיוחד לאהובי הבאלגן, ויותר מהכל תשתדלו להנות מכל רגע, הכסף שתבזבזו לא ישתווה לכל חוויה שתחוו בטיול )
כרגע אני בתחילת החודש השישי לטיול שלי, נמצא בלוס אנג'לס ב HAPPY NEW HEAR ), אחרי כמה ימים בווגאס, והרבה ימים של שגעת פה, אז תבלו תשמחו ותהנו כל רגע בחיים כל עוד יש לכם את זה, כל התקופות של הנוער לא יחזרו שוב פעם

שולח לכם את זה תוך כדי פתיחות לב ושיח אמיתי

שתף

האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר
  נשמע חלום כל הכבוד רק צריך חתיכת סכום כסף כדי לתחזק טיול כזה Crazy Lion  01.01.13 14:20 1
  סחטיין, נשמע שעברת הרבה.. תמשיך ליהנות :) Nesher  01.01.13 15:12 2

2 הודעות, 24 פידבק
   15:12   01.01.13
אל הפורום
  2. סחטיין, נשמע שעברת הרבה.. תמשיך ליהנות :)