ABA


"פרודיה על חייו של ישו!!מי הוא היה!!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8643 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8643
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   15:33   14.02.04   
אל הפורום  
  פרודיה על חייו של ישו!!מי הוא היה!!  
 
   יש שלוש הוכחות שישו היה שחור:

1. הוא קרא לכל אחד 'אחי'.
2. הוא אהב גוספל.
3. הוא לא זכה למשפט הוגן.

•יש שלוש הוכחות שישו היה יהודי:

1. הוא נכנס לעסק של אבא שלו.
2. הוא גר עם ההורים עד גיל 33.
3. הוא היה בטוח שאמא שלו בתולה, והיא היתה בטוחה שהבן שלה אלוהים.

•יש שלוש הוכחות שישו היה איטלקי:

1. הוא דיבר עם הידיים.
2. הוא שתה יין עם כל ארוחה.
3. הוא השתמש בשמן זית.

•יש שלוש הוכחות שישו היה מקליפורניה:

1. הוא לא הסתפר אף פעם.
2. הוא הלך יחף כל הזמן.
3. הוא המציא דת חדשה.

•כמובן קיימות שלוש הוכחות שישו היה אירי:

1. הוא לא התחתן אף פעם.
2. הוא סיפר סיפורים מהבוקר עד הלילה.
3. הוא אהב שדות מרעה ירוקים.

•אבל שלוש ההוכחות המוצקות ביותר הן אלו המנסות להוכיח שישו היה אישה, וכנראה ממוצא פולני:

1. הוא האכיל קהל גדול של אנשים בהתרעה של דקה ובלי שהיה לו כלום במקרר.
2. הוא ניסה להעביר מסרים לקבוצה של גברים והם לא הצליחו לקלוט אותם.
3. גם אחרי שמת היה עליו לקום כי היו לו עוד המון סידורים שלא הספיק לעשות ...

תהנו חברים,
שלכם
Bigtaz


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נחמד.. לא הבנתי כלום בקטע עם האישה MoonHunter 14.02.04 16:07 1
     חחחח יפה מאוד! PhoeNiX  14.02.04 16:24 2
  חחחחחחח LOL JokerD 14.02.04 16:28 3
  תודה רבה NBD 14.02.04 18:07 4
  חחח תודה המרוקאי 14.02.04 18:26 5

       
MoonHunter
חבר מתאריך 1.8.02
680 הודעות
   16:07   14.02.04   
אל הפורום  
  1. נחמד.. לא הבנתי כלום בקטע עם האישה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PhoeNiX 
חבר מתאריך 1.8.02
10919 הודעות
   16:24   14.02.04   
אל הפורום  
  2. חחחח יפה מאוד!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   ובקטע של האישה (לזה שלא הבין בתגובה 1) - מדובר בתכונות של האישה והגבר בחיי היום יום


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JokerD

   16:28   14.02.04   
אל הפורום  
  3. חחחחחחח LOL  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אהבתי במיוחד את ה"למה ישו היה יהודי"


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NBD

   18:07   14.02.04   
אל הפורום  
  4. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המרוקאי
חבר מתאריך 1.9.02
18697 הודעות
   18:26   14.02.04   
אל הפורום  
  5. חחח תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  




                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net