ABA


"בשביל תמונות יפות לא צריך הרבה חוץ ממצלמה!!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8683 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8683
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   20:31   15.02.04   
אל הפורום  
  בשביל תמונות יפות לא צריך הרבה חוץ ממצלמה!!  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 20:51 בברכה, bigtaz
 
מה שעושה צלם טוב
זה התמונות שהוא מצלם
במקומות רגילים
ולאף דווקא תמונות טבע המדהימות ,
צלם טוב יכול לצלם בשוק הקרוב לביתו
תמונות הרבה יותר טובות
מצלם מתחיל
שנמצא באי מדהים!!
והינה ההוכחה:

תמונת מהאי:
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fbdad4ceee3a2.jpg

http://n.rotter.net/User_files/nor/402fbdd54de2dbc3.jpg


תמונות מהשוק:
http://n.rotter.net/User_files/nor/402fadc57c49554d.jpg

http://n.rotter.net/User_files/nor/402fade37cd26a82.jpg

http://n.rotter.net/User_files/nor/402fae017d63d535.jpg

http://n.rotter.net/User_files/nor/402fae2a7e34b335.jpg

כל אחד והטעם שלו יש אנשים שעדיין יותר יאהבו את התמונות של האי(בגלל הטבע מן הסתם ולא בגלל הצלם)
אבל האיכות של הצילום והברק בתמונה את זה אי אפשר לקחת מהצלם בשוק(שצילם תשוק)

אם זה לא אומנות של צלם
אז מה זה אומנות??
לא חוכמה שהטבע עושה לך את העבודה
ושמישהו יתקן אותי אם אני טועה!!


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אני מאוד אוהב את הסגנון צילום הזה! תודה! Az 15.02.04 20:42 1
  הצילומים מעולים, אבל אהבתי רק את התמונה השניי Yoni 15.02.04 22:05 2
  תמונות משש נחמדות :) תודה רבה mDMa 15.02.04 22:20 3
  אהבתי, תודה רבה :) NBD 15.02.04 22:28 4
  תודה רבה kyle 15.02.04 22:38 5
  נייס תודה MarioMan D 15.02.04 23:41 6
  אחיהתמונות מהשוק taliban 15.02.04 23:46 7
  אגב הכיסאות עדיין לא נמכרו BANGING 16.02.04 02:08 8
  nice idan_sa 16.02.04 05:40 9
  תמונות יפות מאוד ! Genadi  16.02.04 07:02 10
  אחי לא יפה לכחת תמונה ממישהו ולא לתת כרדיט MARROZIK 16.02.04 09:59 11
     אני יודע סתם נתתי דוגמה ולא ידעתי של מי.. bigtaz  16.02.04 13:34 12

       
Az

   20:42   15.02.04   
אל הפורום  
  1. אני מאוד אוהב את הסגנון צילום הזה! תודה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yoni
חבר מתאריך 26.5.02
2305 הודעות
   22:05   15.02.04   
אל הפורום  
  2. הצילומים מעולים, אבל אהבתי רק את התמונה השניי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
השנייה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mDMa

   22:20   15.02.04   
אל הפורום  
  3. תמונות משש נחמדות :) תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NBD

   22:28   15.02.04   
אל הפורום  
  4. אהבתי, תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kyle

   22:38   15.02.04   
אל הפורום  
  5. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MarioMan D
חבר מתאריך 13.4.03
7290 הודעות
   23:41   15.02.04   
אל הפורום  
  6. נייס תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   23:46   15.02.04   
אל הפורום  
  7. אחיהתמונות מהשוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זה תמונות של אחד מהפורום של פרש שהוא צילם ביפו...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BANGING

   02:08   16.02.04   
אל הפורום  
  8. אגב הכיסאות עדיין לא נמכרו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
idan_sa

   05:40   16.02.04   
אל הפורום  
  9. nice  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Genadi 
חבר מתאריך 15.9.03
1 הודעות
   07:02   16.02.04   
אל הפורום  
  10. תמונות יפות מאוד !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

Soundwave


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MARROZIK

   09:59   16.02.04   
אל הפורום  
  11. אחי לא יפה לכחת תמונה ממישהו ולא לתת כרדיט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   דבר ראשון זה צילמים של ארנון מקבוצה של שלומי
דבר שני יש חשיבות גם למצלמה ולעדשה במקרה הזה ולארנון יש מצלמה נהדרת יש לו DSLR
דבר שני אומנות זה תחום ענק יש יצלם דף לבן וזה אומנות כל אחד והטעם שלו!
דבר שלישי רהתמונה של הבניין היא לא מהשוק היא מיפו העתיקה באזור הפסלים של נפוליאון


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   13:34   16.02.04   
אל הפורום  
  12. אני יודע סתם נתתי דוגמה ולא ידעתי של מי..  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   התמונות האלו \:
כי לא היה כתוב קרדיט
ואני מצטער
אם לקחתי לו זכויות
תודה רבה על הדעה
וברור שכל אחד וטעמו אבל אל איכות צילום אין להתווכח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net