ABA


"רוצים ליצחוק כנסו"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8715 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8715
dogg
חבר מתאריך 27.8.03
18987 הודעות
   23:29   16.02.04   
אל הפורום  
  רוצים ליצחוק כנסו  
 
   החלפת מארז

למי שלא שםלב מדובר על קמפיין לשוקולד "פרה אדומה" של עלית

http://www.goop.co.il/pics/16022004120917.jpg


אבולוציית הבירה

http://www.goop.co.il/pics/11012004104858.gif

שר נעל

http://www.goop.co.il/pics/24122003105217.jpg

סאדם בפרסומת לג'ילט

http://www.goop.co.il/pics/19122003111213.jpg

פתח לפתוח מטריה

http://www.goop.co.il/pics/05122003113727.jpg

כאן זה לא הטיטניק

http://www.goop.co.il/pics/27112003104902.jpg

רימזור בכביש
תקלטו איפה הרמזור נמצא...

http://www.goop.co.il/pics/03112003112559.jpg

השקם הגיע לקשמיר

http://www.goop.co.il/pics/1910200381935.jpg

זהירות חייזרים חוטפים

http://www.goop.co.il/pics/0809200391041.jpg

שילוט ישראלי
אחרי זה שואלים למה יש כל כך הרבה תאונות...

http://www.goop.co.il/pics/214200392612AM.jpg

דגל ישראל המקורי

http://www.goop.co.il/pics/129200394343AM.jpg

הורדת שפם עם חוט

http://www.goop.co.il/pics/129200394302AM.jpg

קר בגיהנום
מי אמר שחם שם ?

http://www.goop.co.il/pics/12262002102710AM.jpg

פניה ימינה ברורה
מה שבטוח , נעשו רוב המאמצים לגרום לנהגים להבין כי הפניה היא
ימינה...

http://www.goop.co.il/pics/1225200295455AM.jpg




                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה רבה! eladmi  16.02.04 23:32 1
  תוהד רבה amiorlin 17.02.04 04:28 2
     תודה רבה :) -ReDevil- 17.02.04 07:34 3
  תודה רבה ! Meni2002new  17.02.04 09:13 4
  ח ח נחמד מאד tzviki  17.02.04 09:14 5
  תודה רבה :) AsMaster 17.02.04 09:14 6

       
eladmi 
חבר מתאריך 11.5.02
1465 הודעות
   23:32   16.02.04   
אל הפורום  
  1. תודה רבה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 


THE Joker


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
amiorlin
חבר מתאריך 1.7.02
422 הודעות
   04:28   17.02.04   
אל הפורום  
  2. תוהד רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-ReDevil-

   07:34   17.02.04   
אל הפורום  
  3. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Meni2002new 
חבר מתאריך 18.3.02
3076 הודעות
   09:13   17.02.04   
אל הפורום  
  4. תודה רבה !  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tzviki  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
61466 הודעות, 13 פידבק
   09:14   17.02.04   
אל הפורום  
  5. ח ח נחמד מאד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  




                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AsMaster

   09:14   17.02.04   
אל הפורום  
  6. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net