ABA


"סיפור בדיחה"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8730 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8730
kidi
חבר מתאריך 26.5.02
1101 הודעות
   16:26   17.02.04   
אל הפורום  
  סיפור בדיחה  
 
   אב משכיב את בתו הקטנה. הוא מקשיב לתפילתה. היא מסימת במילים: "אלוהים ברך את אמא , אלוהים ברך את אבא, אלוהים ברך את סבתא, שלום לך סבא " .
משתומם הוא שואל אותה למה אמרה "שלום לך סבא" ?

"זה מה שיצא לי אבא .." ענתה הקטנה.

למחרת נפטר הסבא .

לאחר כמה חודשים.. האבא משכיב את בתו הקטנה. הוא מקשיב לתפילתה. היא מסימת במילים: "אלוהים ברך את אמא , אלוהים ברך את אבא, שלום לך סבתא" .

משתומם הוא שואל אותה למה אמרה "שלום לך סבתא" ?

"זה מה שיצא לי אבא .." אמרה הילדה.

למחרת נפטרה הסבתא . האב משתומם "אולי יש לה קשרים עם העולם האחר ...." הוא מהרהר ..

לאחר כמה חודשים. האבא משכיב את בתו הקטנה. הוא מקשיב לתפילתה. היא מסימת במילים: "אלוהים ברך את אמא , שלום לך אבא" .

אופססססס .... עליו להיזהר ולהשמר מחר .....

היום עובר לאט, במתח, נועץ מבטים בשעונו, לעיתים מזומנות . "אם רק תעבור שעת חצות - ידע שהפעם לא היתה נבואה בדברי הילדה " הרהר לעצמו. אפילו לא ירד לקפיטריה בשעת ההפסקה , נשאר במשרד, עשה עבודות שתמיד דחה. בסיום יום העבודה נשאר במשרד, הוא לא יתן לשטן סיבות לפגוע בו . כל רעש חריג הקפיץ אותו . כל צלצול בטלפון , העלה את לחץ הדם שלו , מעלה מעלה ..

לקראת חצות, עיניו לא משו ממחוגי השעון. המתח עלה , זעה כיסתה את מצחו , והנה , צלצל שעון המשרד את שנים עשר צילצולי חצות .. זהו , הוא הרהר , עברתי את זה , הקללה לא עבדה עלי ...

מיהר להגיע לביתו.

"אל תשאלי איזה יום קשה עבר עלי היום" אמר לאשתו.

"מה קשה ?" ענתה לו " אתה לא יודע מה עבר עלי היום, החלבן מת על מפתן ביתנו ....."



"יהי מורא רבך כמורא שמים" פרקי אבות


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  חחח תודה שרון אורן  17.02.04 16:44 1
  nnnnnnnnnnnnnnnnn מעולה!!!!! Jin-G 17.02.04 17:30 2
  חחח תודה רבה :) wolf107  17.02.04 22:53 3

       
שרון אורן 
חבר מתאריך 27.5.02
259 הודעות
   16:44   17.02.04   
אל הפורום  
  1. חחח תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

פתיחת אייפונים נעולים לסים פרי
https://www.unlock-it.co.il


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jin-G

   17:30   17.02.04   
אל הפורום  
  2. nnnnnnnnnnnnnnnnn מעולה!!!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107 
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות
   22:53   17.02.04   
אל הפורום  
  3. חחח תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net