נקודות אור וצל זה הדבר הראשון שהסתכלתי, גם אני כמוך עיכלתי בראשי את הנקודות שהצגת.לגבי כיוון התאורה (שמש) הצל של האוזן יכול לנבוע ולהיות הגיוני זה הכל תלוי בזווית הראש, כי הטייה קטנה של הראש בכמה מעלות וגם שמש חזקה מלמעלה יכולה ליצור את האפקט שנראה בתמונה עם הבחור החריג הזה. בניגוד לבחור השני שסימנת באדום. דבר שני אם מישהו ניסה לעשות את זה בצורה מקצועית ולחולל איזשהי מהומה סביב זה הוא היה עושה שיעורי בית ומודד תאורה בתמונה ומוצא את הנוסחה למאיפה באמת באה השמש, יש כיום אמצעים למדידת תאורה גם בתמונות ישנות.
לגבי צל של הבחור החריג על 2 הנשים לפניו, אני לא יודע לומר לך כי גם לי לא ברור, אבל שים לב שיש איזשהו צל על הכובע של הגברת לפניו. על הגבר הוא לא חייב להציל, שים לב להוא שעומד קרוב לאוטו ומציל על האוטו, דיי חשוב האמת. שוב מדובר בזוויות, מה שנראה מכאן זה לא בהכרח הפרופורציות שהינו מבחינים בהן אם הייתה לנו דרך לחשב מלמעלה היכן הם עומדים במרחב. אבל אין לנו דרך לדעת כי זו תמונה ישנה.
לדעתי, יש מצב טוב שיש כאן מספר עריכות כדי לכסות על טעויות, כלומר יש מצב שהבחור החריג הוא לא העריכה היחידה, כדי לבלבל את העין ולבלבל ספקנים כמונו, יש מצב שהוא שתל פה ושם גם כמה אנשים אחרים כדי שיווצר בלגן צללים שלא נוכל להבחין מי מו מה.
ואני לא אפתע לגלות אם זה משהו ויראלי, או שאולי איזה צלם שמנסה לעשות לעצמו יחסי ציבור...
למרות שבלי כל קשר לתחום העיסוק שלנו ולגרפיקה בכלל, אני לא שולל כלל וכלל אפשרות של מסע בזמן
אחרי הכל מבחינה תאורטית זה אפשרי בהחלט