ערכתי לאחרונה בתאריך 29.09.12 בשעה 03:54 בברכה, Sparkz
אני אשתדל לתת לך קצת כיוון בנושא.אם אתה רוצה לעשות SCULPT כמו שצריך אתה צריך טופולגיה נכונה ולפחות קצת תכנון מראש, או שתיקח אחד מוכן ותתחיל לעשות SCUPLTING חופשי (יש בתוכנות כמו ZBRUSH ראש מוכן ותוכל למצוא באינטרנט לBLENDER אם אין שם)
ממליץ לך קודם כל לחפש וללמוד את המושגים שציינתי אם אתה לא מכיר:
טופולוגיה (חפש של פנים) ו- טכניקות מידול של צמצום פוליגונים (LOW POLY)
יש טוטוריאל מעולה באתר של בלנדר על טופולוגיה שאני בעצמי עכשיו משתמש בו, הוא קצת מתקדם קצר ולעניין ואולי לא תבין הרבה עכשיו אבל הוא יעזור לך בהמשך הדרך.
http://cgcookie.com/blender/2010/01/28/topology-overview-the-head/
לינק מועיל על טופולוגיה שיעזור לך במידול ראש.
שני טיפים מהירים למידול ראש:
תתחיל בחלקים כמה שיותר גדולים ומרווחים שווה אחד מהשני עד שאתה מגיע הכי קרוב לצורה הבסיסית, ככה אתה יכול לשמור על טופולוגיה ואתה לא מזיז קווים שלמים אתה מזיז נקודה נקודה (ככה עושים MODELING, לא SCULPTING), אתה תבין במדריכים על מה אני מדבר.
מומלץ למדל חצי ולשכפל לצורכי נוחות בסוף אבל זה תלוי בתוכנה שאתה עובד איתה, ובצורה שאתה עובד, אבל כדי לנסות.
הנה הראש (בתהליך) שאני עובד עליו: