ABA


"|WIP| מורפי החייזר |LW|"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון גרפיקה נושא #13005 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 13005
Omerr
חבר מתאריך 26.5.02
322 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   23:13   29.07.07   
אל הפורום  
  |WIP| מורפי החייזר |LW|  
 
   אז תודות לגלעד (Zippo) והספר המצוין שהוא הביא, התחלתי לעבוד על הדמות הראשונה שמוסבר שם כיצד ליצור. להלן תמונות בינתיים:

ורשת:

עוד זווית:

רשת:


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נחמד מאוד! אני אשמח לנסות את LW עוד מעט (מקווה שיהיה זמן). Avi139   29.07.07 23:45 1
     תודה :) תכף אפרסם התקדמות. הבעיה היא Omerr 30.07.07 00:26 2
  יפה. כמה הערות. Zippo  30.07.07 02:51 3

       
Avi139   לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.02
73814 הודעות, 28 פידבק, 54 נקודות
   23:45   29.07.07   
אל הפורום  
  1. נחמד מאוד! אני אשמח לנסות את LW עוד מעט (מקווה שיהיה זמן).  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

“I love my haters, they rage and rage and all they do is spreading my word”
― J.Y


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Omerr
חבר מתאריך 26.5.02
322 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   00:26   30.07.07   
אל הפורום  
  2. תודה :) תכף אפרסם התקדמות. הבעיה היא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   שיש הרבה "בעיות" קטנות שאיני יודע כיצד לתקן :(


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zippo 
חבר מתאריך 26.5.02
7921 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   02:51   30.07.07   
אל הפורום  
  3. יפה. כמה הערות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

(1) אם תשים לב, יש מן בליטה כזאת החוצה במקום המסומן במס' 1.
בדר"כ זה נגרם כשיש יותר משני פוליגונים שחולקים את אותו EDGE.
תסתכל בתוך המודל. אני מאמין שיש לך שם פוליגון מיותר שאתה יכול למחוק.

(2) הקו המקווקו שמסומן במס' 2, מסמן שהפוליגונים האלה צריכים לעבור חלוקה. בלייטווייב 9 ומעלה יש שתי שיטות ל SDS (סאב דביז'ן סרפסייס) סאבפאטצ' וקאטמול קלארק. בכל הגרסאות היותר נמוכות יש רק סאבפאטצ'.

ההבדל הוא, שסאבפאטצ' יודעת לבצע "החלקה" רק לפוליגונים בעלי 3 או ארבע צלעות. קאטמול קלארק יודעת לבצע החלקה ל- N-GONS (פוליגונים מרובי צלעות). בכל מקרה קאטמול קלארק הרבה יותר כבדה, וממילא המתודיקה פועלת יותר טוב ב QUADS...

לכן אתה צריך לשמור שהאובייקט שלך יהיה מורכב ממרובעים. כמובן זאת השתדלות... אם אין ברירה, זה לא נורא להשתמש במשולשים.

מה שאתה רואה שם, שברגליים יש חלוקה נוספת שאין בפלג גוף העליון. ולכן הפוליגון התחתון יהיה בעל חמש נקודות, ולא ארבע.
לכן צריך לבצע חלוקה (BAND SAW) לאורך הקו המקווקו. או לחילופין, אם זה לא פוגע בגיאומטריה יותר מדי, BAND GLOW עך הרגליים.

(3) העיגולים שמסומנים ב-3 מראים שיש אי חפיפה בפוליגונים.
אם יש שם פוליגונים מיותרים, תמחק אותם. וכל זוג נקודות תחבר ע"י WELD.

(4) הנקודה שמסומנת ב-4 נראית שקועה קצת.
זאת יכולה להיות בעיית סימטריה.
לפני ה-MIRROR תוודא שהנקודה נמצאת על מישור הצירים YZ, יענו X=0
תבחר את הנקודה.
CTRL+V
ותקבע ערך של "0" עבור "X".

(5) האיזורים המסומנים ב-5 נראים כאילו יש שם
2Point Poly Chains
תלחץ על "W"
תעביר עם מקש הרווח למצב פוליגונים.
ודרך חלון הבחירה תבחר את כל הפוליגונים שיש להם רק 1 או 2 נקודות ותמחק אותם.

* בסוף אחרי הכל תעשה MERGE לוודא שהכל מחובר כראוי (לחיצה על מקש "M")

בהצלחה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net