ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 00:45 בברכה, danielbr
עונה שעברה קיבלו רביעייה, עם פרדיננד ובתקופה טובה שלהםהעונה ייקבלו חמישיה בלי מענה....
ריאל מפרקת אותם ל27 חלקים....
שלא תחשוב ולו לרגע אחד שאני בעדם
הבעייה היא שאין הרבה קבוצות באירופה שמסוגלות לעצור אותם
ואם באיירן לא מצליחה, אז קשה לי לראות מי כן... 