ABA


"''כושר השחקן הישראלי נחות מהאירופאי''"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7014 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7014
יעקב שחרא

   19:23   25.02.04   
אל הפורום  
  ''כושר השחקן הישראלי נחות מהאירופאי''  
 
   אנשי היחידה לספורט הישגי שבדקו את כושרם הגופני של שחקני הנבחרת: הם רחוקים מהסטנדרט האירופאי ומרוב הנבחרות בעולם.
http://images.one.co.il/images/d/gg33807.jpg

ד"ר מולי אפשטיין ודני אורן מהיחידה לספורט הישגי בווינגיט, שבדקו בשבועות האחרונים את כושרם הגופני של שחקני הנבחרת, הגיעו הערב (רביעי) לאצטדיון ר"ג בכדי לקיים מסיבת עיתונאים שכותרתה: לרוב שחקני נבחרת ישראל אין יכולות להתמודד מול השחקנים האירופאים.

בשבועות האחרונים הגיעו שחקני הנבחרת למכון ווינגייט ועברו בדיקות במאמץ. כל שחקן עבר סדרה של בדיקות שלפיהן הורכב הפרופיל הכושר הגופני שלו.
http://www.one.co.il/next.asp?id=46767&Bz=7

נו באמת.. בשביל זה צריך דוקטורים ושטויות כאלה?
מספיק להזכר בתיקו מול אוסטריה שהם השוו דקה 90
ומספיק להזכר בכך שבליגה שלנו משחקים פי 10 יותר איטי באירופה, ובסוף המשחק השחקנים נראים כאילו הם כרגע סיימו מרתון.


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  השלב הראשון זה ההודאה eli___rulez  25.02.04 19:27 1
  למה מחקר? אני רואה את זה כל שבוע וכל משחק west  25.02.04 19:34 2
  וואלה? בוקר טוב ! ScreameR 25.02.04 19:47 3
  הם צוחקים, נכון? hapoel - pt 25.02.04 20:06 4
  לה mk_man 25.02.04 20:10 5
  טוב שהם אמרו, לא סמתי לב בליגה. HAOMAN_17 25.02.04 20:20 6
  שכחו את חזי שירזי .. Ryan_Giggs 25.02.04 20:40 7
     טוב שנזכרו באמת Fighter 25.02.04 22:10 8
  כמה מפתיע viper3k  25.02.04 22:20 9
     מכיוון naor_p 25.02.04 23:20 10

       
eli___rulez  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.02
18372 הודעות, 3 פידבק
   19:27   25.02.04   
אל הפורום  
  1. השלב הראשון זה ההודאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 19:30 בברכה, eli___rulez
 
עכשיו אחרי שזה נבדק ע"י דוקטורים והכל... הגיע זמן לתרופה

http://eligohar.com


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   19:34   25.02.04   
אל הפורום  
  2. למה מחקר? אני רואה את זה כל שבוע וכל משחק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ברקוביץ לא מסיים 90 דקות כמעט אף פעם.
כנ"ל בלילי, אפק, בלילי, ורביבו בזמנו.
גם אוואט האמת...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ScreameR

   19:47   25.02.04   
אל הפורום  
  3. וואלה? בוקר טוב !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   20:06   25.02.04   
אל הפורום  
  4. הם צוחקים, נכון?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני בשוק!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mk_man

   20:10   25.02.04   
אל הפורום  
  5. לה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAOMAN_17
חבר מתאריך 13.4.03
98 הודעות
   20:20   25.02.04   
אל הפורום  
  6. טוב שהם אמרו, לא סמתי לב בליגה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 20:21 בברכה, HAOMAN_17
 

השחקנים רצים 5 דקות משחק מהיר פיתאום הכדור יוצא לחוץ וזהו.
לא משחקים יותר, אצלי בשכונה המשחק מהיר יותר.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:40   25.02.04   
אל הפורום  
  7. שכחו את חזי שירזי ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זה שחקן עם כושר סיבולת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3006 הודעות
   22:10   25.02.04   
אל הפורום  
  8. טוב שנזכרו באמת  
בתגובה להודעה מספר 7
 
סוף סוף התעוררו באמת
אולי יצא מזה משהו בסוף


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
viper3k 
חבר מתאריך 18.3.02
4 הודעות
   22:20   25.02.04   
אל הפורום  
  9. כמה מפתיע  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
naor_p

   23:20   25.02.04   
אל הפורום  
  10. מכיוון  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   שבאירופה יש יותר אימונים בשבוע + האימונים יותר נוקשים!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net