אבל זה קורה.סך הכל משחק חלש שלהם..
בברנבאו הם יביאו תצוגה או משחק נכון.. ויעלו.
ואין מי שיעצור אותם. זאת הבעיה.
כי חוץ מבאיירן שמשחקת את הכדורגל הכי חכם, ואולי .. אולי מילאן
אין מי שיעצור כיום את ריאל.
בטח ובטח שלא יונייטד או ארסנל שעל הגנה הם לא חושבות ורונאלדו וראול יפרקו אותם