ABA


"כנראה שכל הגלקטיקוס לא עוזרים בשלבים הגבוהים"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #6999 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 6999
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   12:48   25.02.04   
אל הפורום  
  כנראה שכל הגלקטיקוס לא עוזרים בשלבים הגבוהים  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 13:35 בברכה, west
 
ריאל שיחקה אתמול כאילו היתה מקסימום לייטון אוריינט בעוד הפסד ליגה אופייני ב CM.
רונאלדו נגע בכדור אולי 4-5 פעמים בכל מחצית, לא יותר, ולא תגידו זה אלון מזרחי - 5 נגיעות, 2 גולים, כל פעם הכדור הגיע אליו במרחק של 20-30 מטר מהשער.
ראול? הוא שיחק בכלל? שמת לב שהוא שיחק רק בירידה למחצית.
זידאן ראה בעיקר את באלאק עושה לו קרקס בקישור.
בקהאם הורגש רק כשריאל קיבלה בעיטה חופשית במרחק 60 מטר מהשער של קאן.
גם פיגו הרוגש רק כשהוא התקרב מאד לנקודת הרתיחה ולמכות די אופייניות לו, עם הארגריבס .

סה"כ - אי אפשר לומר שזה היה משחק מקרי וחלש של הספרדים, הם משחקים ככה כבר כמה משחקים טובים והדבר הגיע לשיא במשחק מול ולנסיה. טיפה ריכוז של מקאי, וזה היה נגמר ב 3-0.

באיירן די הפתיע, אבל זה היה די צפוי שבשלבים האלו היא תתעלה על עצמה ולדעתי, שוב דבר, לא גמור, רק שלבאיירן חסר האלבר שלה, שבנגיעה אחת, כמו בשנה שעברה, (זה היה בשנה שעברה?), יעיף את ריאל מהאלופות.

לגבי היום - שטוטגרט מול צ'לסי זה משחק ענק! הימור שלי - תיקו, ורק בגלל ששטוטגרט בתקופה רעה מאד.

עוד משהו - ציינו כמה פעמים במשחק שריאל הפסידה 7 פעמים רצוף במינכן.
באותו משחק שאנקה כבש נגד הגרמנים במינכן, כמה נגמר אז?


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  היא הייתה מפסידה בפעם השמינית אילולא בורקס 25.02.04 13:22 1
     מה הקשר שופט? בגלל רוברטו קרלוס? west  25.02.04 13:30 2
  צודק בכל מילה..... danielbr 25.02.04 13:35 3
  באיירן באמת שיחקו כדורגל יפה , david777 25.02.04 13:52 4
  זה מה שקורה שחושבים על צורכי שיווק ולא צורכי הכחול הגדול  25.02.04 14:42 5
  אולי ריאל שיחקה על הפנים יעקב שחרא 25.02.04 14:50 6
     זכור מה אני אומר לך, ריאל לא לוקחת השנה. BlackShadow 25.02.04 14:54 7
         טוב.. יעקב שחרא 25.02.04 14:58 9
             למה שמילאן לא תיקח פעם שניה ברציפות ? The Dome 25.02.04 16:24 11
                 כי לא כל יום פורים gali 25.02.04 16:26 12
                     מה הקשר מה אתה מפגר ? The Dome 25.02.04 16:32 13
                         חחחח אז אתה ממש לא רואה טוב gali 25.02.04 16:39 15
                             נו נראה אותך, מי מסוגלת עלינו ? The Dome 25.02.04 17:31 17
                                 באיירן... ריאל... יובנטוס... gali 25.02.04 17:36 18
                                     תמשיך לחלום... The Dome 25.02.04 21:06 22
                                         עם כל הכבוד (ויש כבוד) Hibory 25.02.04 21:14 23
                                             הרשה לי להסכים איתך ולחזק את דבריך... The Dome 25.02.04 21:17 24
                                                 למה לא שווה התייחסות? יעקב שחרא 25.02.04 21:27 25
  אני מאמין שהם יעלו בסופו של דבר.. Asaf_S  25.02.04 14:54 8
     אני מאמין גם האמת... west  25.02.04 16:10 10
  זה הכל בגלל שפיטרו את דל בוסקה Jay-Z 25.02.04 16:36 14
  אני גם חושב תיקו בשטוטגארט _dinamit_ 25.02.04 17:29 16
  הגלקטיקוס יעזרו טוב מאוד בבירנבאו Hibory 25.02.04 18:05 19
     הלוואי שאתה צודק.. ולדעתי מקאי הרבה יותר טוב gali 25.02.04 18:43 20
     כן, אין לו את הטאצ' של אלבר:) west  25.02.04 19:19 21

       
בורקס

   13:22   25.02.04   
אל הפורום  
  1. היא הייתה מפסידה בפעם השמינית אילולא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ולדאנו היה קונה את השופט..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   13:30   25.02.04   
אל הפורום  
  2. מה הקשר שופט? בגלל רוברטו קרלוס?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danielbr

   13:35   25.02.04   
אל הפורום  
  3. צודק בכל מילה.....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   באיירן באמת עשתה לריאל בי"ס לכדורגל
מה שרק הופך את התוצאה למאכזבת עוד יותר...
לפחות היה נגמר 1-0 לבאיירן
עכשיו, באיירן חייבת לתקוף בברנבאו, היא חייבת לפחות שער... וזה לא ייגמר בטוב, יש לי תחושה כזאת...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
david777

   13:52   25.02.04   
אל הפורום  
  4. באיירן באמת שיחקו כדורגל יפה ,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמרו את כל השחקנים שהיו צריכים לשמור
עשו הגנה \ התקה מצויינת
באמת שאת זידאן וראול לא הרגשנו ...
ובאלאק עשה עבודה אידרה בקישור של באיירן
היה משחק טוב חבל שריאל הצליחו להבקיע את שער החוץ הכל כך חיוני להם :\
באיירן חייבת ללכת על כל הקופה בריאל ולשחק על ההתקפה ..
יהיה טוב :\


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הכחול הגדול  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.02
28919 הודעות, 5 פידבק
   14:42   25.02.04   
אל הפורום  
  5. זה מה שקורה שחושבים על צורכי שיווק ולא צורכי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הקבוצה נטו
במקום להביא קשר אחורי טוב (בעיקר אחרי ששיחררו את מקאללה) ולחזק את ההגנה הזבל שלהם מה הם עושים? מנסים להחתים עוד חלוצים....


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   14:50   25.02.04   
אל הפורום  
  6. אולי ריאל שיחקה על הפנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל זה קורה.

סך הכל משחק חלש שלהם..
בברנבאו הם יביאו תצוגה או משחק נכון.. ויעלו.

ואין מי שיעצור אותם. זאת הבעיה.

כי חוץ מבאיירן שמשחקת את הכדורגל הכי חכם, ואולי .. אולי מילאן
אין מי שיעצור כיום את ריאל.

בטח ובטח שלא יונייטד או ארסנל שעל הגנה הם לא חושבות ורונאלדו וראול יפרקו אותם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackShadow
חבר מתאריך 1.7.02
271 הודעות
   14:54   25.02.04   
אל הפורום  
  7. זכור מה אני אומר לך, ריאל לא לוקחת השנה.  
בתגובה להודעה מספר 6
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   14:58   25.02.04   
אל הפורום  
  9. טוב..  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   אז מי תיקח ?!

יובה.. כמה שזה מצער לא מספיק טובה כי אין פשוט אין הגנה
מילאן, אני לא מאמין שהיא תיקח עונה שניה רצוף.

ארסנל לא תיקח כי אין לה מספיק ניסיון
מנצ'סטר לא תיקח כי גם לה יש בעיה בהגנה והיא לא תסתדר מול מילאן, ריאל.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות
   16:24   25.02.04   
אל הפורום  
  11. למה שמילאן לא תיקח פעם שניה ברציפות ?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   16:26   25.02.04   
אל הפורום  
  12. כי לא כל יום פורים  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות
   16:32   25.02.04   
אל הפורום  
  13. מה הקשר מה אתה מפגר ?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 16:32 בברכה, The Dome
 
אנחנו משחקים מצויין ואני לא רואה קבוצה שמסוגלת להתמודד נגדנו ולעבור אותנו.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   16:39   25.02.04   
אל הפורום  
  15. חחחח אז אתה ממש לא רואה טוב  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות
   17:31   25.02.04   
אל הפורום  
  17. נו נראה אותך, מי מסוגלת עלינו ?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   למה שלא נזכה בליגת האלופות ?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   17:36   25.02.04   
אל הפורום  
  18. באיירן... ריאל... יובנטוס...  
בתגובה להודעה מספר 17
 
   שטוטגרט לא תיהיה קלה
מנצסטר לא תיהיה קלה
ארסנל לא תיהיה קלה

מילאן ממש לא הכי טובה
והיא גם לא הייתה הכי טובה

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות
   21:06   25.02.04   
אל הפורום  
  22. תמשיך לחלום...  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   באיירן פחות טובה מאיתנו עם כל הכבוד היא כבר לא מה שהייתה פעם, לפחות לא בחודשים הללו. כך גם יובה (בגלל ההגנה שלה).
שטוטגרט בוודאי לא מסוגלת עלינו וכך גם ארסנל חסרת הניסיון ברמות הגבוהות (רבע הגמר וכו'...)
רק היונייטד מסוגלת אולי אולי אבל כמו יובה, עם הגנה כמו שלה היא לא מסוגלת.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   21:14   25.02.04   
אל הפורום  
  23. עם כל הכבוד (ויש כבוד)  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   אני חייב לתקן את GALI וחבריו לגבי ההערכה הנמוכה ברוסונרי.
מילאן היא אחת הקבוצות המאוזנות ביותר באירופה- הגנת ברזל, קישור דורסני, וחוד מהרמות הגבוהות באירופה. שחקנים כמו נסטה, קאקה ושבצ'נקו הופכים את מילאן לאחת המועמדות הבכירות להניף את גביע אירופה לאלופות.

יש לה את האיזון, הנסיון והאיכויות. לכל קבוצה באירופה יש את נקודות החולשה שלה, אצל מילאן אני כמעט ולא מוצא כאלה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Dome
חבר מתאריך 12.5.02
18480 הודעות
   21:17   25.02.04   
אל הפורום  
  24. הרשה לי להסכים איתך ולחזק את דבריך...  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   מילאן כמו שאמרת היא הקבוצה המאוזנת ביותר באירופה כיום. עם כל הכבוד לכל שאר הקבוצות (ויש כבוד) אני לא רואה אחת שמאוזנת באופן כל כך גבוה כמו מילאן. ולעצם הויכוח, אני לא אומר שמילאן היא המועמדת היחידה לזכות בליגת האלופות אבל בהחלט היא בעלת סיכויים גבוהים מאוד ואין סיבה שהיא לא תעשה זאת שוב והדבר שנאמר לעיל שמילאן לא תיקח השנה רק בגלל שהיא כבר לקחה שנה שעברה הוא ממש חסר טעם ולא שווה התייחסות.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   21:27   25.02.04   
אל הפורום  
  25. למה לא שווה התייחסות?  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   זה קשה לזכות פעמיים ברציפות בליגת האלופות..

תראה.. אני מסכים איתך שמילאן הכי מאוזנת.
אבל בכל זאת אני הולך עם ריאל.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
239 הודעות
   14:54   25.02.04   
אל הפורום  
  8. אני מאמין שהם יעלו בסופו של דבר..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   16:10   25.02.04   
אל הפורום  
  10. אני מאמין גם האמת...  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jay-Z

   16:36   25.02.04   
אל הפורום  
  14. זה הכל בגלל שפיטרו את דל בוסקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   קירוש מאמן כזה מעפן... לא יודע למה הביאו אותו
ולמה העיפו בכלל את דל בוסקה...הנהלה דפוקה באמא שלי
דל בוסקה היה המאמן שהכי טוב לריאל... וחוץ מהמשחק המשפיל שלהם שנה שעברה נגד יובה כל המשחקים שלו נגד הגדולות היו טובים לאללה...זימבר פעמיים את מנצ'סטר באולד טראפורד.. את ברצלונה ניצח מי זוכר כמה פעמים
אז זהו...לדעתי ריאל יעופו בשלב הזה...וקירוש יעוף גם.. ואמן שיחזירו את דל בוסקה כפרה עליו ועל ה9 סנטרים שלו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_dinamit_

   17:29   25.02.04   
אל הפורום  
  16. אני גם חושב תיקו בשטוטגארט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כי אם שטוטגארט הייתה בתקופה טובה היא הייתה מנצחת....אבל ביגלל שהיא בתקופה ממש גרועה היא לא תנצח, אבל מצד שני היא גם לא תפסיד בבית..X


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   18:05   25.02.04   
אל הפורום  
  19. הגלקטיקוס יעזרו טוב מאוד בבירנבאו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   המאזן הביתי של ביירן מצויין, במיוחד מול ריאל.
אני בספק אם ביירן תצליח לצאת מהבירנבאו בלי לפחות צמד של רונאלדו ברשת של קאן.

ולדעתי מקאיי שחקן לא פחות טוב מאלבר.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   18:43   25.02.04   
אל הפורום  
  20. הלוואי שאתה צודק.. ולדעתי מקאי הרבה יותר טוב  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   מאלבר

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   19:19   25.02.04   
אל הפורום  
  21. כן, אין לו את הטאצ' של אלבר:)  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net