ABA


"אשכול עדכונים ליגת האלופות"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7020 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7020
CreeD

   21:37   25.02.04   
אל הפורום  
  אשכול עדכונים ליגת האלופות  
 
   לעדכן פה


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בעזרת השם יונייטד ינצחו, עפתי. הטורף 25.02.04 21:38 1
  הרכבים: CreeD 25.02.04 21:40 2
  שני שערים!! CreeD 25.02.04 21:56 3
  1-0 למנצ'ססטר Godx 25.02.04 21:56 4
  יוו כמעט גול של רוד.. CreeD 25.02.04 21:58 5
  .. טוטי 25.02.04 22:00 6
     עוד שער עצמי.. CreeD 25.02.04 22:01 8
  הרמה מצויינת של גלן ג'ונסון.. ושער עצמי.. 1-0 hapoel - pt 25.02.04 22:00 7
  כמעט גול של שטוטגרט... קודיצ'יני מציל את צ'לס As-21 25.02.04 22:04 9
  יש אוהב אותך פורטו WarezKingdom 25.02.04 22:10 10
  פורטו 1-1 CreeD 25.02.04 22:11 11
  1-0 לדפו אחרי שליטה מוחלטת שלהם על יובה gali 25.02.04 22:21 12
  מחצית. 1-0 צ'לסקי. hapoel - pt 25.02.04 22:29 13
  די כבר, ליפי חייב לעשות משהו! BlackShadow 25.02.04 22:31 14
  אני ראיתי את דפו... אז מי שולט במנצסטר פורטו? gali 25.02.04 22:32 15
     פורטו, אבל נתראה במחצית שנייה.. הטורף 25.02.04 22:32 16
         יופייייי יאללה פורטו מילחמה!! gali 25.02.04 22:35 17
             מלחמה נגמרת, עוברת ליונייטד. הטורף 25.02.04 22:55 18
  בחיים לא ראיתי את מנצ'סטר משחקים כזה מגעיל WarezKingdom 25.02.04 23:02 19
     ותהיה בטוח שהם יגנבו ניצחון.. גועל נפש. hapoel - pt 25.02.04 23:03 20
         זה יהיה שיא השפל WarezKingdom 25.02.04 23:08 23
     *ראה ריאל מדריד Dudi_Tz  25.02.04 23:04 21
         צודק בדיוק אותו דבר WarezKingdom 25.02.04 23:08 22
  שני חילופים.. hapoel - pt 25.02.04 23:12 24
  דאללה המלך נכנס במקום סאהה CreeD 25.02.04 23:15 25
  חח ידעתי שפורטו זאת פורטו !! WarezKingdom 25.02.04 23:17 26
     זה לא נגמר עד שזה נגמר .. hapoel - pt 25.02.04 23:23 30
  לאאאאאאאאא CreeD 25.02.04 23:17 27
     זה פרגי המניאק בגלל הטיפשות שלו בורקס 25.02.04 23:20 28
         אווו פרארי+גלן ג'ונסון ליונייטד! CreeD 25.02.04 23:22 29
             פרארי\בונרה\מקסס מצידי כולם אפילו בורקס 25.02.04 23:24 31
                 יודע מה? CreeD 25.02.04 23:31 33
                     אך בקאהם...למה למה הוא עזב בורקס 25.02.04 23:35 36
  אדום לקין CreeD 25.02.04 23:25 32
  נגמרו כל המשחקים =\ CreeD 25.02.04 23:32 34
     הללויה !! איזה יום ! hapoel - pt 25.02.04 23:33 35

       
הטורף

   21:38   25.02.04   
אל הפורום  
  1. בעזרת השם יונייטד ינצחו, עפתי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   21:40   25.02.04   
אל הפורום  
  2. הרכבים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יונייטד- פורטו:
Man. United
14 Howard
2 Gary Neville
3 Phil Neville
6 Brown
8 Butt
9 Saha
10 Van Nistelrooij
11 Giggs
16 Keane
18 Scholes
25 Fortune
Bench
13 Carroll
7 Ronaldo
12 Bellion
15 Kleberson
19 Djemba-Djemba
21 Forlán
22 O'Shea


Porto
99 Vítor Baía
2 Jorge Costa
4 Ricardo Carvalho
8 Nuno Valente
10 Deco
15 Alenichev
18 Maniche
19 Carlos Alberto
22 Paulo Ferreira
23 Mendes
77 McCarthy
Bench
13 Nuno
3 Pedro Emanuel
5 Ricardo Costa
9 Jankauskas
17 Bosingwa
25 Ricardo Fernandes
28 Bruno Moraes


יובה- דפו:

Juventus
1 Buffon
3 Tacchinardi
4 Montero
7 Pessotto
10 Del Piero
11 Nedved
17 Trezeguet
18 Appiah
19 Zambrotta
21 Thuram
23 Legrottaglie
Bench
12 Chimenti
2 Ferrara
8 Conte
9 Miccoli
15 Birindelli
16 Camoranesi
20 Di Vaio

Deportivo
1 Molina
3 Romero
4 Naybet
6 Mauro Silva
8 Sergio
9 Tristán
12 Scaloni
14 Andrade
18 Víctor
19 Luque
21 Valerón
Bench
13 Munúa
2 Manuel Pablo
5 César
7 Pandiani
10 Fran
15 Capdevila
16 Djalminha


ליון- סוסיאדד:


Lyon
1 Coupet
2 Deflandre
3 Edmílson
4 Essien
7 Diarra
8 Juninho
11 Malouda
14 Govou
18 Luyindula
20 Müller
22 Sartre
Bench
25 Vercoutre
9 Elber
10 Carrière
23 Berthod
24 Dhorasoo
29 Gomez
31 Bergougnoux

Real Sociedad
25 Westerveld
2 Kvarme
3 Aranzabal
4 Xabi Alonso
6 Schurrer
8 Karpin
9 Kovacevic
14 Aitor
15 Nihat Kahveci
17 Gabilondo
18 Alkiza
Bench
1 Alberto
7 Jauregi
11 Aranburu
12 Xabier Prieto
19 Lee
21 De Paula
22 Potillon


צ'לסי- שטוטגארט:


Stuttgart
1 Hildebrand
2 Hinkel
5 Bordon
6 Fernando Meira
7 Meissner
15 Gleb
16 Heldt
19 Szabics
20 Soldo
21 Lahm
22 Kuranyi
Bench
23 Heinen
4 Zivkovic
8 Vranješ
12 Gerber
13 Tiffert
14 Centurión
18 Cacau

Chelsea
23 Cudicini
2 Johnson
4 Makelele
8 Lampard
13 Gallas
14 Geremi
18 Bridge
21 Crespo
22 Gudjohnsen
26 Terry
30 Grønkjær
Bench
34 Sullivan
6 Desailly
9 Hasselbaink
10 Joe Cole
11 Duff
15 Melchiot
19 Parker



                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   21:56   25.02.04   
אל הפורום  
  3. שני שערים!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   1-0 פורצ'ן! ליונייטד
1-0 לצ'לסי הכובש הוא מיירה משטוטגארט שער עצמי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Godx

   21:56   25.02.04   
אל הפורום  
  4. 1-0 למנצ'ססטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   21:58   25.02.04   
אל הפורום  
  5. יוו כמעט גול של רוד..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוטי

   22:00   25.02.04   
אל הפורום  
  6. ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   1-0 מנצ'סטר
1-0 צ'לסי
1-0 ליון


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   22:01   25.02.04   
אל הפורום  
  8. עוד שער עצמי..  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   הפעם של שורר


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   22:00   25.02.04   
אל הפורום  
  7. הרמה מצויינת של גלן ג'ונסון.. ושער עצמי.. 1-0  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ברור לי שזה לא יישאר ככה.. אז אני לא בעננים.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
As-21
חבר מתאריך 1.9.02
20717 הודעות
   22:04   25.02.04   
אל הפורום  
  9. כמעט גול של שטוטגרט... קודיצ'יני מציל את צ'לס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   י פעמיים... משער בטוח..
אני רואה את המשחק..

As-21.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   22:10   25.02.04   
אל הפורום  
  10. יש אוהב אותך פורטו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   22:11   25.02.04   
אל הפורום  
  11. פורטו 1-1  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בני מקארתי :(


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   22:21   25.02.04   
אל הפורום  
  12. 1-0 לדפו אחרי שליטה מוחלטת שלהם על יובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   22:29   25.02.04   
אל הפורום  
  13. מחצית. 1-0 צ'לסקי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackShadow
חבר מתאריך 1.7.02
271 הודעות
   22:31   25.02.04   
אל הפורום  
  14. די כבר, ליפי חייב לעשות משהו!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 22:31 בברכה, BlackShadow
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   22:32   25.02.04   
אל הפורום  
  15. אני ראיתי את דפו... אז מי שולט במנצסטר פורטו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   22:32   25.02.04   
אל הפורום  
  16. פורטו, אבל נתראה במחצית שנייה..  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   22:35   25.02.04   
אל הפורום  
  17. יופייייי יאללה פורטו מילחמה!!  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   22:55   25.02.04   
אל הפורום  
  18. מלחמה נגמרת, עוברת ליונייטד.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   23:02   25.02.04   
אל הפורום  
  19. בחיים לא ראיתי את מנצ'סטר משחקים כזה מגעיל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   22 מצבים לשער של פורטו
מול 5 מצבים של מנצ'סטר..
אין מילים
גועל נפש.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   23:03   25.02.04   
אל הפורום  
  20. ותהיה בטוח שהם יגנבו ניצחון.. גועל נפש.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   23:08   25.02.04   
אל הפורום  
  23. זה יהיה שיא השפל  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   פורטו לא יתנו להם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi_Tz 
חבר מתאריך 13.11.03
11495 הודעות
   23:04   25.02.04   
אל הפורום  
  21. *ראה ריאל מדריד  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   23:08   25.02.04   
אל הפורום  
  22. צודק בדיוק אותו דבר  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   23:12   25.02.04   
אל הפורום  
  24. שני חילופים..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   דאף סוף סוף חוזר, הוא מחליף את גרונקיאר.
הסלביינק במקום גודיונסן.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   23:15   25.02.04   
אל הפורום  
  25. דאללה המלך נכנס במקום סאהה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   23:17   25.02.04   
אל הפורום  
  26. חח ידעתי שפורטו זאת פורטו !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אימפריההההה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   23:23   25.02.04   
אל הפורום  
  30. זה לא נגמר עד שזה נגמר ..  
בתגובה להודעה מספר 26
 
   נ.ב
מוות לסולשיאר ושרינגהאם.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   23:17   25.02.04   
אל הפורום  
  27. לאאאאאאאאא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   2-1 פורטו
מוות למקאארתי!!!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   23:20   25.02.04   
אל הפורום  
  28. זה פרגי המניאק בגלל הטיפשות שלו  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   שלא הביא מגנים נדפקנו עכשיו
לא מה חסר לקבוצה כסף שהם לא יכלו לקנות איזה מגן ובלם טובים אוףףףףףף


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   23:22   25.02.04   
אל הפורום  
  29. אווו פרארי+גלן ג'ונסון ליונייטד!  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   23:24   25.02.04   
אל הפורום  
  31. פרארי\בונרה\מקסס מצידי כולם אפילו  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   23:31   25.02.04   
אל הפורום  
  33. יודע מה?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   אני מאחל ליונייטד שלא נזכה בשום תואר העונה..
משחקים מגעיל..
ושלא הכל זה קישור והתקפה.. את זה פרגי לא קלט
יש לנו מלא קשרים מוכשרים..
צריך להביא עוד חלוץ ברמה+ שני בלמים+מגן שמאלי+מגן ימני רזרבריים...
ואז רק יהיה סיכוי לתואר אירופאי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   23:35   25.02.04   
אל הפורום  
  36. אך בקאהם...למה למה הוא עזב  
בתגובה להודעה מספר 33
 
   ועוד יותר גרוע שהוא עזב לרי$ל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   23:25   25.02.04   
אל הפורום  
  32. אדום לקין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   23:32   25.02.04   
אל הפורום  
  34. נגמרו כל המשחקים =\  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hapoel - pt

   23:33   25.02.04   
אל הפורום  
  35. הללויה !! איזה יום !  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net