ABA


"ליגת פוטבול לדוגמניות תחתונים"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #6988 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 6988
Hibory

   23:38   24.02.04   
אל הפורום  
  ליגת פוטבול לדוגמניות תחתונים  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 24.02.04 בשעה 23:40 בברכה, Hibory
 
40 מיליון בתי אב אמריקנים התחברו למשחק הראווה שהתקיים בהפסקת הסופרבול האחרון בין שתי קבוצות של דוגמניות ושילמו כ-20 דולר עבור התענוג. הרווחים האדירים, כ-800 מיליון דולר, הגבירו את תיאבונם של המארגנים, שהחליטו על הקמת ליגה

עד עכשיו הוקמו 4 קבוצות: שיקגו פשיון, לוס אנג'לס דרימס, ניו יורק אופוריה ודאלאס דיזייר. בכוונת המארגנים להקים קבוצות בהן הפוטבול מושרש באופן מסורתי. בסוף העונה, שתי הנבחרות שימוקמו במקומות 1-2, יזכו בכבוד להתחרות במשחק הראווה שיתקיים במהלך הפסקת משחק גמר הסופרבול 2005.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2873955,00.html

http://www.ynet.co.il/PicServer2/03072003/345542/foot4_wh.jpg
תראו איזו שחקנית מדהימה. איך היא תופסת את ה"כדור"

כבר אמרתי כמה אני אוהב את הספורט האמריקאי?


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  למרות שאין קשר the_red_guy 24.02.04 23:40 1
     יש גם בארץ ליגת לנשים doronr 24.02.04 23:47 2
         ההבדל vamos haifa 24.02.04 23:50 3
             אז זהו doronr 24.02.04 23:52 4
  אי איאיא קראמבה איזה כוסיות בורקס 24.02.04 23:56 5
  השופט יעני מפריד.. the_sors 25.02.04 00:00 6
     תיכף אונס אותה שם cocAIn  25.02.04 02:13 7
  אמרתי לכם שאין כמו פוטבול west  25.02.04 12:36 8
     חחח נכון למרות שאין מה להשוות... Hibory 25.02.04 18:25 10
         כן, אבל הכל יחסי... west  25.02.04 19:32 11
  ספורט אמריקאי במיטבו :} david777 25.02.04 12:38 9

       
the_red_guy

   23:40   24.02.04   
אל הפורום  
  1. למרות שאין קשר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זה מזכיר לי את ליגת הבייסבול שהקים אל בנדי בחסות מועדוני חשפנות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doronr

   23:47   24.02.04   
אל הפורום  
  2. יש גם בארץ ליגת לנשים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   ליגת העל לכדורגל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vamos haifa לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
16777 הודעות, 20 פידבק
   23:50   24.02.04   
אל הפורום  
  3. ההבדל  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 24.02.04 בשעה 23:50 בברכה, vamos haifa
 
שאצלינו כולן לסביות מגעילות שניראות כמו גבר
ושם זה כוסיות בתחתונים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doronr

   23:52   24.02.04   
אל הפורום  
  4. אז זהו  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   שלא התכוונתי לליגה לנשים בכדורגל
התכוונתי ללליגת העל
ליגה מסריחה של כל נגיעה מתנהגים כמו כוסית אלוהים ישמור שחקנים קוקסינלים כמו עבד טיטי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   23:56   24.02.04   
אל הפורום  
  5. אי איאיא קראמבה איזה כוסיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   רק השופט ימח שמו איזה כיף הוא עושה
הוא מת שתהיה מריבה שהוא יוכל להפריד..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

   00:00   25.02.04   
אל הפורום  
  6. השופט יעני מפריד..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   חחחח שובב


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cocAIn 
חבר מתאריך 1.8.02
8023 הודעות
   02:13   25.02.04   
אל הפורום  
  7. תיכף אונס אותה שם  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   חח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   12:36   25.02.04   
אל הפורום  
  8. אמרתי לכם שאין כמו פוטבול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 19:32 בברכה, west
 
ויש עוד משהו מעניין שמוזכר שם -האמריקאים הצליחו להרוויח בחצי שעה את מה שחברת צ'רלטון לא תרוויח גם אם תשדר את ליגת העל ב-50 שנה הקרובות.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   18:25   25.02.04   
אל הפורום  
  10. חחח נכון למרות שאין מה להשוות...  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 18:26 בברכה, Hibory
 
בין כמות הצרכנים, איכות התוכן של השידור והמשכורת הממוצעת של תושב אמריקאי.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7563 הודעות, 1 פידבק
   19:32   25.02.04   
אל הפורום  
  11. כן, אבל הכל יחסי...  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
david777

   12:38   25.02.04   
אל הפורום  
  9. ספורט אמריקאי במיטבו :}  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net