ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 21:50 בברכה, the crusher
דבר ראשון כמה ששיחקנו על הפנים..היתי באולפן של ספורט 5 ואני ממליץ לכל אוהדי ריאל ובאיירן במשחק הבא לבוא היה קטעים...היתי זה עם החולצה הכחולה שנישק לקירח ת'ראש שהבאנו ת'גול..משחק על הפנים של ריאל..שליטה מלאה של באיירן במחצית הראשונה..מחצית השנייה היה משחק שקול פחות או יותר עם נטייה קטנה לצד של באיירן..הגול שלנו היה במזל..ולא הגענו מוכנים למשחק. נחכה ונראה מה יהיה בברנבאו.. הימור שלי:ריאל עולים.קשה מאד לנצח את ריאל בברנבאו ופעם אחרונה שהיא הפסידה שם הייתה עונה שעברה לרומא אם אני לא טועה ובליגה יש 10 נצחונות ותיקו בבית..בית קשה..ואוליבר..תודה על הגול.