למי שלא יודע מה זה האטריק כדאי מאוד להוריד את הכתבה הזאת ששודרה בערוץ המקומי : http://community.msn.co.il/comm_folder_get_file.asp?CommID=4967&seqFileID=4791&seqFolderID=1855&seqSubFolderID=ו\או לקרוא את זה :http://www.nfc.co.il/archive/003-D-3444-00.html?tag=19-39-21
למי שלא משחק שווה להצטרף זה משחק ענקקקקקקק
פי 1000 על מנגר
אני לא פעיל במה שאמרת מזה בכלל?
http://n.rotter.net/User_files/nor/signatures/ed39a.gif