ABA


"הכדורסלן ש''נגח'' בסל - פרטים"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7040 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7040
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות
   16:17   26.02.04   
אל הפורום  
  הכדורסלן ש''נגח'' בסל - פרטים  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 16:23 בברכה, BlackJack
 
הכדורסלן שהטיח את הראש בסל וקיבל שיתוק

אוקיי אתמול היה משחק ידידות בין מכבי ת"א לכוכב האדום בלגרד שכל ההכנסות ממנו (2500 כרטיסים נמכרו) היו תרומה לבובאן יאנקוביץ' (בן 41 היום) כדי שיוכל לקנות דירה בבלגרד.
את הפציעה עבר יאנקוביץ' לפני 11 שנים כאשר הוא התעצבן לאחר שנשרקה נגדו עבירה חמישית במשחק של פאניוניוס נגד פנתיאייקוס והוא הטיח את ראשו בכעס בעמוד הסל ומאז הוא משותק בחלקים גדולים בגופו והיה בסכנת חיים. הוא שבר את חוליות הצוואר והטיפול בו היה גרוע מאוד: תוך כדי העמסתו על אלונקה הוא נדחס באמבולנס בשל גובהו וכתוצאה מכך גם רגליו ועמוד השידרה שלו נפגעו, והניתוח שעבר היה באיחור.
יאנקוביץ' יושב על כיסא גלגלים, עם השנים הוא איבד מוטיבציה (מן הסתם), השמין מאוד ואשתו עזבה אותו. יאנקוביץ' עצמו לא היה במשחק אתמול מכיוון שהוא עובר טיפולים ביוון.

לקוח ממעריב ספורט של היום.

מסכן הבן אדם וואי איך אני מרחם עליו :(
נ.ב. היה כאן מישהו בפורום ששמע על מה שקרה לו בלי לדעת פרטים והוא צחק אז אני מקווה מאוד שהוא מתחרט כי זה ממש לא מצחיק!


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  וואי איזה מסכן, איזו דרך להיות נכה אדם הצהוב 26.02.04 16:18 1
  בלה בלה.....ממש מעניין למישהו יש תסרטון?! ירוק בנשמה 26.02.04 16:21 2
  מסכן מסכן, אבל הוא פשוט טיפש Hibory 26.02.04 18:13 3
     גם אתה במקומו יכול להיות היית נוגח בסל בורקס 26.02.04 18:17 5
         אתה בכלל קולט באיזו עוצמה צריך לנגוח בעמוד Hibory 26.02.04 18:21 6
             אתה לא מבין בורקס 26.02.04 18:23 7
                 טוב בוא נתווכח על דברים יותר מפגרים.. Hibory 26.02.04 18:26 9
                     יש לי הרבה נושאים מפגרים להתווכח עליהם בורקס 26.02.04 18:32 10
             אני זוכר שראיתי את זה לפני כמה שנים ולא the_red_guy 26.02.04 18:23 8
  כן זה ממש מקרה עצוב almogti  26.02.04 18:17 4
  מסכן.... mishmish 26.02.04 18:35 11
  איך רושמים תשם שלו באנגלית ירוק בנשמה 26.02.04 19:54 12
     jankovic אני חושב אבל לא סגור על זה BlackJack  26.02.04 21:59 14
  מסכן F T S 26.02.04 19:57 13
  קודםן כל אז ככה the_sors 26.02.04 22:02 15
     לכל מי ששואל איזה עוצמה יש בנגיחה yosyos  26.02.04 22:36 16

       
אדם הצהוב

   16:18   26.02.04   
אל הפורום  
  1. וואי איזה מסכן, איזו דרך להיות נכה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   16:21   26.02.04   
אל הפורום  
  2. בלה בלה.....ממש מעניין למישהו יש תסרטון?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   18:13   26.02.04   
אל הפורום  
  3. מסכן מסכן, אבל הוא פשוט טיפש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   18:17   26.02.04   
אל הפורום  
  5. גם אתה במקומו יכול להיות היית נוגח בסל  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   אז אל תגיד סתם טיפש
זה דברים כאלה קריזות כאלה שאתה לא שולט עליהם ואתה לא חושב שאתה עושה אותם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   18:21   26.02.04   
אל הפורום  
  6. אתה בכלל קולט באיזו עוצמה צריך לנגוח בעמוד  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   בשביל לשבור את חוליות הצוואר?
צריך פשוט להטיח את הראש שלך בעמוד בלי רחמים בשביל לגרום כזה דבר.. אז באמת קריזות זה מובן אבל יש גבול.

ואני אישית בחיים לא הייתי עושה משהו שקרוב לזה אפילו, כי זה כמו להתאבד.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   18:23   26.02.04   
אל הפורום  
  7. אתה לא מבין  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   אתה כן היית ואני כן הייתי צריך לנגוח בעוצמה רבה כדי לשבור את החוליות
אבל הוא פשוט גוש של בנאדם ויש לו כוח עצום אז אם היה לך גוף וכוח כמו שלו אז גם היית יכול לשבור לעצמך..
כמו שאומרים.. יותר מידי זה לא תמיד טוב (ולו היה יותר מידי כוח ופחות מידי שכל..)


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   18:26   26.02.04   
אל הפורום  
  9. טוב בוא נתווכח על דברים יותר מפגרים..  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   בקיצור הוא גמר לעצמו החוליות וכן הוא יצא טיפש.
אבל שירגיש טוב.. מה אפשר כבר לאחל לאחד כזה..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   18:32   26.02.04   
אל הפורום  
  10. יש לי הרבה נושאים מפגרים להתווכח עליהם  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   רק תבחר


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   18:23   26.02.04   
אל הפורום  
  8. אני זוכר שראיתי את זה לפני כמה שנים ולא  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   נראה לי שהוא הטיח בעוצמה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
almogti  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.4.02
2046 הודעות, 1 פידבק
   18:17   26.02.04   
אל הפורום  
  4. כן זה ממש מקרה עצוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mishmish

   18:35   26.02.04   
אל הפורום  
  11. מסכן....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   19:54   26.02.04   
אל הפורום  
  12. איך רושמים תשם שלו באנגלית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות
   21:59   26.02.04   
אל הפורום  
  14. jankovic אני חושב אבל לא סגור על זה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   תנסה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
F T S לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.3.02
4351 הודעות, 1 פידבק
   19:57   26.02.04   
אל הפורום  
  13. מסכן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל דיי טפשי מצידו
באיזה עוצמה הוא נגח בסל?!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

   22:02   26.02.04   
אל הפורום  
  15. קודםן כל אז ככה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני שאלתי על זה לפני כמה זמן
ולא אני צחקתי.. מישהו צחק באשכול לא זוכר

הוא נגד בעמוד של הסל כי הוא חשב שיש עליו מזרון...
גומי כזה כמו שיש על כל העמודים
ושם לא היה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yosyos 
חבר מתאריך 2.8.02
1999 הודעות
   22:36   26.02.04   
אל הפורום  
  16. לכל מי ששואל איזה עוצמה יש בנגיחה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   בדר"כ כל ה"מעמידים" של הסלים עטופים בקלקר, או משהו רך אחר.
מה שקרה במשחק הזה ספציפית זה שהוא היה בטוח שזה כך גם כאן ולכן הוא נגח.
לרוע מזלו המעמיד היה מבטון (!) אז זה קרע לו את כל הצורה.


ד"א, מי שמשיג וידאו או תמונות מהאירוע פשוט ענק !!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net