ABA


"''מקווה שתמות מאיידס, הוייה''"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7045 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7045
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   17:01   26.02.04   
אל הפורום  
  ''מקווה שתמות מאיידס, הוייה''  
 
   אתמול רוסס מתחם האימונים של קבוצת ליברפול, "מלווד", בכתובות נאצה כנגד מנג'ר הקבוצה ג'רארד הוייה. בכתובת שרוססה על מתחם האימונים נכתב: "מקווה שתמות מאיידס, הוייה".

מגן ליברפול, ג'ימי קאראגר, יצא כנגד ההתקפה המזוויעה של אוהדי הקבוצה כנגד המאמן הצרפתי. קאראגר, שהזדעזע מחוסר הרגישות של אוהדי הקבוצה, קרא להם לבוא ולתמוך בהוייה..

ג'ימי קאראגר: "רק תזכרו, הוייה כמעט איבד את חייו כשהוא מנסה להחזיר את המועדון הזה לימים הגדולים שלו. לא משנה מה אתם חושבים על ג'רארד הויה בתור מאמן, הוא עשה הרבה מאוד עבור המועדון והביא אותנו כברת דרך ארוכה קדימה".

ג'רארד הוייה, כזכור, עבר בשנה שעברה אירוע לב בעקבות הלחץ שעבר עליו מכל ההתרוצצויות על הקווים באנפילד. בעקבות אירועי הלב עבר הוייה ניתוח והושבת לתקופה ארוכה מעבודתו.

ג'ימי קאראגר: "הסיבה לבעיות הלב שלו היו בגלל שהוא עבד קשה מידי. כל מי שהיה מסביבו יכל לראות את זה. אני לא יכול לחזוב על מאמן שובד קשה יותר ממנו ולצחוק על המצב שלו זה ממש לא במקום".

אוהדי ליברפול כבר לא זוכרים מתי הגיעה האליפות בפעם האחרונה למרסיסייד ואינם מרוצים מצורת המשחק של קבוצתם בעונה הנוכחית. בשבוע שעבר הודחה ליברפול גם מהגביע האנגלי במשחק החוזר ע"י פורטסמות', דבר שישאיר את האוהדים מאנפילד עם עוד עונה ללא תארים מקומיים.

ג'ימי קאראגר: "לאוהדים יש את הזכות להביע ביקורת ואת התסכול שלהם אבל זה עבר את הגבול ברגע שהם ריססו סיסמאות על מתחם האימונים שלנו. זה היה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. יש כמה מהשחקנים שחייבים להוייה המון. לי לדוגמא יש איזה 5 או 6 מדליות שלא הייתי זוכה בהם בלעדיו".

http://www.sport5.co.il/Articles/Article.asp?CategoryID=62&ArticleID=10366

זהו החבר'ה בליברפול מתחילים להפעיל לחץ כדי שיעיפו אותו, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  D: WarezKingdom 26.02.04 17:03 1
     כבר חזרת לארץ? the_red_guy 26.02.04 17:04 2
         חחחח Warez Boy 26.02.04 17:05 3
         אני מדבר עכשיו מהלפטופ שלי בליברפול :) WarezKingdom 26.02.04 17:05 4
             בטח אתה זה שריסס שם את הכל... BlackJack  26.02.04 17:07 5
                 מכתב WarezKingdom 26.02.04 17:09 7
             :) the_red_guy 26.02.04 17:10 9
         nnnn Asaf_S  26.02.04 17:08 6
         חח חזק מושיק_עפיה 26.02.04 17:09 8
  ח איזה יופי ירוק בנשמה 26.02.04 17:26 10
  סוף סוף אוהד שפוי לליברפול.... Fight Club 26.02.04 17:26 11
  הויה המלך ReG 26.02.04 22:26 12
     ידעתי שזה לא רק אצלנו naor_p 26.02.04 22:40 13

       
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   17:03   26.02.04   
אל הפורום  
  1. D:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

דרג אמינות חבר זה
   17:04   26.02.04   
אל הפורום  
  2. כבר חזרת לארץ?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   17:05   26.02.04   
אל הפורום  
  3. חחחח  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   17:05   26.02.04   
אל הפורום  
  4. אני מדבר עכשיו מהלפטופ שלי בליברפול :)  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   17:07   26.02.04   
אל הפורום  
  5. בטח אתה זה שריסס שם את הכל...  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
איך שם? קר?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

דרג אמינות חבר זה
   17:09   26.02.04   
אל הפורום  
  7. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   אצלנו היום, 40°F (4°C) | 25°F (-4°C) =\


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

דרג אמינות חבר זה
   17:10   26.02.04   
אל הפורום  
  9. :)  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   17:08   26.02.04   
אל הפורום  
  6. nnnn  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מושיק_עפיה

דרג אמינות חבר זה
   17:09   26.02.04   
אל הפורום  
  8. חח חזק  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   17:26   26.02.04   
אל הפורום  
  10. ח איזה יופי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fight Club

דרג אמינות חבר זה
   17:26   26.02.04   
אל הפורום  
  11. סוף סוף אוהד שפוי לליברפול....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ReG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.8.03
30915 הודעות, 5 פידבק, 6 נקודות
   22:26   26.02.04   
אל הפורום  
  12. הויה המלך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
naor_p

דרג אמינות חבר זה
   22:40   26.02.04   
אל הפורום  
  13. ידעתי שזה לא רק אצלנו  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net