ABA


"TCM (ארוך)"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7017 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7017
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:44   25.02.04   
אל הפורום  
  TCM (ארוך)  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 20:47 בברכה, Asaf_S
 
טוב קצת משעמם לי אז הסיפור שלי בTCM.

התחלתי עם הפועל ר"ג מהליגה הלאומית, עונת 03\04.
עם תקציב מאוד קטן, הבאתי כמה שחקני חיזוק ישראלים כשרונות צעירים כאלה, ועוד זר.
עונה ראשונה קשה מאוד ובסופו של דבר עליתי יחד עם הכוח ר"ג, לאחר של5 מקומות הראשונים היו אותן מספר נקודות.

עונה ראשונה בליגת העל, עונת 04\05, הצבתי לעצמי מטרה להישאר ליגה.
כל הסקרים בעיתונות הראו שהציבור הישראלי חושב שהפועל ר"ג תחזור ישר לליגה הלאומית, ואני רציתי להוכיח שהם טועים.
שוב עונה קשה מאוד, שבסופה הקבוצה רצה ברצף של איזה 6 נצחונות רצופים, וסיימתי במקום 7. הגעתי לגמר גביע נגד מכבי ת"א שגם לקחה אליפות, והפסדתי 1-0 בהארכה.
ההגעה לגמר הגביע נתנה לי גם כסף, וגם כרטיס לגביע אופ"א (כי מכבי לקחו אליפות).

עונה שלישית, 05\06, התקציב קצת גדל, הבאתי כמה שחקני חיזוק טובים כי רציתי להתקדם כמה שיותר באופ"א ולהגדיל את התקציב.
עפתי בשלב השני לאחר שפגשתי את בשיקטאש. באותה עונה לקחתי גביע, סיימתי במקום 2 והרווחתי כרטיס לליגת האלופות. בעונה הזאת התחלתי להרחיב את המתקנים של המועדון והפועל ר"ג התחילה להפוך לקבוצה ומועדון גדול. בסוף העונה היה מונדיאל, וכמה נבחרות הציעו לי לאמן אותן. בחרתי באירלנד. עפתי בשלב הבתים.

עונה רביעית, 06\07. עם תקציב גדול וכרטיס לליגת האלופות, הייתי בטוח שזו העונה שאני יקח אליפות.
פתחתי את העונה טוב מאוד והייתי במקום ראשון תקופה ארוכה. בליגת האלופות לאחר מאמץ רב עליתי לשמינית גמר.
פגשתי שם את ספרטה פראג, הוצאתי 2-2 בפארג, ובבית יצאתי 0-0 ועליתי לרבע גמר. בליגה בינתיים ירדתי למקום שלישי כי השקעתי את כל מה שיכולתי בליגת האלופות. פגשתי ברבע גמר את ריאל מדריד שנחשבה הכי טובה באירופה (ע"פ הסקרים בעיתון). הפסדתי 1-0 בחוץ, ואז במשחק ענק בבית ניצחתי 3-1 ועליתי לחצי גמר. בחצי גמר פגשתי את אינטר שהשפילה אותי 5-0 ו3-0.
בינתיים ירדתי למקום 4 ועפתי מהגביע בליגה.

עונה חמישית, 07\08. הייתי בטוח שאחרי ליגת האלופות, ובגלל שלא הייתי באירופה, אני יוכל להתרכז בליגה וסוף סוף לקחת אליפות. אבל קרה לי כמו שקרה למכבי חיפה, נפילת מתח ענקית, וכמה מחזורים לסיום הייתי במקום 7.
ואז זה התחיל . אחרי הפסד לקבוצה גרועה לא זוכר מי, ראיינו אותי. שאלו אותי אם אני חושב שאני יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. חשבתי לעצמי, בטח שכן, הבאתי תקבוצה מליגה לאומית לחצי גמר ליגת האלופות, הפכתי אותה למועדון גדול, הרחבתי את האצטדיון, שיפרתי את המתקנים, העונה זה רק פלופ חד פעמי, בטח שאני ישאר, וזה מה שעניתי. התשובה הייתה: "צחוק חלש נשמע ברקע". אז הבנתי שאולי משהו עומד לקרות.
ובאמת, אחרי כמה ימים, אני מוצא את עצמי בלי קבוצה. את שאר העונה ביליתי בעשיית כסף בבורסה. בסוף העונה היה יורו, לקחתי את איסלנד, ועפתי בשלב הבתים.

עונה שישית, 08\09. אחרי שכמה קבוצות הציעו לי, הסמכתי להצעה של טורינו, שהייתה בליגה האיטלקית השניה. עונה קשה מאוד, סיימתי במקום 5 ורק בגלל חוסר מזל לא עליתי לSeria A. היה הרבה בלאגן בעונה הזאת והפסקתי להקדיש תשומת לב לאישתי ולתינוק והיא עזבה אותי.

עונה שביעית, 09\10. בפגרה שלפני העונה הזאת, הקבוצה נכנסה למשבר כלכלי קשה, מינוס 20 מיליון דולר, חוב שרק הלך וגדל. כמובן שלא יכולתי להביא אף שחקן, ולא יכולתי לסרב לאף הצעה על שחקנים. נשארתי עם סגל חלש קטן ומצומצם ביותר, העלתי כמה שחקנים מהנוער ובזה סיימתי תהכנות. בניתי טקטיקה בונקריסטית שעבדה מצוין והצלחתי לעלות לSeria A מהמקום הראשון.
בסוף העונה הזאת היה מונדיאל, לקחתי את אורוגוואי עד הרבע גמר.

עונה שמינית, 10\11. החוב של המועדון גדל למינוס 60 מיליון דולר, ורציתי לעזוב את הקבוצה (היה לי עוד שנה בחוזה). ביקשתי לעזוב לא אישרו לי, אז אמרתי אני יעשה עם הסגל הזה כמה שאני יכול. עם אותה טקטיקה בונקריסטית, הצלחתי בחצי עונה הראשונה להשאר ב7 מקומות הראשונים, אבל אז באה נפילה. התחלתי להידרדר וכמה מחזורים לסיום הייתי מקום 14. ביקשתי לעזוב את המועדון בפעם השניה והם הסכימו.
בסיום העונה הצלחתי למצוא מועדון, S.T Buenos Aires, מהליגה הארגנטינאית העליונה.
5 מחזורים לסיום הבאתי את המועדון ממקום 10 למקום 5.

עונה תשיעית, 11\12. הבאתי כמה שחקני חיזוק בחינם, הרחבתי את האצטדיון, ועכשיו אחרי 20 מחזורים בערך אני מקום 3. התחתנתי עם חברה שלי, יש לי הרבה כסף, והחיים חזרו למסלולם.


וואי סעמק זה ארוך אחושרמוטה =\.



                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  טוב ירוק בנשמה 25.02.04 20:49 1
     חח יא ארקל שמח שהצחקת את עצמך :D Asaf_S  25.02.04 20:57 5
         חחחח שקט רוסי ירוק בנשמה 25.02.04 20:59 9
             לוללל רופפללל ליימממרר ספאמממרר סרטןןן Asaf_S  25.02.04 21:00 10
  פשששש.......לא קל לא קל WarezKingdom 25.02.04 20:51 2
  בונא אחי ממש סיפור חיים .... יקיר והתופים 25.02.04 20:52 3
     ראסמי. Asaf_S  25.02.04 20:57 6
  מרגש! BlackJack  25.02.04 20:54 4
  מכרת כבר את הזכויות על התסריט? the_red_guy 25.02.04 20:57 7
     הסיפור עוד לא נגמר Asaf_S  25.02.04 20:59 8
  טיפ ממני.. Hibory 25.02.04 21:10 11
     nnnnnnn Asaf_S  25.02.04 21:10 12
     nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Big Dog 25.02.04 21:23 15
  אחי יפה יפה... מניאקים ר''ג... אה וקראתי הכל!! Big Dog 25.02.04 21:11 13
     ראסמי כפויי טובה Asaf_S  25.02.04 21:12 14
         קרעת לי תלב אחי Fighter 25.02.04 22:06 16
             אני בריא תודה Asaf_S  25.02.04 22:18 17
  חחח... איזה סיפור. HAOMAN_17 26.02.04 13:01 18
  קראתי בכל אחי..אתה פשוט משורר. west  26.02.04 13:05 19
     חח תודה אחי Asaf_S  26.02.04 13:46 20
         הכי מעניין, תאמין לי... west  26.02.04 18:35 23
             אבל זה מעצבן Asaf_S  26.02.04 18:55 25
     הכי כיף ליגות נמוכות באנגליה the_red_guy 26.02.04 13:56 21
         אני מתכנן להתחיל תליגה ב CM 01/02 west  26.02.04 18:36 24
             אם עדיין היו לי את התותחים של 01\02 הייתי the_red_guy 26.02.04 22:56 30
  tcm rulzzzz itaydile3 26.02.04 14:03 22
  אשתך לשעבר ואשתך לא הלכו מכות??? mishmish 26.02.04 18:56 26
     חח איזה הלכו המכות Asaf_S  26.02.04 18:58 27
  .. LuXoR 26.02.04 22:48 28
     :) Ryan_Giggs 26.02.04 22:54 29
     מכתב Asaf_S  26.02.04 23:08 32
  סיפור מרגש אחי :) Casco 26.02.04 22:56 31
     :) Asaf_S  26.02.04 23:09 33

       
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   20:49   25.02.04   
אל הפורום  
  1. טוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:57   25.02.04   
אל הפורום  
  5. חח יא ארקל שמח שהצחקת את עצמך :D  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   20:59   25.02.04   
אל הפורום  
  9. חחחח שקט רוסי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   21:00   25.02.04   
אל הפורום  
  10. לוללל רופפללל ליימממרר ספאמממרר סרטןןן  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   20:51   25.02.04   
אל הפורום  
  2. פשששש.......לא קל לא קל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיר והתופים

   20:52   25.02.04   
אל הפורום  
  3. בונא אחי ממש סיפור חיים ....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   העיקר שיצאת מהסמים !


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:57   25.02.04   
אל הפורום  
  6. ראסמי.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות
   20:54   25.02.04   
אל הפורום  
  4. מרגש!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לא סתם אחי באמת סיפור יפה!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   20:57   25.02.04   
אל הפורום  
  7. מכרת כבר את הזכויות על התסריט?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:59   25.02.04   
אל הפורום  
  8. הסיפור עוד לא נגמר  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   כשאני יגיע ככה ל2040 אני ימכור.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   21:10   25.02.04   
אל הפורום  
  11. טיפ ממני..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 21:10 בברכה, Hibory
 
מומלץ לקרוא את הקטע הזה עם השיר Evanescence - My Immortal ברקע.
מתכון בדוק להזלת דמעה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   21:10   25.02.04   
אל הפורום  
  12. nnnnnnn  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Dog

   21:23   25.02.04   
אל הפורום  
  15. nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
ד"כ שחכתי מה השם של השיר הזה!! תודה שהזכרתי לי!!
תן לה בקארטונז' !


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Dog

   21:11   25.02.04   
אל הפורום  
  13. אחי יפה יפה... מניאקים ר''ג... אה וקראתי הכל!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   21:12   25.02.04   
אל הפורום  
  14. ראסמי כפויי טובה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3008 הודעות
   22:06   25.02.04   
אל הפורום  
  16. קרעת לי תלב אחי  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   תוציא ספר וזהו
תהיה בריא


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   22:18   25.02.04   
אל הפורום  
  17. אני בריא תודה  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAOMAN_17
חבר מתאריך 13.4.03
98 הודעות
   13:01   26.02.04   
אל הפורום  
  18. חחח... איזה סיפור.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   13:05   26.02.04   
אל הפורום  
  19. קראתי בכל אחי..אתה פשוט משורר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   נהניתי לקרוא.

אבל....פורצה סיאמ.
אני מתכנן להתחיל ליגה עם לייטון אוריינט בשעותיי הפנויות המעטות..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   13:46   26.02.04   
אל הפורום  
  20. חח תודה אחי  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   תאמת אני גם חושב שCM יותר טוב...

אבל הגעתי לעונת 2010 ונמאס לי אז עברתי לTCM.


בהצלחה עם לייטון אוריינט נשמע מעניין


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   18:35   26.02.04   
אל הפורום  
  23. הכי מעניין, תאמין לי...  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   כל היופי זה להיתקע בליגה שלישית באנגליה, ללא אפשרות לעלות או לרדת ליגה - מרגש.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   18:55   26.02.04   
אל הפורום  
  25. אבל זה מעצבן  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   גם רק 5 מחליפים וגם הרשיון עבודה.. בעע


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   13:56   26.02.04   
אל הפורום  
  21. הכי כיף ליגות נמוכות באנגליה  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.02.04 בשעה 13:56 בברכה, the_red_guy
 
התחלתי עם ברייטון אתמול
ובעזרת השורט ליסט שלי שמלא כישרונות בני 15-20 שגיליתי במהלך המסע האחרון שלי עם סאותהמפטון לא תהיה לי בעיה להפוך אותה לאימפריה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   18:36   26.02.04   
אל הפורום  
  24. אני מתכנן להתחיל תליגה ב CM 01/02  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   את החדש אני שונא.

אגב, מניק אתה, ברייטון תותחים עונה ראשונה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   22:56   26.02.04   
אל הפורום  
  30. אם עדיין היו לי את התותחים של 01\02 הייתי  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   מסכים איתך

אבל בלי בובי זמורה, רוד תומאס , גארי הובסון ג'יף מינטון ועוד כמה תותחים ששכחתי זה יהיה יותר קשה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
itaydile3

   14:03   26.02.04   
אל הפורום  
  22. tcm rulzzzz  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אחלה משחק ואחלה קריירה
לדעתי אתה עוד תגיע לאיזה קבוצה אימפריה
פורצה אינטר שהביסה אותך 3-0 ו-5-0 חי חי חי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mishmish

   18:56   26.02.04   
אל הפורום  
  26. אשתך לשעבר ואשתך לא הלכו מכות???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מה עם התינוק לא הפריד


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   18:58   26.02.04   
אל הפורום  
  27. חח איזה הלכו המכות  
בתגובה להודעה מספר 26
 
   אבל הזונה לוקחת לי דמי מזונות 10 % מהמשכורת כל חודש.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LuXoR

   22:48   26.02.04   
אל הפורום  
  28. ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   עד מתי ילדוניזם בפורום ???

בפורים גהנוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   22:54   26.02.04   
אל הפורום  
  29. :)  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   23:08   26.02.04   
אל הפורום  
  32. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   ראסמי גיהנום, אבל אתה תהיה בתוך שב"צ כמו ילד טוב ותסתכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Casco

   22:56   26.02.04   
אל הפורום  
  31. סיפור מרגש אחי :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   23:09   26.02.04   
אל הפורום  
  33. :)  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net