בכללהדבר היחיד שהוא הרוויח ממכבי היה פרסום נטו
וחוץ מזה הרבה פעמים היו כתבות בעיתון שהוא השקיע כסף יותר מאשר הוא הוציאונדמה לי תחילת שנה שעברה אמרו שהוא הוציא על מכבי איזה 70 מיליון שקל מאז שהוא בא (אחרי החישוב של הרווחים וההוצאות(