ABA


"יובל גפני הזה הוא כזה נמושה!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7098 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7098
taliban

   21:05   27.02.04   
אל הפורום  
  יובל גפני הזה הוא כזה נמושה!  
 
   רואים שהבן אדם לא מתאים לנהל קבוצת כדורגל
הוא בא לקבוצה מנצח איתה חצי עונה בכיף ונמצא במקומות הראשונים בטבלה אבל איך שמתחילים ההפסדים שרואים באופק שהם לא נגמרים הוא הולך ומחפש קונה!
אז מה אם אין אליפות אז מה זהו הולכים מתמודדים גם עם הפסדים אין מה לעשות אף פעם לא רק תנצח!
אני שונא אנשים שבאים לכדורגל לנסות את כספם כמו גד זאבי ושלא מצליח להם הם הולכים כאילו באנו ראינו לא נראה לי משהו אז הלכתי!
איך שלמה שרף קלט אותו בהתחלה שהוא היה בטריבונה ושאל אותו
"תגיד אם הייתם מפסידים היית בא?" ברור שהוא אמר לא
ופרימו כמו מטומטם אמר לפחות הוא כנה.
אז טוב אולי הוא כנה אבל קיבינימט אז בנאדם של ניצחונות רק ואם לא הולך אז הולכים יאלללה תשמח שהבאת כזאת קבוצה למקומות שהרבה זמן היא לא היתה בהם תשמח שהתפרסמת מה אתה הולך כמו נמושה!


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נראה לי שהוא ממש ממש חכם doodles_4 27.02.04 21:07 1
     איזה מכבי?! taliban 27.02.04 21:08 3
  בחולומות הכי הזויים שלו הוא לא חשב yatspan 27.02.04 21:07 2
     תגובה 3! taliban 27.02.04 21:09 4

       
doodles_4

   21:07   27.02.04   
אל הפורום  
  1. נראה לי שהוא ממש ממש חכם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   א)אני כמעט בטוח שזה קשור לבלאגן שהיה לו אז עם דמיאו למרות הסולחה לא נראה לי שהבעיה נפתרה
ב)הוא נכנס לתוך הכדורגל בארץ ואני שם כסף שבסוף העונה מכבי שלו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:08   27.02.04   
אל הפורום  
  3. איזה מכבי?!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   הוא פחדן הוא לא ישים שקל במכבי שלא נדבר על זה
שבקושי יש לו כסף לקנות את מכבי.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yatspan

   21:07   27.02.04   
אל הפורום  
  2. בחולומות הכי הזויים שלו הוא לא חשב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לפי תחילת העונה שבני יהודה יצליחו ככה יחסית...
הוא הולך כי שנה הבאה הוא במכבי.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:09   27.02.04   
אל הפורום  
  4. תגובה 3!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net