רואים שהבן אדם לא מתאים לנהל קבוצת כדורגל הוא בא לקבוצה מנצח איתה חצי עונה בכיף ונמצא במקומות הראשונים בטבלה אבל איך שמתחילים ההפסדים שרואים באופק שהם לא נגמרים הוא הולך ומחפש קונה! אז מה אם אין אליפות אז מה זהו הולכים מתמודדים גם עם הפסדים אין מה לעשות אף פעם לא רק תנצח! אני שונא אנשים שבאים לכדורגל לנסות את כספם כמו גד זאבי ושלא מצליח להם הם הולכים כאילו באנו ראינו לא נראה לי משהו אז הלכתי! איך שלמה שרף קלט אותו בהתחלה שהוא היה בטריבונה ושאל אותו "תגיד אם הייתם מפסידים היית בא?" ברור שהוא אמר לא ופרימו כמו מטומטם אמר לפחות הוא כנה. אז טוב אולי הוא כנה אבל קיבינימט אז בנאדם של ניצחונות רק ואם לא הולך אז הולכים יאלללה תשמח שהבאת כזאת קבוצה למקומות שהרבה זמן היא לא היתה בהם תשמח שהתפרסמת מה אתה הולך כמו נמושה!