ABA


"רקטות לתוך בלומפילד"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7145 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7145
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   00:03   29.02.04   
אל הפורום  
  רקטות לתוך בלומפילד  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 29.02.04 בשעה 00:04 בברכה, Asaf_S
 
התוכנית שנכשלה: רקטות לבלומפילד בדרבי הראשון

חקירת פציעתו של אדהם שביטה הובילה את החוקרים למידע חדש: ישי זיתוני ויורי סדלצקי, החשודים העיקריים בפציעת שביטה, נכשלו בניסיון לירות רקטות מאולתרות בדרבי הראשון. החקירה שפכה אור על שיטת העבודה של השניים: שימוש בקטינים בהכנסת אמל"ח למגרשים

http://www.ynet.co.il/PicServer2/03072003/347067/zo_a.jpg
אחד החשודים המרכזיים. ישי זיתוני


בעוד אנשי צוות החקירה המיוחד של משטרת מרחב דן חוקרים את פרשת פציעתו של אדהם שביטה מפצצת תאורה, הם עלו על מידע חדש, מפחיד ומדהים לכשעצמו.


מסתבר, כי יורי סדלצקי וישי זיתוני, החשודים העיקריים בתכנון השלכת פצצת התאורה, נכשלו בניסיון לשגר רקטות מאולתרות לאצטדיון בלומפילד בדרבי התל אביבי הראשון העונה.


http://www.ynet.co.il/PicServer2/03072003/347064/aa_m.jpg

סדלצקי וזיתוני לא נכחו בדרבי הראשון, כיוון שהורחקו על ידי המשטרה בגלל התנהגותם במשחקים קודמים. מהחקירה עלה כי השניים התמקמו על גג מבנה סמוך לאצטדיון בלומפילד, וניסו לירות רקטות מאולתרות לעבר יציעי המגרש, אולם רק תקלה מנעה אסון גדול .

סגן ניצב אלון גרוסמן, קצין החקירות של מרחב דן, אמר ל-ynet: "השיגור של אותן רקטות היה אמור להיעשות דרך משגרים או אקדח רקטות. דבר אחד בטוח - אם זה היה יוצא לפועל, זה היה מפחיד את הקהל, וייתכן שצופים היו נפגעים. מצאנו תיק מלא באמצעי לחימה. הרקטות עדיין לא נמצאו, אבל אנחנו יודעים שהם קונים אותן מדייגים ביפו".


השיטה: משתמשים בצעירים תמימים
החקירה העלתה גם את השיטה לכאורה, לפיה עבדו סדלצקי וזיתוני. השניים, שכינויים בקרב אוהדי הפועל הוא "הקובץ", הכתיבו לטענת המשטרה את צורת ההתנהגות והיו אחראים להכנסת אמצעי הלחימה למגרשים.

מהחקירה עולה, כי הם דאגו להכניס את אמצעי הלחימה בעזרת אוהדים צעירים מאוד, שאינם קשורים ל"קובץ" ולמשטרה אין יכולת לאתרם מבחינה מודיעינית. אותם צעירים הכניסו את אמצעי הלחימה בתחתונים ובסוליות הנעליים, וקיבלו הוראות מפורטות מסדלצקי וזיתוני היכן להשאיר את אמצעי הלחימה, מי יזרוק אותם ומתי.


במשטרה יודעים על קבוצות נוספות של אוהדים במועדונים אחרים בליגת העל ובקרב אוהדי הפועל תל אביב. גורמים במשטרה העריכו, כי בעקבות החקירה הם יצליחו להגיע לקבוצות נוספות ולהשיג מודיעין טוב יותר, כדי למנוע בעתיד פגיעה באוהדים והכנסת אמצעי לחימה.


החקירה הביאה למעצרים נוספים
כאמור, מעצרו של זיתוני הוארך ביום שישי בשישה ימים נוספים. בית המשפט האריך את מעצרו של סדלצקי עד ליום ראשון, ומחר בבוקר הוא יובא להארכת מעצר נוספת. החקירה הובילה גם למעצרם של מספר קטינים, ששימשו כשליחים של סדלצקי וזיתוני. מעצרם הוארך בבית המשפט לנוער בארבעה ימים, ובחיפוש בביתם נמצאו אמצעי לחימה רבים (ראו בתמונה מימין).


האוהדים, משום מה, לא מופתעים
אוהדי מכבי והפועל תל אביב, לא התפלאו למשמע תוצאות החקירה. מספר אוהדים טענו כי בעבר כבר ירו מספר אוהדים של הפועל רקטות מאולתרות לעבר יציע של אוהדי מכבי תל אביב, אולם רק בנס לא נגרם נזק.

אוהד ידוע של מכבי, שנשאר בעילום שם, סיפר: "כבר בעונת 99'-00', במחזור השמיני, כשהדרבי הסתיים ב-1:1, אוהדי הפועל ירו רקטה לתוך יציע אוהדי מכבי, ובנס אף אוהד לא נפצע. המשטרה התעלמה מזה לחלוטין. בדרבי האחרון ידענו שהולך לקרות משהו. אוהדי הפועל תכננו את זה, ובסופו של דבר, רק המזל שיחק לנו ולא קרה משהו גרוע יותר".

אחד מאוהדי הפועל תל אביב, סיפר: "ישנן התארגנויות בעיקר לפני כל דרבי. יש עניין של רקטות, של פצצות תאורה, של רימוני עשן. בדרבי האחרון שלחנו שני אוהדים לתוך שער 11 עם שני רימוני עשן אדומים כדי לעשות פרובוקציה. אולי עכשיו, אחרי כל מה שקרה, אנשים יירגעו ויבינו שמדובר באמצעי לחימה לכל דבר, ושיכול לקרות אסון. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2881527,00.html


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אדיוטים.. Shponderiko 29.02.04 00:15 1
  חלאס, מנסים לעשות את זה כאילו ישי ויורי הם west  29.02.04 00:16 2
     ואיך אשר לשכוח את אוהדי ''הקבוצה של המדינה'' west  29.02.04 00:17 3
     אם אני לא טועה Asaf_S  29.02.04 00:21 4
         קראת עיתונים לאחרונה? west  29.02.04 00:29 5
             מכתב Asaf_S  29.02.04 00:31 6
     חחח ווסטי מה אתה משחק אותה תמים... ViperWarez 29.02.04 01:37 7
         אני לא מגן על יורי וישי, להיפך - אם זה הם באמת west  29.02.04 02:50 8

       
Shponderiko

   00:15   29.02.04   
אל הפורום  
  1. אדיוטים..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   שיכנסו לכלא לכמה שנים אמן!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   00:16   29.02.04   
אל הפורום  
  2. חלאס, מנסים לעשות את זה כאילו ישי ויורי הם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 29.02.04 בשעה 00:17 בברכה, west
 
האחראים לכל האלימות בפסורט בישראל.

מה עם אמיר רנד ששכב על הריצפה עם עוד 30 איש עליו בלי שיידעו שהם דורכים על משהו?.
מה עם האלימות הפיסית והמילולית הקשה של אוהדי מכבי לעבר היו"ר שלהם(עוד דוגמא מצויינת).
מה עם המכות שיש בין שחקנים בליגת העל כל שני וחמישי ומהווים דוגמא מעולה לקבל.
ועוד ועוד ועוד.

אני לא מנסה להגן עליהם. נכון, שני החבר'ה האלה באמתץ עשו שטות מטומטמת(ואגב, עדיין לא הוכח שזה הם), אבל מכאן ועד להפיל עליהם את כל האלימות בספורט שלנו המרחק הוא לא גדול - הוא ענק!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   00:17   29.02.04   
אל הפורום  
  3. ואיך אשר לשכוח את אוהדי ''הקבוצה של המדינה''  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   הם הרי מתנהגים למופת.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   00:21   29.02.04   
אל הפורום  
  4. אם אני לא טועה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   אף אחד לא הפיל עליהם את כל האלימות בספורט שלנו.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   00:29   29.02.04   
אל הפורום  
  5. קראת עיתונים לאחרונה?  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   רגע, שאני אבין, שריפת מכונית/איומםים ברצח, זה לא כמעט אותו הדבר?

אותם אנשים לא צריכים להיכנס לכלא(תגובה 2)?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   00:31   29.02.04   
אל הפורום  
  6. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   העיתונות הגזימה אבל זאת העיתונות מה אתה רוצה?

איומים ברצח? לא יודע על מה אתה מדבר.
שריפת מכוניות? קטינים.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ViperWarez

   01:37   29.02.04   
אל הפורום  
  7. חחח ווסטי מה אתה משחק אותה תמים...  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   כאילו שאתה לא יודע מי אלה יורי וישי...

אין לי ספק בכלל שיורי תכנן את הכל....ישי הוא סתם הומו שמחפש תהילה ופרסום...יצא לי להיפגש איתו באיזה תגרה פעם

וחוצמזה אף אחד לא ניסה להאשים רק אותם....אפילו בכתבה רשום לך:
"במשטרה יודעים על קבוצות נוספות של אוהדים במועדונים אחרים בליגת העל ובקרב אוהדי הפועל תל אביב. גורמים במשטרה העריכו, כי בעקבות החקירה הם יצליחו להגיע לקבוצות נוספות ולהשיג מודיעין טוב יותר, כדי למנוע בעתיד פגיעה באוהדים והכנסת אמצעי לחימה."

אני יודע שלפחות אצלינו, המשטרה עורכת מעקב מאצע העונה שעברה והם שלחו סמויים שינסו להתחבר אלינו בכדי לדעת מי מתכנן הכל, מי מכניס הכל ומי מדליק הכל וביום מן הימים, במשחק מסויים, הם מתכוון לערוך מעצר עצום של כל האוהדים האלה.

בקיצררררר.....יורי וישי לא כאלה תמימים, אז אין לך מה לנסות להגן עליהם...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   02:50   29.02.04   
אל הפורום  
  8. אני לא מגן על יורי וישי, להיפך - אם זה הם באמת  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 29.02.04 בשעה 02:51 בברכה, west
 
מצידי שיירקבו בגיהינום, סתם שני צעירים מפגרים שסוחבים אחריהם כמה ילדים קטנים ומתלהבים.

אני ממש לא מגן עליהם.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net