דווקא שיחקנו לא רע ישבנו להם על השער אבל זה מהימים שלא הולךולא לדבר על השופט
הוא לא שפט לטובת אף צד אבל הרס תמשחק
הוא לא שרק פנדל לאשדוד שאני גם לא בטוח אם היה
אבל מחצית ראשונה הוא איבד לגמרי תמשחק
שחקנים ירקו אחד על השני
שברו אחד לשני את הרגלים
שחקנים סגרו חשבון אחרי פאולים (יאנטו רצו אחרי השחקן שעשה להם פאול ושברו אותו)
אממ אדיר טובול חטף אגרוף כאילו בטעות מבן דיין ולא נשרק כלום
והתקפה אחרי זה טובול שבר את דיין מאחורה ולא קיבל כלום
ואז כנראה העירו לו על זה הקוונים במחצית
פאפו הציק כל הזמן למזרחי שניסה להעיף אותו עם צביטות ומכות קטנות
ופאפו לא נשאר חייב והכניס למזרחי
פתאום מחצית שניה הוא החליט שהוא מחזיר לעצמו תמשחק
לא היה פעם אחת חוק יתרון כל פאול נשרקה עבירה לא משנה מה
אסי דומב קיבל אדום מיותר השופט יכל להבליג לו
וגם מזרחי קיבל צהוב שני על דבר של נותנים צהוב שני
בקיצר ככה שופטים הורסים משחקים