היתחפש לאוהד של הקבוצה??
לפי ידיעות ששמעתי הולך להיות עידוד ביום ראשון בבלומפילד......לא מכיוון השחקן ה12 אלא מאנשים אחרים משער 11 שאירגנו תופים וציוד נוסף.......נקווה שיצליחו להלהיב את הקהל.....ומיפה אני קורא לאוהדים "העויינים" את הקבוצה, תיתחפשו יום ראשון לאוהדים!
