ABA


"מה אתם חושבים על מכבי תא לעומת נ.ב.א"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7091 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7091
taliban

   20:02   27.02.04   
אל הפורום  
  מה אתם חושבים על מכבי תא לעומת נ.ב.א  
 
   מה הרמה של מכבי תא לעומת הרמה ב-נ.ב.א לדעתכם?
ואיזה מקום אתם חושבים שהיא הייתה אם היא הייתה ב-נ.ב.א


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הקבוצות באירופה לא ברמה של הקבוצות באנביאיי Ryan_Giggs 27.02.04 20:06 1
  היא תיקח מקום אחרון יעקב שחרא 27.02.04 20:10 2
  באמת אין מקום להשוואה Asaf_S  27.02.04 20:23 3
  אנילא מסכים איתכם... ViperWarez 27.02.04 20:25 4
  היא תהיה הקבוצה הכי גרועה שם בדוק בורקס 27.02.04 20:26 5
  חבר שלי לא מסכים taliban 27.02.04 20:28 6
     מה הקשר ? Ryan_Giggs 27.02.04 20:33 8
     חבר שלך טיפש Asaf_S  27.02.04 20:35 10
  אין מה להשוות Hibory 27.02.04 20:29 7
     מה שאני מדבר מעכשיו כאן זה בשם חבר שלי taliban 27.02.04 20:34 9
         בקשר למשחק המסודר של מכבי taliban 27.02.04 20:35 11
         מכתב Asaf_S  27.02.04 20:37 12
             זה מה שאני אומר לו כל הזמן taliban 27.02.04 20:39 13
                 הוא טיפש Asaf_S  27.02.04 20:42 17
         כל השחקנים שרשמת יעקב שחרא 27.02.04 20:40 14
             הכל בשם חבר שלי אני מפסיק לומר את זה: taliban 27.02.04 20:42 16
                 זה לא קשור Asaf_S  27.02.04 20:43 18
                 תבין Ryan_Giggs 27.02.04 20:48 22
         בואנה איזה רמת אנביאיי תגיד לי ?? Ryan_Giggs 27.02.04 20:40 15
             אתם לא מתייחסים למה שאני אומר taliban 27.02.04 20:45 19
                 פה הטעות שלך! Asaf_S  27.02.04 20:47 21
                 שמע Ryan_Giggs 27.02.04 20:53 26
  אין מה להשוות..אבל... mishmish 27.02.04 20:45 20
  חחח אנ בי אי גם שחקנים מובילים במכבי יתפסו מק doodles_4 27.02.04 20:50 23
     לא הבנתי מה אמרת? taliban 27.02.04 20:51 24
         הוא אמר Asaf_S  27.02.04 20:52 25
  אני מחכה שמכבי תזמין קבוצה נבא למשחק נגדם taliban 27.02.04 20:53 27
     אם אתה לא זוכר Ryan_Giggs 27.02.04 20:54 28
         מכבי של פעם זאת לא מכבי של היום taliban 27.02.04 20:55 29
             האפמן בשנתיים הראשונות שלו במכבי היה השחקן Ryan_Giggs 27.02.04 20:58 31
                 האפמן דוגמא טובה היה האמ וי פי של אירופה doodles_4 27.02.04 21:00 32
                 חחח לקחת את הקבוצה שבאותה תקופה היית הכי טובה taliban 27.02.04 21:11 39
                     בלי ג'ורדן פיפן ורודמן היא הייתה הכי גרועה the_red_guy 27.02.04 21:14 40
         עד המחצית עוד היה שיויון משהו כזה taliban 27.02.04 20:56 30
             אתה עושה צחוק? the_red_guy 27.02.04 21:00 33
                 חחח מיאמי קבוצת אנ בי אי גרועה אז פתחה את מכב doodles_4 27.02.04 21:05 34
                     אחד פה דיבר על שיקגו נגד פנא taliban 27.02.04 21:15 42
                 תקרא מה שכתתי קודם taliban 27.02.04 21:07 35
                     חחח אבל אלה היו מיאמי doodles_4 27.02.04 21:08 36
                         הסיבה שהם באו זה היה בגלל הסכם עם מכבי ת''א the_red_guy 27.02.04 21:10 38
                             טד הריסון ז''ל נדמה לי Asaf_S  27.02.04 21:14 41
                                 אני מדבר על מישהו שחי אבל אני לא זוכר את השם the_red_guy 27.02.04 21:16 43
                                     אני זוכר שהיה קשר לטד הריסון Asaf_S  27.02.04 21:18 45
                                         אני מדבר על מישהו אחר יכול להיות שיש לו קשר the_red_guy 27.02.04 21:32 46
                     השוואה שלי זה על המצב של היום the_red_guy 27.02.04 21:09 37
                         אני קולט taliban 27.02.04 21:17 44
                             שאלה אחרונה taliban 27.02.04 21:34 47
                                 כן בגדול. Asaf_S  27.02.04 21:35 48
                                 תפסיד לא the_red_guy 27.02.04 21:36 49
                                     אתם מגזימים! taliban 27.02.04 22:09 50
                                         אפילו אם היא תהיה אלופת אירופה אין לה שום the_red_guy 27.02.04 22:30 52
  לא ממש קרובה לרמה כזו VeNom  27.02.04 22:21 51
  מקום אחרון כמעט בטוח Net_Spider 28.02.04 13:26 53
  חח שאלה מפגרת ברור שמקום אחרון ToMeR  28.02.04 14:06 54

       
Ryan_Giggs

   20:06   27.02.04   
אל הפורום  
  1. הקבוצות באירופה לא ברמה של הקבוצות באנביאיי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הקבוצה הכי חלשה באנביאיי לוקחת את גביע אירופה
נגיד די בקלות ..

למרות ההתקדמות הגדולה של הכדורסל האירופאי
בשנים האחרונות, עדיין אין מקום להשוואה בין
אירופה והאנביאיי ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   20:10   27.02.04   
אל הפורום  
  2. היא תיקח מקום אחרון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:23   27.02.04   
אל הפורום  
  3. באמת אין מקום להשוואה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ViperWarez

   20:25   27.02.04   
אל הפורום  
  4. אנילא מסכים איתכם...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני מאמין שמכבי יכולה להתברג בחלקים התחתונים של ה-נ.ב.א, אבל אני דיי בטוח שהיא לא תהיה הכי חלשה שם.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   20:26   27.02.04   
אל הפורום  
  5. היא תהיה הקבוצה הכי גרועה שם בדוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   פה ביורוליג אנחנו מנצחים קבוצות על השנייה אז תארו לכם שם..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:28   27.02.04   
אל הפורום  
  6. חבר שלי לא מסכים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.04 בשעה 20:28 בברכה, taliban
 
יש לי חבר שאומר שהרמה של מכבי תא ממש גבוהה והיתרון שלה יהיה ב-נ.ב.א שהיא משחקת מסודר ושם מאבדים הרבה כדורים מהר ומשחקים מבולגן יחסית למכבי
אז הוא חושב שהם יכולים להיות שם קבוצת אמצע


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:33   27.02.04   
אל הפורום  
  8. מה הקשר ?  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   הרמה של השחקנים באנביאיי תכפר על
המשחק ה"לא מסודר" הזה, תאמין לי

הרמה של השחקנים באנביאיי הרבה יותר גבוהה
מהרמה של השחקנים מאירופה
אי אפשר להשוות בכלל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:35   27.02.04   
אל הפורום  
  10. חבר שלך טיפש  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   הרמה שם כלכך יותר גבוהה שאי אפשר להשוות.

כל השחקנים הזרים שאנחנו כלכך תופסים מהם כמו פארקר, אין להם מקום בקבוצות הכי חלשות בNBA ואצלנו הם מובילים את אירופה.
אולי זה יראה לך את ההבדלי רמות.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   20:29   27.02.04   
אל הפורום  
  7. אין מה להשוות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הנ.ב.א לוקח את הכדורסל לדרגת אומנות.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:34   27.02.04   
אל הפורום  
  9. מה שאני מדבר מעכשיו כאן זה בשם חבר שלי  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   הוא אומר שיש למכי דווקא סיכוי כי ההרכב הבא הוא הרכב של רמת נ.ב.א
וויצ'יץ' באסטון שאראס פארקר וכאן יש עוד אפשרויות שהוא עדין לא החליט
וזה גם לא כולל השחקן החדש


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:35   27.02.04   
אל הפורום  
  11. בקשר למשחק המסודר של מכבי  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   זה גם מסודר יותר בהגנה אז יהיה להם יותר קשה
אני מאמין (חבר שלי) שמכבי יכולים להיות שם קבוצה לא רעה של אמצע


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:37   27.02.04   
אל הפורום  
  12. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   חוץ משאראס אין אף שחקן במכבי שמתאים אפילו לקבוצות הגרועות בNBA, שחבר שלך יצא מהאשליה שזאת הרמה שלנו.


למה השחקנים האלה פה אם הם ברמה של NBA תגיד לי למה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:39   27.02.04   
אל הפורום  
  13. זה מה שאני אומר לו כל הזמן  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   אבל הוא אומר את ההרכב הזה שנתתי קודם ואומר שיש לו סיכוי
והוא אומר שהשחקנים האלה אולי לא כל כך מתאימים ל-נ.ב.א אבל שהם משחקים יחד משחק מסודר הם יכולים לשחק טוב כי בנבא מאבדים הרבה כדורים על זריקות סתם וגם ההגנה פחות מסודרת


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:42   27.02.04   
אל הפורום  
  17. הוא טיפש  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   בNBA הכל ברמה יותר גבוהה.
אם הם מחטיאים יותר זה כי השמירה יותר חזקה וכו'.


אנחנו לא מאבדים סתם כדורים??

ההגנה פחות מסודרת מה הוא עושה צחוק???

פשוט טועה בכל מה שהוא אומר.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   20:40   27.02.04   
אל הפורום  
  14. כל השחקנים שרשמת  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   אם הם באמת יגיעו לנ.ב.א
הם יהיו שם גרועים ולא ישחקו אפילו דקת משחק ..

תבין. אלו שחקנים בינוניים מאוד לנ.ב.א.
שם זה סגנון משחק שונה מאשר באירופה

באירופה משחקים יותר מסודר ואיטי
בנ.ב.א זה סגנון משחק יותר מהיר ויותר אישי.
זאת אומרת ששחקן אחד או שניים מסוגלים לסחוב אחריהם קבוצה שלמה
לא כמו באירופה שאתה לא רואה שחקן עם ממוצעים של 30 נקודות לאורך עונה שלמה כמו בנ.ב.א שכל שחקן טוב + מסיים ת'עונה עם ממוצע 30 ..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:42   27.02.04   
אל הפורום  
  16. הכל בשם חבר שלי אני מפסיק לומר את זה:  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   אז ככה אתה אומר שיש שם משחק שונה אבל זה יכול להיות יתרון למכבי
אם כל השחקנים שכתבתי קודם מוכשרים מאוד משחקים יחד המשחק של מכבי יכול להיות יותר בטוח לסלים ויותר טוב בהגנה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:43   27.02.04   
אל הפורום  
  18. זה לא קשור  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   על כל שחקן ממכבי שתיתן לכל קבוצה בNBA יש שחקן בתפקיד שלו יותר טוב.

הרמה שם הרבה יותר גבוהה, זה כמו להשוות את מכבי ת"א כדורגל למילאן או משהו. ואני לא מגזים.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:48   27.02.04   
אל הפורום  
  22. תבין  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   היכולת האישית של השחקנים באנביאיי כ"ך הרבה יותר גבוהה
שזה לא משנה הסיגנון משחק בכלל

למכבי בהתקפה אין סיכוי מול הפיזיות של השחקנים באנביאיי

בהגנה, ועוד ההגנה של מכבי עכשיו, וגם אם הייתה להם הגנה יותר טובה זה לא משנה
אין להם צ'אנס קטן להתמודד עם האתלטיות של השחקנים באנביאיי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:40   27.02.04   
אל הפורום  
  15. בואנה איזה רמת אנביאיי תגיד לי ??  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   כי פה הם טובים ?

מילא מילא הם היו איזה רמה מעל כולם אבל הם לא
הם שחקנים מצויינים באירופה נכון אבל לא יותר מזה

פארקר שהיה ענק פה ניסה להגיע לאנביאיי, לא הצליח
אותו דבר האפמן שבכלל היה כוכב במכבי ובאירופה

ויש עוד הרבה דוגמאות

בקיצור שחבר שלך ייצא מהאשליה
כי כל קבוצה באנביאיי אוכלת את מכבי בלי מלח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:45   27.02.04   
אל הפורום  
  19. אתם לא מתייחסים למה שאני אומר  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   כל אחד פה משווה שחקן שחקן של מכבי מול הנבא אני מדבר שכולם ביחד משחקים את המשחק המסודר שלהם זה יכול להיות טוב
ולא כל שחקן לכוד
כי אם שחקן מוכשר כמו פארקר לא יסתדר בנבא זה לדעתי אומר שהוא כנראה יותר משחק מסודר וזה לא הסגנון שהולך בנבא והוא לא יכול לשחק לבד מסודר ושכל השחקנים ישחקו מבולגן ומהיר
אז תתייחסו אל זה כשכל מכבי ביחד


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:47   27.02.04   
אל הפורום  
  21. פה הטעות שלך!  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   שחקן כמו פרקר מוכשר רק לאירופה!! בNBA הוא לא נחשב מוכשר!!

זה לא שהוא לא מצליח בNBA כי זה לא הסגנון שלו! הוא אמריקאי למה שזה לא יהיה הסגנון שלו הוא גדל על הסגנון הזה! הוא לא מצליח כי הוא לא טוב מספיק!

עשית יותר מדי מהמשחק המסודר של מכבי לדעתי אפילו בזה בNBA יותר מסודר.

המשחק באירופה פשוט יותר איטי, וזה מובן כי השחקנים פחות טובים.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:53   27.02.04   
אל הפורום  
  26. שמע  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   תראה משחק עכשיו באנביאיי
לא משנה איזה

ואחרי זה תראה משחק של מכבי-צסק"א

תבין איזה הבדל ענק יש בין האנביאיי והכדורסל האירופאי
מבחינת הכל, מבחינת קצב המשחק של האנביאיי שהוא הרבה יותר מהיר
מבחינת ההגנה ההרבה יותר פיזית שיש באנביאיי
וכמה שלשחקנים באנביאיי יש מבנה מדהים לעומת השחקנים באירופה
תבין קבוצה באנביאיי יכולה לעשות על קבוצה כמו מכבי כל התקפה סל
לשחקנים האירופאים אין סיכוי להתמודד מול האתלטיות השחקנים באנביאיי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mishmish

   20:45   27.02.04   
אל הפורום  
  20. אין מה להשוות..אבל...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   היא אולי תגנוב כמה ניצחונות מקסימום 10..
תוכל להיות קבוצת תחתית..בין הגרועות אם לא הגרועה..
אבל זה אני גם לא בטוח יתכן שאין מה להשוות..צריך לנסות את זה..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

   20:50   27.02.04   
אל הפורום  
  23. חחח אנ בי אי גם שחקנים מובילים במכבי יתפסו מק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ומות שנים או שלישים ברוטציה של קבוצת אנ בי אי בנונית


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:51   27.02.04   
אל הפורום  
  24. לא הבנתי מה אמרת?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   20:52   27.02.04   
אל הפורום  
  25. הוא אמר  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   ששחקן מוביל במכבי, יכנס רק כשחקן ספסל בלחץ בקבוצת NBA בינונית וגם זה בלחץ.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:53   27.02.04   
אל הפורום  
  27. אני מחכה שמכבי תזמין קבוצה נבא למשחק נגדם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:54   27.02.04   
אל הפורום  
  28. אם אתה לא זוכר  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   מיאמי הגיעה לשחק נגד מכבי לפני כמה שנים

הם ממש לא התקשו לנצח באיזה 30 הפרש


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:55   27.02.04   
אל הפורום  
  29. מכבי של פעם זאת לא מכבי של היום  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   נ.ב
לדעתי אפמן זבל למי שדיבר עליו קודם לא זוכר


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   20:58   27.02.04   
אל הפורום  
  31. האפמן בשנתיים הראשונות שלו במכבי היה השחקן  
בתגובה להודעה מספר 29
 
   הכי טוב באירופה, תפסיק לדבר שטויות

ועזוב רוצה עוד דוגמא ?
בשנה שאחרי שאולימפיאקוס לקחה את גביע אירופה
שיקגו הגיע לשחק נגדה ביוון אחרי שהיא לקחה אליפות
שיקגו הגיע בלי ג'ורדן, בלי פיפן ובלי רודמן ואם אני
לא טועה בלי עוד איזה 2 שחקנים

שיקגו ניצחה בקלות
תפסיק כבר לדבר שטויות
כנראה שממש אין לך מושג
מה זה רמת כדורסל באנביאיי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

   21:00   27.02.04   
אל הפורום  
  32. האפמן דוגמא טובה היה האמ וי פי של אירופה  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   ואחרי זה הפך לבדיחה של הליגה בגלל ששאקיל צחק עליו אחרי המשחק בניהם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:11   27.02.04   
אל הפורום  
  39. חחח לקחת את הקבוצה שבאותה תקופה היית הכי טובה  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   או בין ההכי טובות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:14   27.02.04   
אל הפורום  
  40. בלי ג'ורדן פיפן ורודמן היא הייתה הכי גרועה  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   20:56   27.02.04   
אל הפורום  
  30. עד המחצית עוד היה שיויון משהו כזה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   אבל ברור היה שזה לא ישאר ככה עוד הרבה זמן


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:00   27.02.04   
אל הפורום  
  33. אתה עושה צחוק?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
   זה היה משחק חגיגי ומיאמי בכלל לא התאמצה
נורא מצחיק כל האשכול ההזוי הזה
שמכבי ת"א תנצח קבוצה מהnba זה כמו שישראל תזכה במונדיאל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

   21:05   27.02.04   
אל הפורום  
  34. חחח מיאמי קבוצת אנ בי אי גרועה אז פתחה את מכב  
בתגובה להודעה מספר 33
 
   י


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:15   27.02.04   
אל הפורום  
  42. אחד פה דיבר על שיקגו נגד פנא  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:07   27.02.04   
אל הפורום  
  35. תקרא מה שכתתי קודם  
בתגובה להודעה מספר 33
 
   מכבי של פעם זאת לא מכבי של היום


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

   21:08   27.02.04   
אל הפורום  
  36. חחח אבל אלה היו מיאמי  
בתגובה להודעה מספר 35
 
   אלוהים ישמור הם היו הבדיחה של האנ בי אי אז
הם הסכימו לבוא רק כי שטרן הכריח אותם
והם באו רק לתת הצגה וגם אז הם פתחו את מכבי
גם מכבי של היום לא מנצחת אותם אם הם לוקחים תמשחק רציני


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:10   27.02.04   
אל הפורום  
  38. הסיבה שהם באו זה היה בגלל הסכם עם מכבי ת''א  
בתגובה להודעה מספר 36
 
   על המכירה של מרטין מיורסאפ וגם אם אני לא טועה אחד מבעלי האחוזים במיאמי הוא גם בעל אחוזים במכבי ת"א


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   21:14   27.02.04   
אל הפורום  
  41. טד הריסון ז''ל נדמה לי  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:16   27.02.04   
אל הפורום  
  43. אני מדבר על מישהו שחי אבל אני לא זוכר את השם  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   21:18   27.02.04   
אל הפורום  
  45. אני זוכר שהיה קשר לטד הריסון  
בתגובה להודעה מספר 43
 
   הוא היה גם אחד הבעלים של מיאמי, גם ישראלי, וגם אני זוכר שהוא היה הבעלים של עיתון אנשים, וחבר של אבא שלי היה העורך של העיתון בזמנו אז קיבלנו כרטיסים.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:32   27.02.04   
אל הפורום  
  46. אני מדבר על מישהו אחר יכול להיות שיש לו קשר  
בתגובה להודעה מספר 45
 
   הריסון, אבל אני בכלל לא זוכר את השם שלו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:09   27.02.04   
אל הפורום  
  37. השוואה שלי זה על המצב של היום  
בתגובה להודעה מספר 35
 
   השוואה על המצב של מכבי אז: זה כמו שמיקרונזיה תזכה במונדיאל

אתה פשוט לא קולט את הבדלי הרמות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:17   27.02.04   
אל הפורום  
  44. אני קולט  
בתגובה להודעה מספר 37
 
   אני מקווה שאחרי זה חבר שלי יקלוט


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   21:34   27.02.04   
אל הפורום  
  47. שאלה אחרונה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
   אתם באמת חושבים שמכבי תא תפסיד למקום אחרון ב-נבא ???


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Asaf_S 
חבר מתאריך 8.6.02
244 הודעות
   21:35   27.02.04   
אל הפורום  
  48. כן בגדול.  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   21:36   27.02.04   
אל הפורום  
  49. תפסיד לא  
בתגובה להודעה מספר 47
 
   יותר נכון להגיד תובס ישחטו אותה מכבי לא תעבור את החצי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban

   22:09   27.02.04   
אל הפורום  
  50. אתם מגזימים!  
בתגובה להודעה מספר 49
 
   את הקבוצה האחרונה ב-נבא היא תנצח
אם לא שכחתם אני מדברים על אלופת אירופה (תיהיה השנה חח)


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   22:30   27.02.04   
אל הפורום  
  52. אפילו אם היא תהיה אלופת אירופה אין לה שום  
בתגובה להודעה מספר 50
 
   סיכוי לנצח קבוצה המ nba במשחק תחרותי


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
VeNom  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.02
7960 הודעות, 1 פידבק
   22:21   27.02.04   
אל הפורום  
  51. לא ממש קרובה לרמה כזו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני עדיין טוען ששחקנים אריופאייםן יכולים להצליח באנ בי איי...
רק הפיזיות של שחקני מכבי פחות בהרבה..ההגנה שלה ממש לא מזכירה הגנה של קבוצת אנ בי איי וגם בהתקפה יש מקום לשיפור...
אבל תדעו שאני לא חושב שיהיה כשלון כל כך חרוץ אם ישחקו באנ בי איי...
כולם פה אומרים אין מה להשוות וכו אבל לדעתי אנחנו לא נופלים בצורה כל כך חדש מהאנבי איי
ראיתי ממש שלשום משחק של הניקס מול סקרמנטו...
שני הקבוצות שיחקו מעולה עד הרבע האחרון בו הקינגס לקחו את הניקס בריצה..
אבל בצורה שניו יורק משחקת מאוד מזכירה לי את הסגנון של מכבי..
לסיכום בלבלתי פה בשכל קצת בכל מקרה עד שמכבי לא משפרת הגנה ואת הפיזיות שלה במשחק אין לה מה לנסות להגיע לאנ ביי איי למרות שהפערים בינה לבין קבוצה חלשה באן ביי איי לא שמיים וארץ !!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Net_Spider

   13:26   28.02.04   
אל הפורום  
  53. מקום אחרון כמעט בטוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יש לה שחקנים טובים...וויצ'יץ' ושאראס יכולים להשתלב שם מצוין...באסטון ופארקר כבר ניסו ולא הצליחו...
זה רמה אחרת...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ToMeR 

   14:06   28.02.04   
אל הפורום  
  54. חח שאלה מפגרת ברור שמקום אחרון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net