יומן פעילות
לוח שנה
מבזקי חדשות
תקנון
RSS
כותרות
כותרות לפי תגובה
ניקוי קוקיז
IP
להורדת אפליקציה
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
שיווק שותפים
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
eBay
AliExpress
GearBest
Amazon
Booking
Kiwi
SkyScanner
Trip Advisor
"אפשר את הטבלה של המשחקים בסיבוב השלישי??"
גירסת הדפסה
קבוצות דיון
ספורט
נושא #7143
מנהל
סגן המנהל
מפקח
Winner
צל"ש
מומחה
אשכול מספר 7143
ToMeR
23:30
28.02.04
אפשר את הטבלה של המשחקים בסיבוב השלישי??
כאילו
מקום 1 נגד 12
תודה
שתף
ציוץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האשכול
מחבר
תאריך כתיבה
מספר
מכתב
manger
28.02.04
23:32
1
לפי מה שרשום .. שבוע הבא שוב ביתר סכנין ..
Lord_X
28.02.04
23:40
2
וואי אנחנו נגד חיפה בבלומפילד
ToMeR
28.02.04
23:42
3
אם אנחנו מנצחים מחר
taliban
29.02.04
00:17
4
אתה לא אוהד הבועל ?
Warez Boy
29.02.04
00:22
5
אחי אוהד הפועל ואני מכבי....
taliban
29.02.04
00:25
6
הקיצר אם מנצחים היום אנחנו נגד חיפה ודרבי
נימני המלך
29.02.04
07:31
7
איזה באסה למה עוד פעם בחוץ?
Fighter
29.02.04
07:34
8
manger
6 הודעות
23:32
28.02.04
1. מכתב
בתגובה להודעה מספר 0
http://www.one.co.il/sitectr2.asp?CategoryID=1&TableID=1&TeamID=0&PlayerID=0&MatchID=0&LeftExpandedID=1083
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lord_X
23:40
28.02.04
2. לפי מה שרשום .. שבוע הבא שוב ביתר סכנין ..
בתגובה להודעה מספר 1
מקום תשע נגד מקום 8
ושוב משחק חוץ של ביתר
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ToMeR
23:42
28.02.04
3. וואי אנחנו נגד חיפה בבלומפילד
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 23:59 בברכה, ToMeR
עוד תבוסה
=\
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban
00:17
29.02.04
4. אם אנחנו מנצחים מחר
בתגובה להודעה מספר 0
אנחנו מחזור אחרון נגד חיפה
ועוד שבועיים דרבי
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
00:22
29.02.04
5. אתה לא אוהד הבועל ?
בתגובה להודעה מספר 4
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taliban
00:25
29.02.04
6. אחי אוהד הפועל ואני מכבי....
בתגובה להודעה מספר 5
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נימני המלך
חבר מתאריך 4.6.03
22560 הודעות
,
12 פידבק
07:31
29.02.04
7. הקיצר אם מנצחים היום אנחנו נגד חיפה ודרבי
בתגובה להודעה מספר 0
במשחק חוץ!!!!
אם מפסידים היום או תיקו אנחנו נגד חיפה ודרבי במשחק בית!
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fighter
חבר מתאריך 31.3.02
3006 הודעות
07:34
29.02.04
8. איזה באסה למה עוד פעם בחוץ?
בתגובה להודעה מספר 7
אוףףףףףף רציתי שיבואו לטדי
איזה בעסה אבל טוב שיצא נגד סכנין ככה יש כמעט 3 נקודות
בטוחות!
ואם מנצחים עולים מקום ואולי גם 2
(ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תגובה מהירה
למכתב מספר:
0 - הכותרת
1
2
3
4
5
6
7
8
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
למנהלים:
נעל
|
תייק בארכיון
|
מחק
|
העבר לפורום אחר
|
מחק תגובות
|
עגן אשכול
בחר פורום
שיחות
ביטקוין ומטבעות קריפטו
כושר ופיתוח גוף
לימודים
צרכנות
הרגע קניתי
כלכלה
בני ה-20
מודיעין
משחקים
תוכנה
חומרה
תיכנות
סמארטפונים
Downloads
שיתוף
מוזיקה
סרטים
צילום
מוטוריקה
לובי
© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ
rotter.net