חיפה זונה !!!!
סעמק איזה מעצבן זה!כל ניצחון של קבוצה על חיפה פיתאום הקבוצה נעשת אימפריה.
רוני יא כלב לך כבר לאמן את כיתה א' לך !!! לך !!! לך !!!