ABA


"רק פרגוסון אשם בזה איזה אידיוט אוף"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7124 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7124
בורקס

   18:58   28.02.04   
אל הפורום  
  רק פרגוסון אשם בזה איזה אידיוט אוף  
 
   מה איכפת לי מה הוא עשה במועדון לפני שנה ולפני 10 שנה
בזה הוא אשם שלא הביא מחליף לפרדיננד
וקנה את הפורלאן האפס אפפפפפפפס אפססססססססססססססססס אפססססססססססס אפססססססססססססססססססססססססס אפססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס הזה
ומה מה לעזאזל הוא נותן לו לשחק!!
אוףףףףף למכבי יבנה לא הייתי לוקח אותו אוף


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הטעות היחידה שפרגוסון עשה זה שהוא שם את פורלא Kobe_Bryant 28.02.04 19:00 1
     אה ושלא הביא בלם ראוי שיחליף את פרדי? בורקס 28.02.04 19:02 2
         גם אני חשבתי שנסתדר ולא תיהיה שום בעיה בהגנה Kobe_Bryant 28.02.04 19:13 3
             לפי ווסט בראון הבלם הטוב בעולם יעקב שחרא 28.02.04 19:14 4
                 :\ Kobe_Bryant 28.02.04 19:16 5
                 ווס בראון בבסיסו בלם לא רע בכלל ReG 28.02.04 20:39 9
             אז זאת הטעות פה בורקס 28.02.04 19:16 6
                 אין מה לעשות זה מה יש... Kobe_Bryant 28.02.04 19:19 7
                     אפשר יותר אם הפרגוסון הזה לא היה אטום כל בורקס 28.02.04 19:19 8
  אני עם קובי Ryan_Giggs 28.02.04 21:53 10
  עזוב את פורלאן זה לא היה יום טוב של ההתקפה בכלל Net_Spider 28.02.04 21:58 11

       
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
733 הודעות
   19:00   28.02.04   
אל הפורום  
  1. הטעות היחידה שפרגוסון עשה זה שהוא שם את פורלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ן בהרכב
לא עשה כלום אבל כלום במשחק


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   19:02   28.02.04   
אל הפורום  
  2. אה ושלא הביא בלם ראוי שיחליף את פרדי?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   וגם אם הוא לא היה מושעה אז הוא היה צריך להביא עוד בלם כי כל השחקני הגנה פשוט אפסיםםםםםם

הוא ידע שהוא מושעה, היה לו חלון העברות של חודש שלם לחפש שחקן, יש לו תקציב ברוך השם שמספיק לקנות קבוצה שלמה , כל שחקן בעולם היה מסכים לעבור למנצסטר, אבל הוא לאאא קנה בלם !
מפגר הרס תעונה פשוט
ועוד ממאמן כזה ענק כמו פרגי לא הייתי מצפה לטעות כזאת
כאילו מה הוא חשב שהקבוצה תשחק אפילו יותר טוב בלעדיו נו באמת..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
733 הודעות
   19:13   28.02.04   
אל הפורום  
  3. גם אני חשבתי שנסתדר ולא תיהיה שום בעיה בהגנה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   הרי סילבסטרה היה יותר טוב מפרדיננד במהלך העונה
לריו היו כמה טעויות שהביאו לשערים
אבל כנראה שפרדיננד נתן להגנה ת'ביטחון והנהיג אותה

וחשבתי שבראון יחזור מהפציעה ויהיה כמו שהוא יודע להיות (והוא בלם לא רע בכלל)
אז זה מה שקרה וכולנו אכלנו אותה...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יעקב שחרא

   19:14   28.02.04   
אל הפורום  
  4. לפי ווסט בראון הבלם הטוב בעולם  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   ככה שאין לכם מה להתלונן עליו


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
733 הודעות
   19:16   28.02.04   
אל הפורום  
  5. :\  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ReG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.8.03
30915 הודעות, 5 פידבק
   20:39   28.02.04   
אל הפורום  
  9. ווס בראון בבסיסו בלם לא רע בכלל  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   אבל לאחרונה עושה טעויות של בית סוהר...
בזמנו לפני הפציעה שלו הוא היה בסדר גמור.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   19:16   28.02.04   
אל הפורום  
  6. אז זאת הטעות פה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   מנצסטר היא לא איזה קבוצת תחתית\ קבוצה דלת תקציב
שבמקרה של פציעה של אחד השחקנים היא סומכת על ההרכב שלה
היא קבוצה מהטובות בעולם שעסוקה במאבק על 3 גביעים והייתה חייבת להביא מחליף ברמה או אפילו יותר טוב
ואפשר לחשוב ווס בראון אז נתן כמה משחקים טובים וכנ"ל סילבסטרה ( הוא באמת טוב אבל רואים שהוא לא מספיק) לא צריך לסמוך על זה ועכשיו נדפקנו חזק הלכה העונה ממש הלכה העונה
אם נגד פורטו ספגנו 2 שערים בחוץ
אפילו אם נעבור אותם אז ברבע גמר נקבל איזה קבוצה חזקה או בחצי אם נעבור נקבל איזה קבוצה חזקה קיצר גם האליפות הלכה כי ארסנל אין מצב שהיא תפסיד\ תעשה תיקו כל כך הרבה וגם גביע אירופה הלך.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kobe_Bryant
חבר מתאריך 19.3.02
733 הודעות
   19:19   28.02.04   
אל הפורום  
  7. אין מה לעשות זה מה יש...  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   19:19   28.02.04   
אל הפורום  
  8. אפשר יותר אם הפרגוסון הזה לא היה אטום כל  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   כך


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   21:53   28.02.04   
אל הפורום  
  10. אני עם קובי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בדיעבד פרגוסון עשה טעות שהוא לא הביא מחליף לריו אין ספק
אבל סילבסטרה נתן עונה גדולה, ובראון בדיוק חזר מפציעה
ובראון הוא בלם מוכשר מאוד, יש ציפיות גדולות ממנו כבר הרבה זמן
והיו לו משחקים גדולים במנצ'סטר, אבל כנראה שהפציעה של ברואן
הזיקה לו יותר ממה שחשבנו, וריו באמת היה גורם ממש ממש מרכזי בהגנה
סה"כ ההגנה של מנצ'סטר הייתה מעולה גם העונה אבל זה לא היה
נראה שרק ריו מחזיק אותה

בכל מקרה אין מה לבכות
הלכה האליפות, שנה הבאה יהיה טוב
מנצ'סטר זכתה במספיק אליפויות בשנים האחרונות
אין מה לעשות אי אפשר כל שנה ושנה לקחת אליפות

עכשיו צריך להתרכז במשחק עם פורטו
משחק שאם לא נעלה ממנו לשלב הבא זה כבר
באמת יהיה ביזיון, ב"ה סילבסטרה יהיה כשיר
למרות שהסיכוי קטן.. אבל אולי אמן
ההגנה תתייצב קצת
ושהחקנים יידעו שזה משחק שפשוט חובה לנצח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Net_Spider

   21:58   28.02.04   
אל הפורום  
  11. עזוב את פורלאן זה לא היה יום טוב של ההתקפה בכלל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ...סקולס לא עשה כלום סתם רץ על המגרש...רוד וגיגס גם שנכנסו לא עשו כלום...סאהה חוץ מהשער לא עשה כלום והחמיץ משתי כדורים די טובים של פורלאן...
האליפות כבר בכיס של ארנסל...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net