ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 20:43 בברכה, west
מנצ'סטר פשוט לא מתפקדת בזמן האחרון והיום סגרה 4 משחקים ללא ניצחון, די נדיר אצל השדים האדומים. ההגנה לא מתפקדת, קין זה לא אקין וסקולס זה לא סקולס. פורצ'ון היה פשוט מעור ר רחמים היום והגעגועים לפרדיננד וסילסטרה רק גוברים. אגב, למה הוא לא עלה עם רוד וגיגס היום? אין ליגת האלופות השבוע...
הם חייבים להתאפס אחרת נהיה כמו ליברפול....בעצם...אי אפשר.