ABA


"לצערי - היום נגמרה העונה באנגליה"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7130 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7130
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   20:42   28.02.04   
אל הפורום  
  לצערי - היום נגמרה העונה באנגליה  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.04 בשעה 20:43 בברכה, west
 
מנצ'סטר פשוט לא מתפקדת בזמן האחרון והיום סגרה 4 משחקים ללא ניצחון, די נדיר אצל השדים האדומים.
ההגנה לא מתפקדת, קין זה לא אקין וסקולס זה לא סקולס.
פורצ'ון היה פשוט מעור ר רחמים היום והגעגועים לפרדיננד וסילסטרה רק גוברים.
אגב, למה הוא לא עלה עם רוד וגיגס היום? אין ליגת האלופות השבוע...

הם חייבים להתאפס אחרת נהיה כמו ליברפול....בעצם...אי אפשר.


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אני איתך :\ ReG 28.02.04 20:42 1
  חחח BlackJack  28.02.04 20:43 2
  חברהההה אני חושב שיהיה בסדררר ADSL1 5  28.02.04 20:44 3
     אחי אליפות לא תהיה השנה אל תקווה בכלל Ryan_Giggs 28.02.04 21:46 4
  בוקר טוב WarezKingdom 28.02.04 21:51 5
  פרגסון התנהג כמו אלי אוחנה במחזורים האח CreeD 28.02.04 22:01 6
     לא היתה לו ברירה...הוא חייב לתמרן... west  28.02.04 22:34 7
  חחח אפסים Hibory 28.02.04 22:55 8
  כן אההה the_sors 28.02.04 23:07 9

       
ReG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.8.03
30915 הודעות, 5 פידבק
   20:42   28.02.04   
אל הפורום  
  1. אני איתך :\  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackJack 
חבר מתאריך 26.5.02
17365 הודעות
   20:43   28.02.04   
אל הפורום  
  2. חחח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל אל תדאג משחק הבא כבר יונייטד לוקחת
למה לכל הרוחות פרוגוסון פתח עם קארול כשהוא לא מתקרב בכלל לרמה של הווארד?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ADSL1 5 
חבר מתאריך 27.5.02
1013 הודעות
   20:44   28.02.04   
אל הפורום  
  3. חברהההה אני חושב שיהיה בסדררר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   חכה לכל קבוצה יש זמן גרוע....
גם לארסנל זה יגיע ואז הפער יצטמצם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ryan_Giggs

   21:46   28.02.04   
אל הפורום  
  4. אחי אליפות לא תהיה השנה אל תקווה בכלל  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   9 נקודות זה פער גדול מידי אין מה לעשות

צריך להתרכז בליגת האלופות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   21:51   28.02.04   
אל הפורום  
  5. בוקר טוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CreeD

   22:01   28.02.04   
אל הפורום  
  6. פרגסון התנהג כמו אלי אוחנה במחזורים האח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   רונים..
פשוט בושה..
מנסה לשלב שחקנים בהרכב עם כל מיני רוטציות משונות..
לא אחראי מצידו..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
west  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.3.02
7668 הודעות, 1 פידבק
   22:34   28.02.04   
אל הפורום  
  7. לא היתה לו ברירה...הוא חייב לתמרן...  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hibory

   22:55   28.02.04   
אל הפורום  
  8. חחח אפסים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לא נורא.. ריו יחזור.. עד הגלגול הבא


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_sors

   23:07   28.02.04   
אל הפורום  
  9. כן אההה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לא הבנתי למה גיגס וואן לא פתחו?
הם נכנסו לקראת הסוף...
אבל לא הספיקו לעשות משהו מיוחד

אבל ארסנל ממשיכה לדרוס את הליגה
פירס והנרי המלכים


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       
דרג לפי חשיבות הנושא  דרג לפי חשיבות הנושא   



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net