ABA


"הד החיים!!מוסר השכל ענק לחיים!!!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8616 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8616
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   13:58   13.02.04   
אל הפורום  
  הד החיים!!מוסר השכל ענק לחיים!!!  
 
   הד החיים
איש וילדו הקטן טיילו יחדיו ביער.
לפתע מעד הבן ועיקם את רגלו.
"איייי" צעק הבן בכאב.
"איייי" ענה לו קול מן ההרים.
הילד, שהקול הפתיעו, הסתקרן וקרא "מי זה?".
הקול ענה לו "מי זה?"
מאוכזב ומעוצבן מכך שלא קיבל תשובה צעק הבן
"פחדן! מי אתה?!"
והקול ענה לו "פחדן! מי אתה?!"
הביט הבן באביו בתמיהה ושאל: "אבא, מה קורה כאן?"
"שים לב" השיב לו האב.
"אני מעריץ אותך!"
"אני מעריץ אותך!" השיב לו הקול מבלי להתמהמה.
"אתה נהדר!"
"אתה נהדר!" השיב הקול.
הבן, שהיה מופתע מכל העניין, עדיין לא ממש הבין מה קורה.
הסביר לו האב:
"אנשים נוהגים לכנות תופעה זו כ"הד".
אבל למען האמת יש לכנותה "החיים".
החיים תמיד מעניקים לך חזרה מה שאתה מעניק להם.
החיים הם המראה של פעולותיך.
רוצה עוד אהבה? תן עוד אהבה!
רוצה עוד אכפתיות? תן עוד אכפתיות!
רוצה הבנה וכבוד? תן הבנה וכבוד!
רוצה שאנשים יהיו יותר סבלניים ואכפתיים כלפיך? היה סבלני ואכפתי בעצמך.
חוק טבע זה חל בכל מישורי חיינו".
החיים מעניקים לך חזרה את שאתה מעניק להם.
התנהלות חייך אינה מקרית.
התנהלות חייך הנה מראה של מעשיך.

תם לו עוד שיעור מהחיים
תלמדו ממנו חברים ,
שלכם
Bigtaz


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה אחי...צודק afroman  13.02.04 14:02 1
  נחמד..תודה רבה crazyness 13.02.04 14:04 2
  יפה:) sergo 13.02.04 14:38 3
  יפה יפה , תודה רבה Strike300  13.02.04 15:06 4
  יפה מאוד ונכון!! :) wolf107  13.02.04 16:31 5
  הלוואי וזה היה נכון... the_megaman 13.02.04 16:53 6
     זה נכון מאוד, תודה רבה רבה :) -ReDevil- 13.02.04 17:00 7
  איןעליך אחי , רק לאשכולות שלך אני נכנס. Balcony 13.02.04 17:03 8
  יפה מאוד! Fat Cat 14.02.04 11:08 9

       
afroman 

   14:02   13.02.04   
אל הפורום  
  1. תודה אחי...צודק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
crazyness

   14:04   13.02.04   
אל הפורום  
  2. נחמד..תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sergo

   14:38   13.02.04   
אל הפורום  
  3. יפה:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Strike300 
חבר מתאריך 1.8.02
4314 הודעות
   15:06   13.02.04   
אל הפורום  
  4. יפה יפה , תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



United & City
Joined By Geography
Seperated by success


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107 
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות
   16:31   13.02.04   
אל הפורום  
  5. יפה מאוד ונכון!! :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
תודה רבה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_megaman

   16:53   13.02.04   
אל הפורום  
  6. הלוואי וזה היה נכון...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-ReDevil-

   17:00   13.02.04   
אל הפורום  
  7. זה נכון מאוד, תודה רבה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   זה באמת נכון, היה פעם שאני עזרתי לכמה אנשים ואחרי כמה ימים גם לי עזרו ממש.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Balcony

   17:03   13.02.04   
אל הפורום  
  8. איןעליך אחי , רק לאשכולות שלך אני נכנס.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fat Cat

   11:08   14.02.04   
אל הפורום  
  9. יפה מאוד!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net