ABA


"המדריך להשאר צעירים-חובה לכל המזדקנים בפורום!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8645 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8645
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות
   18:32   14.02.04   
אל הפורום  
  המדריך להשאר צעירים-חובה לכל המזדקנים בפורום!  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 14.02.04 בשעה 18:47 בברכה, bigtaz
 

המדריך הוכן לכל המזדקנים ברוטר,
אין להעתיק לשכפל וכו ללא רשותי

1. השליכו מספרים שאינם חיוניים.
כולל גיל, משקל וגובה. הניחו לרופא לדאוג להם.
זו הסיבה שאתם משלמים להם.

2. שימרו רק חברים עליזים.
נכאי הרוח מושכים אותכם מטה.

3. לימדו כל הזמן. לימדו יותר על מוסיקה, מחשבים,
אמנות, גינון, מה שלא יהיה. לעולם אל
תניחו למוח. "מנוחת השכל היא מלאכתו של השטן".
ושמו של השטן הוא אלצהיימר.

4. תיהנו מהדברים הפשוטים בחיים.

5. צחקו לעיתים קרובות, צחוק ממושך וקולני, צחקו עד לחוסר אוויר.

6. דמעות זה קורה. סיבלו, הצטערו והמשיכו הלאה.
האדם היחיד שאיתנו כל ימי חיינו הוא אנחנו.
היו בחיים בזמן שאתם בחיים.

7. הקיפו עצמכם בדברים שאתם אוהבים,
בין אם זו המשפחה, חיות מחמד, מזכרות, מוזיקה
צמחים, תחביבים, כל דבר. ביתכם הוא המפלט שלכם.

8. טפחו את בריאותכם, אם היא טובה, שימרו אותה.
אם היא אינה יציבה, שפרו אותה בהרבה אהבה.
אם היא מתחת ליכולתכם, קבלו עזרה מקצועית.

9. אל תצאו למסעות אשם. סעו לקניון, למחוז הקרוב,
למדינה הקרובה אך לא למקום בו שוכן האשם.

10. אימרו לאנשים שאתם אוהבים
שאתם אוהבים אותם, בכל הזדמנות!!!
ותמיד זכרו, החיים אינם נמדדים בכמות הנשימות
שלקחתם אלא בכמות הרגעים שבהם
נעתקה נשימתכם.

נוו מזדקנים שלי אתם תעקבו אחרי המדריך או לא??
כדי לכם מאוד שכן ,
שמרו על הנעורים
זה אחד מהדברים הכי חשובים בחיים
תהנו!!
Bigtaz


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  יפה מאוד :) E-do  14.02.04 19:24 1
  תודה רבה :) NBD 14.02.04 19:33 2
  לקחתי לתשומת ליבי :) Strike300  14.02.04 22:51 3
     תודה רבה ! :) -ReDevil- 14.02.04 22:54 4
  תודה רבה לך:) Az 14.02.04 22:56 5
  תודה רבה Mavrik 14.02.04 23:14 6

       
E-do 
חבר מתאריך 29.10.03
2160 הודעות
   19:24   14.02.04   
אל הפורום  
  1. יפה מאוד :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


-----------------
בברכה,
e-do


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NBD

   19:33   14.02.04   
אל הפורום  
  2. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Strike300 
חבר מתאריך 1.8.02
4314 הודעות
   22:51   14.02.04   
אל הפורום  
  3. לקחתי לתשומת ליבי :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
טוב שיש מי שדואג לזקנים כמוני



United & City
Joined By Geography
Seperated by success


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-ReDevil-

   22:54   14.02.04   
אל הפורום  
  4. תודה רבה ! :)  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Az

   22:56   14.02.04   
אל הפורום  
  5. תודה רבה לך:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mavrik

   23:14   14.02.04   
אל הפורום  
  6. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net