ABA


"אחד המשחקים הכי יפים שראיתי-להורדה"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8395 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8395
Shurik

   18:46   06.02.04   
אל הפורום  
  אחד המשחקים הכי יפים שראיתי-להורדה  
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 06.02.04 בשעה 18:56 על ידי על-ידי Mystics (גלובל)
 
Crimsonland 1.9.8

חיזרים הגיעו לכדור הארץ, בכל מני גדלים, צורות, זנים ועוצמות, ואתם היחידים שנשארו כדי לחסלם, מה אתם עושים?

תשובה נכונה: שוחטים אותם, עם הרבה קטשופ

המשחק מתנהל בשדה, אותכם תוקפים מאות על גבי מאות של אותם חיזרים(אל תתנו לקלות בהתחלה להטעות אתכם), מה שנשאר לכם לעשות זה לאסוף את הבונוסים והנשקים, ולעלות רמה.

בכל עליית רמה תינתן לכם האפשרת למשהו מיוחד, אבל תקראו היטב על כל "perk" ולא תמצאו את עצמכם מתים מהר מאוד(אם לא מייד).

יש כמה סוגי משחק:

Quest: אתם בעצם עוברים שלבים כמו בכל משחק
Survival: אתם מתחילים ברמה קלה אך מהר מאוד הענינים משתנים, יהיו כל כך הרבה חיזרים שלא תציחו להרוג את כולם, הדר היחידה זה לא לעמוד במקום(הכי מומלץ)
Rush: יש לכם אך ורק נשק אחד, לא צריך לטעון, ומאות חיזרים, נראה כמה זמן תשרדו......

זה משחק שכרגע ביליתי עליו שעתיים רצופות בלי לשים לב.

הנה כמה סקרין-שוטים:

http://crimsonland.reflexive.com/crimsonland/shot_08.jpg

http://crimsonland.reflexive.com/crimsonland/shot_05.jpg

http://crimsonland.reflexive.com/crimsonland/shot_01.jpg

http://crimsonland.reflexive.com/crimsonland/shot_02.jpg

אז הנה הציון ע"פ קריטריונים.

סאונד: מעולה-5/5
שליטה: טיפה מסורבלת אבל מתרגלים 4/5
הנאה: אין יותר מהנה מזה 10 מתוך 5(לא זו לא טעות)
גרפיקה: מצויינת-4/5

ציון סופי מתוך 5

לינק: http://arcade.reflexive.com/downloadpopup.aspx?AID=9&CID=0

קראק:


לקרוא היטב את האינפו FILE של הקראק


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה רבה :) AsMaster 06.02.04 18:48 1
  תודה נתקין אח''כ :) A_A_A_A 06.02.04 19:27 2
  תודה רבה Goro 06.02.04 19:51 3
  תודה רבה רבה רבה שי :) אתה גדול!! wolf107  06.02.04 19:56 4
  תודה :) Mercenary 06.02.04 20:10 5
  הביאו כבר,תודה :) e_z 06.02.04 20:42 6
  תודה רבה :) mDMa 06.02.04 20:44 7
  תודה רבה! Mystics  06.02.04 21:16 8
  תודה רבה Strike300  06.02.04 21:29 9
  תודה רבה שוריק ומזל טוב שחזרת אלינו MoonHunter 06.02.04 21:42 10
     תודה רבה לך זה משחק מטורף!! Az 07.02.04 00:56 12
  תודה רבה :) Mavrik 07.02.04 00:38 11
  תודה אחי אבל בלינק לקראק לא עובד... DardaSaba 07.02.04 01:05 13
     הקראק לא עובד אחי =\ onissan  07.02.04 01:24 14
         קראק חלופי: Shurik 07.02.04 10:51 15
             ומה אני עושה אחרי שהורדתי את קובף ה-ZIP..? assy_vip 10.02.04 13:37 20
  יש באג Zippo  08.02.04 03:47 16
     חחחח מלחמת הריבועים :) Ice Man  14.02.04 21:21 28
  תודה רבה gdilan 08.02.04 11:54 17
  משחק חזקקק התמכרתי חח תודה!! White Angel 09.02.04 18:52 18
     אפשר קראק שעובד? black night 09.02.04 20:13 19
         תודה רבה אבל אפשר קראק שעובד pineapple  10.02.04 16:22 21
  תודה, הביאו את זה כבר. אני בשלב 4.2 אם אני לא M h 10.02.04 19:09 22
  תודה רבה לך :-) המרוקאי 10.02.04 20:04 23
  תודה נראה משחק טוב yakirdahan 10.02.04 22:10 24
  תודה - בבקשה עזרה! onissan  14.02.04 20:25 25
     תעשה הרשמה ותרשום בקוד מה שאתה רוצה Shurik 15.02.04 22:37 30
  הבאתי את זה כבר! Ice Man  14.02.04 20:59 26
  נתננו כבר... אבל תודה. amitk 14.02.04 21:13 27
  #### קראק עובד כאן ##### chaos_50  15.02.04 15:48 29

       
AsMaster

   18:48   06.02.04   
אל הפורום  
  1. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A_A_A_A לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.02
8742 הודעות, 1 פידבק
   19:27   06.02.04   
אל הפורום  
  2. תודה נתקין אח''כ :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Goro

   19:51   06.02.04   
אל הפורום  
  3. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אחלה משחק


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107 
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות
   19:56   06.02.04   
אל הפורום  
  4. תודה רבה רבה רבה שי :) אתה גדול!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mercenary לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.3.03
12939 הודעות, 5 פידבק
   20:10   06.02.04   
אל הפורום  
  5. תודה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
e_z

   20:42   06.02.04   
אל הפורום  
  6. הביאו כבר,תודה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 06.02.04 בשעה 20:43 בברכה, e_z
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mDMa

   20:44   06.02.04   
אל הפורום  
  7. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mystics  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.02
45200 הודעות, 1 פידבק
   21:16   06.02.04   
אל הפורום  
  8. תודה רבה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ßarak,


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Strike300 
חבר מתאריך 1.8.02
4314 הודעות
   21:29   06.02.04   
אל הפורום  
  9. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



United & City
Joined By Geography
Seperated by success


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MoonHunter
חבר מתאריך 1.8.02
680 הודעות
   21:42   06.02.04   
אל הפורום  
  10. תודה רבה שוריק ומזל טוב שחזרת אלינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Az

   00:56   07.02.04   
אל הפורום  
  12. תודה רבה לך זה משחק מטורף!!  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mavrik

   00:38   07.02.04   
אל הפורום  
  11. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DardaSaba
חבר מתאריך 18.3.02
16025 הודעות
   01:05   07.02.04   
אל הפורום  
  13. תודה אחי אבל בלינק לקראק לא עובד...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
יש משהו חלופי?



                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onissan  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.03
47790 הודעות, 10 פידבק
   01:24   07.02.04   
אל הפורום  
  14. הקראק לא עובד אחי =\  
בתגובה להודעה מספר 13
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Shurik

   10:51   07.02.04   
אל הפורום  
  15. קראק חלופי:  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   http://cracks.am/d.x?20578

לא לאשר את הודעת האבטחה כמה שצריך


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
assy_vip

   13:37   10.02.04   
אל הפורום  
  20. ומה אני עושה אחרי שהורדתי את קובף ה-ZIP..?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   פתחתי אותו יש שם איזה 4 קבצים .. מה אני עושה איתם?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zippo 
חבר מתאריך 26.5.02
7921 הודעות
   03:47   08.02.04   
אל הפורום  
  16. יש באג  
בתגובה להודעה מספר 0
 
http://n.rotter.net/User_files/nor/4025951660c994a8.jpg

מה עושים?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ice Man 
חבר מתאריך 24.3.02
23365 הודעות
   21:21   14.02.04   
אל הפורום  
  28. חחחח מלחמת הריבועים :)  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gdilan

   11:54   08.02.04   
אל הפורום  
  17. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
White Angel

   18:52   09.02.04   
אל הפורום  
  18. משחק חזקקק התמכרתי חח תודה!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 09.02.04 בשעה 18:54 בברכה, White Angel
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
black night

   20:13   09.02.04   
אל הפורום  
  19. אפשר קראק שעובד?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pineapple 
חבר מתאריך 27.1.04
1425 הודעות
   16:22   10.02.04   
אל הפורום  
  21. תודה רבה אבל אפשר קראק שעובד  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
M h

   19:09   10.02.04   
אל הפורום  
  22. תודה, הביאו את זה כבר. אני בשלב 4.2 אם אני לא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   טועה.. או יותר גבוה


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המרוקאי
חבר מתאריך 1.9.02
18697 הודעות
   20:04   10.02.04   
אל הפורום  
  23. תודה רבה לך :-)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  




                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yakirdahan

   22:10   10.02.04   
אל הפורום  
  24. תודה נראה משחק טוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
onissan  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.03
47790 הודעות, 10 פידבק
   20:25   14.02.04   
אל הפורום  
  25. תודה - בבקשה עזרה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
תראו, ניסיתי להתקין את הקראק לפי האינפו
קובץ אחד בתקיה הראשית
קובץ שני בתקיה שם ששכחתי את שמה..

לא עזר...

בבקשה תסבירו לי =\


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Shurik

   22:37   15.02.04   
אל הפורום  
  30. תעשה הרשמה ותרשום בקוד מה שאתה רוצה  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ice Man 
חבר מתאריך 24.3.02
23365 הודעות
   20:59   14.02.04   
אל הפורום  
  26. הבאתי את זה כבר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
amitk
חבר מתאריך 22.4.02
139 הודעות
   21:13   14.02.04   
אל הפורום  
  27. נתננו כבר... אבל תודה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
chaos_50 
חבר מתאריך 11.12.02
1840 הודעות
   15:48   15.02.04   
אל הפורום  
  29. #### קראק עובד כאן #####  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

תקראו את ה README !!!


תהנו , משחק ענננננננק !

שלל כלים לייצור הכנסה באינטרנט.
כולל ליווי והדרכה אישית!
להרשמה ח י נ ם -
https://eepurl.com/qnN3H


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net