• אם את תקועה בפקק, אל תתייאשי. יש המון אנשים בעולם הזה שבשבילם הנהיגה היא
צופר שלא חלמו עליו. • אם יש לך יום נוראי בעבודה, חשבי על כל אלו שהם מחוסרי עבודה כבר שנים.
• אם מערכת היחסים שהיית מעורבת בה התפרקה, חשבי על אדם שאף פעם בחייו לא חווה
אהבה או לא אהבו אותו.
• אם תקטרי על זה שהסתיים עוד סוף שבוע, חשבי עם אישה על צרור הצרות שעוברת 12
שעות ביום שבעה ימים בשבוע כדי להאכיל את ילדיה.
• אם יש לך תקלה במכונית, במרחק גדול מדי מכדי לקבל עזרה, חשבי על הנכים שיקפצו
על ההזדמנות ללכת.
• במקרה ותימצאי שיערה לבנה חדשה על הראש, זכרי את חולת הסרטן שנמצאת בטיפול
כימותרפי, ושהייתה רוצה שיהיה לה שיער לבדוק.
• אם את נמצאת בדרך ללא מוצא בחיים ולא יודעת לאן לפנות, ואת שואלת את עצמך: מה
התועלת בכלל? היי אסירת תודה! ישנם כאלה שלא הצליחו לחיות מספיק שנים כדי להגיע
לנקודה הזאת.
• אם את מוצאת את עצמך קורבן למרירות של אחרים, לבורות שלהם, לקטנוניות שלהם או
חוסר הביטחון שלהם, זכרי, המצב יכול להיות גרוע יותר. את יכולה להיות אחת מהם.
המכתב כתוב בלשון נקבה אך מתייחס לכל המנים!!
תהנו
Bigtaz