ABA


"מכתב מלמעלה-אמיתי ומרגש"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון פנאי ובידור נושא #8644 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 8644
bigtaz 
חבר מתאריך 29.9.03
11 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   18:16   14.02.04   
אל הפורום  
  מכתב מלמעלה-אמיתי ומרגש  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 15.02.04 בשעה 11:17 בברכה, bigtaz
 
אל: אלייך
תאריך: היום
מאת: ממני
הנדון: את

הקדמה:
אני אלוהים. היום אני אטפל בכל בעיותייך. זכרי, אני לא זקוק לכל עזרה. אם בחיים
תיתקלי בבעיה שאת לא יכולה לטפל בה, אל תנסי לעשות זאת כללי. הכניסי אותה לתוך
תא "השמ"ב" (דברים שאלוהים מטפל בהם). כל הבעיות תטופלנה, אבל בקצב שלי, לא שלך
מיד לאחר שהכנסת את הבעיה לתא, אל תמשיכי לדאוג לה, היא הופכת להיות הבעיה שלי
במקום זאת, כווני את הפוקוס שלך לדברים הטובים ביותר שקיימים בחיים שלך כרגע.

תוכן:
• אם את תקועה בפקק, אל תתייאשי. יש המון אנשים בעולם הזה שבשבילם הנהיגה היא
צופר שלא חלמו עליו.

• אם יש לך יום נוראי בעבודה, חשבי על כל אלו שהם מחוסרי עבודה כבר שנים.

• אם מערכת היחסים שהיית מעורבת בה התפרקה, חשבי על אדם שאף פעם בחייו לא חווה
אהבה או לא אהבו אותו.

• אם תקטרי על זה שהסתיים עוד סוף שבוע, חשבי עם אישה על צרור הצרות שעוברת 12
שעות ביום שבעה ימים בשבוע כדי להאכיל את ילדיה.

• אם יש לך תקלה במכונית, במרחק גדול מדי מכדי לקבל עזרה, חשבי על הנכים שיקפצו
על ההזדמנות ללכת.

• במקרה ותימצאי שיערה לבנה חדשה על הראש, זכרי את חולת הסרטן שנמצאת בטיפול
כימותרפי, ושהייתה רוצה שיהיה לה שיער לבדוק.

• אם את נמצאת בדרך ללא מוצא בחיים ולא יודעת לאן לפנות, ואת שואלת את עצמך: מה
התועלת בכלל? היי אסירת תודה! ישנם כאלה שלא הצליחו לחיות מספיק שנים כדי להגיע
לנקודה הזאת.

• אם את מוצאת את עצמך קורבן למרירות של אחרים, לבורות שלהם, לקטנוניות שלהם או
חוסר הביטחון שלהם, זכרי, המצב יכול להיות גרוע יותר. את יכולה להיות אחת מהם.

המכתב כתוב בלשון נקבה אך מתייחס לכל המנים!!
תהנו
Bigtaz


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה רבה לך :-) המרוקאי 14.02.04 18:25 1
  נחמד :) E-do  14.02.04 19:32 2
  תודה רבה :) wolf107  14.02.04 19:34 3
  תודה :) sweeet 14.02.04 19:43 4
  תודה רבה ביגטז :) NBD 14.02.04 19:53 5
  תודה רבה :) -ReDevil- 15.02.04 11:18 6

       
המרוקאי
חבר מתאריך 1.9.02
18697 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   18:25   14.02.04   
אל הפורום  
  1. תודה רבה לך :-)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  




                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
E-do 
חבר מתאריך 29.10.03
2160 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   19:32   14.02.04   
אל הפורום  
  2. נחמד :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


-----------------
בברכה,
e-do


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
wolf107 
חבר מתאריך 27.10.02
61 הודעות, דרג אמינות חבר זה
   19:34   14.02.04   
אל הפורום  
  3. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
sweeet

דרג אמינות חבר זה
   19:43   14.02.04   
אל הפורום  
  4. תודה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אהבתי שזה כתוב בלשון נקבה חחחח


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NBD

דרג אמינות חבר זה
   19:53   14.02.04   
אל הפורום  
  5. תודה רבה ביגטז :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-ReDevil-

דרג אמינות חבר זה
   11:18   15.02.04   
אל הפורום  
  6. תודה רבה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net