ערכתי לאחרונה בתאריך 16.02.04 בשעה 15:20 בברכה, BANGING
אצל אחי זה עובד אצלי לא
אני רואה מן מסך שחור כזה. אגב המחשב שלי נייד אולי זה קשור.המסך שאני רואה דומה לתחנת טלויזיה שלא נקלטה טוב רואים שחור ואפור את המישחק לא רואים בכלל
.
אגב יש לנו בשני המחשבים אותו ווינדוז כך שהבעיה היא בטוח בחומרה ניסיתי להפעיל גם במצב תאימות שונה .ולא הצליח.