ערכתי לאחרונה בתאריך 17.02.04 בשעה 15:46 בברכה, BANGING
זה שיר ממש טפשי
אל תיקח את זה אישי
אין מה לעשות זה פרום חפשי
האמת אני צוחק
לא לועג רק קצת משחק
סתאם התחשק לי להגיב
שטויות שרק שעמום מניב
וואלה יוצאים לי חרוזים
חבל שאני לא מקבל כאן אחוזים
טוב אני אפסיק עם השטויות
צריך להגיש מחר כמה עבודות.
אם מישהו ממש ישתוקק לעוד
זה יהיה לי הכבוד