היופי נמצא בפרטים הקטנים.
השקעה במידול היא דבר חשוב. מטבע הדברים, סצינה נקייה מדי,
תיראה ריקה, ולכן מלאכותית משהו...בנוגע לתאורה:
חזק מדי. שורף מדי.
עדיף מספר מקורות אור חלשים (כמו למשל השתקפויות מחומרים חצי רפלקטיביים\קאוסטיקס\GI\וכו'..)
מאשר מקור אחד חזק.
נסה שיטה שנקראת three point studio lights
בגדול, זה שיטה מאד יעילה ליצירת תאורת פנים ריאליסטית וטובה.
העיקרון הוא:
key light - מקור אור מרכזי, 50%-70%, מגיע מהאיזור של המצלמה (לא בדיוק מהמצלמה)
fill light - אור מוחלש, 25%-40%, בדר"כ עם גוון חם\קר לפי אופי הסצנה, מגיע ב-45 מעלות (פלוס מינוס) בהפרש מזווית המצלמה.
back light - אור חזק 100%-200%, מגיע מאחורי האובייקט המרכזי.
לא מאיר את הסצינה, אלא רק קווי מתאר אחוריים של האובייקט.
יש שכלולים רבים לסגנון ההארה הזה.
נסה לחפש מידע בגוגל, ולהתנסות.
הערה נוספת:
הרנדר אחלה, אבל ממש חסר לי פה AA יותר טוב.