|
Zippo
חבר מתאריך 26.5.02
7921 הודעות, דרג אמינות חבר זה |
19:30 18.07.10 |
|
3. יש תוכנה שנקראת swift3D
בתגובה להודעה מספר 2
|
היא באה כתוכנת stand-alone או כפלאגאין של studio max או lightwave (דווקא ל-maya אין תמיכה מובנית) התוכנה היא בעצם רינדור האובייקט לקובץ פלאש. משם, תוכל לעשות כל מה שתרצה... בין אם ליצור ממשק אינטראקטיבי באקשן סקריפט \ FLEX \ או whatever... הכל בגבולות הרנדר שיצרת ומגבלות הפלאש, ואני מודע לעובדה שהידע שלי בתחום הזה מוגבל מאד, ולצערי לא אוכל לעזור לך יותר מדי מכאן... מה שאני כן יכול להגיד לך, שיש לך 2 אופציות. 1- לעבוד עם האובייקט ממש. כלומר, לעבוד בסביבת תלת-מימד (OpenGL), עם האובייקט ממש. כלומר רנדר ב-real-time, מה שמאפשר גמישות, אבל פוגם בריאליסטיות. סביבה שכזאת לא יכולה לתמוך בתכונות ה"כבדות". כמו למשל חומרים רפלקטיביים, תאורה גלובלית (אם אני לא טועה, OpenGL מוגבלת ל-8 תאורות פשוטות בזמן נתון), מפות דיספלייסמנט, באמפ, אנטי-אליאסינג, צל, קאוסטיקס, שבירת קרני אור (refraction), ועוד... מה שמביא אותך לאפשרות השניה: 2- לעבוד עם רנדרים מוכנים מבעוד מועד. בין אם באופן חלקי (סביבת תלת-מימד, אבל טקסטורה "צרובה", למשל...) או פשוט "לעבוד על המשתמש" ולספק לו חומר מוכן לגמרי מראש, שנראה ריאליסטי ואמין, אבל מדובר במן "סרט אינטראקטיבי" שרק נותן תחושת תלת-מימד, אבל הוא לא תלת מימד באמת...שוב, ממליץ בחום להרחיב את הידע דרך גוגל\וויקיפדיה, ושאר מקורות שיותר אמינים ומהימנים ממני.
|
|
(ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
|
| |
|