עם DYNAMICS, PARTICLES, VOLUMATRICS וכל מה שביניהם...
זה לא ממש חיקוי של חוקי הפיזיקה...
אלא אם כן אתה מכיר איזה חוק שגורם לאקדחים לזהור ואז להתפורר לאבק...בקטע הזה יש שימוש בפרטיקלס שמוגדרים כ- VOLUMETRIC HYPERVOXELS.
כאשר האקדח (יש בעצם שניים, אובייקט ראשי ברזולוציה גבוהה (SUBPATCH LEVEL = 5) שנעלם ושני ברזולוציה נמוכה (0) שמוגדר כ-EMITTER וממנו יוצאים החלקיקים, ומופיע רק כשהראשון נעלם.
כל היופי, הוא שאפשר לצור הכל עם שימוש נכון.
אני פשוט מתאמן, לומד, ומשתף אתכם בנסיונות היותר מוצלחים שלי...