אל תעלה מעל 20-25 אחוז ריפלקשן. זה לא מראה, זה פח.
יש גם יותר מדי דפיוז.קח לעצמך כלל, בקשר לקביעת חומר לאובייקטים. כמות האור החוזרת מאובייקט, קטנה או שווה לאור המגיע ממנו.
אין כמעט חומר שלא בולא קצת אור. ולכן אף פעם אל תגיע ל-100%.
מה שאומר, תבודד את המשתנים שאחראים על החזרת אור ובליעת אור בדרכים שונות, ותוודא שצירוף האחוזים ביחיד לא יגיע ל-100%.
דפיוז אחראי על החזרת קרני אור מפוזרת. למשל קיר לבן יהיה לו דפיוז גבוה.
רפלקשן אחראי על החזרת קרניים בזווית ליניארית הפוכה.
(כמובן שיש עוד דברים שמשפיעים, למשל שקיפות, כל אחוז שקיפות באובייקט, זה אחוז קרני אור שעוברים דרכו ולא יכולים להיות מוחזרים ע"י דפיוז או ריפלקשן. ולכן באובייקטים שקופים תוסיף את אחוזי השקיפות לחישוב)
במקרה שלך, זה נראה שילוב של אחוזי דפיוז וריפלקשן גבוהים מדי.
ואם אני לא טועה, יש קצת לומינוסיטי? (או הרבה..?) מה זה הלבן בחורים של הפנסים ערפל?
פח לא זורח, לכן אין סיבה ללומינוסיטי. אם יש שם משהו, תוריד לאפס.
בהצלחה.