ABA


"דמות שהכנתי ב- 3DS MAX"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון גרפיקה נושא #14168 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 14168
chenke 
חבר מתאריך 1.7.02
730 הודעות
   15:00   22.04.08   
אל הפורום  
  דמות שהכנתי ב- 3DS MAX  
 
   פעם ראשונה שאני ממדל לגמרי לבד בלי מדריכים:

זה עדיין בשלבי הכנה. מה דעתכם?


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  חחח איזה יצור עשית Pyro 22.04.08 15:54 1
     יותר בקטע של נסיון chenke  22.04.08 18:13 2
  חחח תפוז עם רגליים :) נחמד, תתחיל למדל ע''פי רפרנסים זה יקל עלייך. Avi139   22.04.08 18:36 3
     אולי נקרא לו תפוזי :-) chenke  23.04.08 08:40 4
         אממ.. אני לא מומחה גדול ב3D תחכה שZippo יענה לך חח Avi139   23.04.08 12:36 5
         OK, אז ככה. המודל נחמד. Zippo  23.04.08 20:26 6
             לא יודע מה זה זרימה chenke  23.04.08 22:15 7
                 זרימה = Polygon flow Zippo  24.04.08 00:32 8

       
Pyro

   15:54   22.04.08   
אל הפורום  
  1. חחח איזה יצור עשית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מה ניסית למדל בדיוק?
אם זה סתם נסיון אז זה נחמד, למרות שאני לא מבין ב3D


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
chenke 
חבר מתאריך 1.7.02
730 הודעות
   18:13   22.04.08   
אל הפורום  
  2. יותר בקטע של נסיון  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   למרות שהתכנון הראשוני היה דמות בסגנון של M & M


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Avi139   לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.02
73814 הודעות, 28 פידבק
   18:36   22.04.08   
אל הפורום  
  3. חחח תפוז עם רגליים :) נחמד, תתחיל למדל ע''פי רפרנסים זה יקל עלייך.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

“I love my haters, they rage and rage and all they do is spreading my word”
― J.Y


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
chenke 
חבר מתאריך 1.7.02
730 הודעות
   08:40   23.04.08   
אל הפורום  
  4. אולי נקרא לו תפוזי :-)  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   שאלה: הדמות כולה מורכבת מאובייקט יחיד (חוץ מהעניים כמובן), והשתמשתי בסימטריה כדי שיהיה סימטרי וגם כדי לחסוך בעבודה, אבל אחרי שהוא מוכן אני רוצה לבצע שינויים בצד אחד שלא צריכים להשתקף בצד השני (לדוגמא: להזיז את יד ימין, בלי שיד שמאל תזוז באותה צורה), איך עושים את זה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Avi139   לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.02
73814 הודעות, 28 פידבק
   12:36   23.04.08   
אל הפורום  
  5. אממ.. אני לא מומחה גדול ב3D תחכה שZippo יענה לך חח  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   לפי הערכתי אתה אמור לסמן את הפוליגונים של אותו איזור שאתה רוצה
לבודד ולשנות, ככה זה נראה לי הגיוני, אבל אני לא מתעסק עם 3D MAX כבר שנים...

“I love my haters, they rage and rage and all they do is spreading my word”
― J.Y


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zippo 
חבר מתאריך 26.5.02
7921 הודעות
   20:26   23.04.08   
אל הפורום  
  6. OK, אז ככה. המודל נחמד.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
אבל נראה כאילו יש הרבה בעיות זרימה.
תראה WIRE.

בכל אופן, בקשר לסיבוב של יד, אני מניח שאתה מדבר על אנימציה (כי אחרת אתה יכול פשוט לבטל סימטריה, ולשנות חצי אחד...)
אתה תצטרך לבנות עצמות.
יש הרבה מדריכים באינטרנט בנושא.
תחפש מדריכים Rigging & Setup.

בהצלחה...!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
chenke 
חבר מתאריך 1.7.02
730 הודעות
   22:15   23.04.08   
אל הפורום  
  7. לא יודע מה זה זרימה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   להלן ה- Wire:

אם אני מבטל את הסימטריה, אז רק צד אחד מאפשר שינוי, ומה אם אני מעוניין דווקא בצד השני? וגם כאשר אני מחזיר את הסימטריה (אני חייב , כי אחרת הוא ישאר רק עם רגל אחת ויד אחת), אז השינויים בצד אחד לא יושפעו על הצד השני? אין דרך לאחד את הכל לאובייקט שלם?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zippo 
חבר מתאריך 26.5.02
7921 הודעות
   00:32   24.04.08   
אל הפורום  
  8. זרימה = Polygon flow  
בתגובה להודעה מספר 7
 
שזה בעצם כיוון הזרימה של הרשת. של הפוליגונים.
בפרצוף אנושי זה צריך להיות בערך ככה:
http://static.highend3d.com/tutorialimages/191/7_fig30.jpg

אז דבר ראשון, הרשת ממש לא נכונה.

דבר שני:
המודל ממש High-Poly יחסית.
למה?
צמצם פוליגונים.
זה יותר מדי כבר, צפוף, ולא נוח לעבוד עם זה.

תתחיל עם צורה כללית Low-Poly
ותחלק עם הוספת פרטים בהדרגה.

תמיד עדיף להתחיל במשהו פשוט.
http://www.thegamecreators.com/g/newsletter/issue46/guru5b.jpg

בקשר לסימטריה:
אני לא מבין גדול במקס, אבל לפי מה שאתה אומר, אני מבין שסימטריה, זה בעצם רק הדמיה.
תכל'ס, יש פה רק צד אחד.

אתה צריך לחפש אופציה אחרת (הייתי מהמר על Mirror)
ואז יהיה לך מודל שלם, ותוכל לשנות מה שתרצה.

בהצלחה!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net