המדריך להכנת דמויות לאיסייו טאואר 2 !!! באיסיי טאור 1.2 (Icy Tower 1.2) ישנה אפשרות לשינוי דמויות. כלומר ניתן להחליף דמות שאיתה תשחקו. בגירסא הקודמת לא היתה אפשרות כזו, והיה ניתן לשחק רק עם דמות אחת. ישנם מספר דמויות להורדה כמו: סוניק, מגה מן, שטן, מריו, קני ועוד שניתן להוריד מאתר הבא: http://www.dtek.chalmers.se/groups/webredax/index.php ההתקנה פשוטה. (על ההתקנה ניתן לקרוא באתר) אבל - מה אם אנחנו רוצים ליצור לעצמנו דמויות? ובכן בשביל זה יש את המדריך. שלב א' - ההכנה לכו לתיקיה שהתקנתם את המשחק וכנסו לתיקיה characters. העתיקו את התיקיה template והדביקו באותה תיקיה. שנו את השם לדמות שאתם תרצו. הכנסו לתיקיה, ושנו את שם קובץ הtxt לאותו שם שנתת בתיקיה. שלב זה חשוב. לדוגמא אם שם התיקיה הוא : SilveR שם הקובץ צריך להיות SilveR.txt הסבר על הקבצים קובץ הtxt אחראי על המוסיקה. http://n.rotter.net/madric/guide/408fcb191a4cb6ec.jpg קובץ הbmp או הpcx אחראי על הגראפיקה. http://n.rotter.net/madric/guide/408fcb371be3cf31.jpg שלב ב' - הסבר על מה שהדמות צריכה בסה"כ מה שצריך ליצירת דמות זה שלושה דברים: א' פריימים - מה הדמות תעשה בכל מצב ב' צלילים - מה שהדמות תאמר ומוזיקה ג' סקריפט - שיגיד למשחק מה זה מה. *שימו - הצלילים הם רשות לכן לא חייבים ליצור אותם. שלב ג' - התחלת היצירה תתחילו בזה שתמצאו לכם רעיון. אני רציתי לעשות דמות על אח שלי. זה יכול לקחת זמן עד שחושבים על משהו טוב ובר ביצוע אבל אין מה לעשות. כל התהליך יהיה יותר קל אם תחשבו לפני שתבצעו. אוקיי אז אחרי שיש לנו תיקיה מוכנה ורעיון, נתחיל לעבוד. מיכוון שאיסיי טואר מובססת על "palette" צריך תוכנה גראפית שתתמוך בשיטה הזו. לא כל התוכנות תומכות. לדוגמא "צייר" לא תומך, ו "PhotoShop" תומך. אנחנו נעבוד עם PhotoShop. פיתחו את הקובץ 'template.pcx' (או .bmp) שנמצא בתיקיה שיצרתם. http://n.rotter.net/madric/guide/408fcc3d2a42e363.jpg אתם תגלו 15 קווים מתארים של הרולד. מתחת לכל משבצת ישנו תיאור קצר. http://n.rotter.net/madric/guide/408fccf233ed268f.jpg משבצת 1-3 (IDLE) זה מין אנימציה כאשר הדמות איננה זזה. מתחיל מ1 ממשיך ב 2. נגמר, מתחיל שוב 1 ממשיך ב3 ומתחיל שוב ושוב. ככה שיוצאת לנו אנימציה נחמדה. המשבצות הבאות WALK. כאשר הדמות הולכת. אם הדמות תשנה כיוון "אפקט המראה" יהיה על אותן משבצות. הבאות JUMP. משבצות שעושים קפיצה בינונית זה יראה את הקפיצה, הזמן שהוא באוויר והירידה. גם על זה יהיה "אפקט המראה" כאשר הדמות תשנה כיוון. הבא, JUMP. כאשר הדמות קופצת - ישר. CHOCK. כאשר הדמות נופלת - מתה. משבצת הבאה, ROTATE. שהדמות קופצת בסיבוב. משבצות EDGE1 - 2 כאשר הדמות עומדת על קצה המדרגה. שלב ד' - יאללה כבר מספיק לחרבש, לעבודה! מה שאני עשיתי זה לקחתי את הראש של אח שלי והדבקתי על הראש. מחקתי שאריות וצבעתי תגוף. http://n.rotter.net/madric/guide/408fcd4838561ada.jpg שלב ה' - סיימתי מה עכשיו? שומרים ב256 צבעים ומשחקים. נכתב ע"י SilveR כל הזכויות שמורות!