בהצלחה מוגבלת, כתבתי משהוא בעומק 6 ללא גיזום היה בתחילה טוב ממני, אבל
השתפרתי והחלתי לנצח אותו לרוב.(לא התעסקתי עם זה זמן רב)
פונקציה היוריסטית תחילה, צריכה לתת ציון אינסופי לנצחון
ושלילי מאוד להפסד(האפס לאו דווקא סביב אפס אבל אני ממליץ שכן)
כמו כן אנחנו רוצים שאיפה לאפשרויות תאורטיות לנצחון, כלומר
אנחנו רוצים רצפים בשורה של הצבע שלנו כך שהם פתוחים להמשיך לנצחון תיאורטי.מכאן משהוא שאני כתבתי היה(פחות או יותר) כזה דבר: עבור על שורה וכן עבור כל
אלכסון, רצים לאורכו, ומוצאים רצף של 4 או יותר מקומות בהם לא מופיע כלי
של היריב, ונותנים ציון מסוים לרצף הזה(חיובי) בהתאם לכמה כלים שלי
יש ברצף הזה. וסוכמים את הציונים של כל הרצפים יחד.
מחשבים עבור הצד לנו, עבור הצד של היריב ומחסרים, ולהלן קיבלנו
פונקציה היוריסטית לתפארת.
יתכן ונרצה להתייס לדברים נוספים כמובן, רצפים ארוכים, שניתן להשלים
בכמה אופנים, ציון נמוך לרצפים שמרחפים גבוהה באוויר וכו.
DRYICE