ABA


"יש לי להגיד כמה דברים על המשחק אתמול"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #7024 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 7024
the crusher
חבר מתאריך 1.8.02
18936 הודעות
   21:47   25.02.04   
אל הפורום  
  יש לי להגיד כמה דברים על המשחק אתמול  
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 21:50 בברכה, the crusher
 
דבר ראשון כמה ששיחקנו על הפנים..היתי באולפן של ספורט 5 ואני ממליץ לכל אוהדי ריאל ובאיירן במשחק הבא לבוא היה קטעים...היתי זה עם החולצה הכחולה שנישק לקירח ת'ראש שהבאנו ת'גול..משחק על הפנים של ריאל..שליטה מלאה של באיירן במחצית הראשונה..מחצית השנייה היה משחק שקול פחות או יותר עם נטייה קטנה לצד של באיירן..הגול שלנו היה במזל..ולא הגענו מוכנים למשחק.
נחכה ונראה מה יהיה בברנבאו..
הימור שלי:ריאל עולים.קשה מאד לנצח את ריאל בברנבאו ופעם אחרונה שהיא הפסידה שם הייתה עונה שעברה לרומא אם אני לא טועה ובליגה יש 10 נצחונות ותיקו בבית..בית קשה..ואוליבר..תודה על הגול.


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  איזה כיף היה לנשק תקירח בטח ירוק בנשמה 25.02.04 21:51 1

       
ירוק בנשמה
חבר מתאריך 3.7.16
15 הודעות
   21:51   25.02.04   
אל הפורום  
  1. איזה כיף היה לנשק תקירח בטח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net