ABA


"מה אמרתי? באיירן שיחקו חבל''ז!"
גירסת הדפסה        
קבוצות דיון ספורט נושא #6991 מנהל    סגן המנהל    מפקח   Winner    צל"ש   מומחה  
אשכול מספר 6991
הטורף

   00:18   25.02.04   
אל הפורום  
  מה אמרתי? באיירן שיחקו חבל''ז!  
 
   באיירן הגיעו לפול מצביםף לעומת אצל ריאל 2 מצבים!

השער של קרלוס בפוקס...

קיצר צדקתי בקשר לבאיירן!
כעת נחכה לסנטיאגו ברנבאו..!

אני מאמין שבאיירן עולה!


                                שתף        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הם באים לסטדיו סנטיאגו ברנבאו Casco 25.02.04 00:19 1
     אכן, אבל יהיה בסדר. הטורף 25.02.04 00:40 8
  מוות לאוליבר טוויסט ! Warez Boy 25.02.04 00:20 2
     כן! הטורף 25.02.04 00:40 9
  כן אבל מי שלא כובש, מקבל WarezKingdom 25.02.04 00:20 3
     אכן, אבל באיירן תכבוש במדריד. הטורף 25.02.04 00:40 10
  אם לא רוברטו קרלוס, הייתי עוד מאמין שמישהו danielbr 25.02.04 00:21 4
     פרגי יכול לנצח אותם doodles_4 25.02.04 00:35 7
         בגדול! הטורף 25.02.04 00:41 14
         אחי, למנצ'סטר אין הגנה... danielbr 25.02.04 00:44 15
             חחח, נו אז! הטורף 25.02.04 00:47 17
                 אין מצב..... מילאן VS מנצ'סטר danielbr 25.02.04 00:53 19
                     מילאן, מפגש מעניין.. הטורף 25.02.04 00:55 20
         פרגי לא מדגדג את ריאל כבר 3 פעמים הם העיפו את gali 25.02.04 15:05 29
             נו אז בחיים אין הפתעות? הטורף 25.02.04 21:34 30
     צודק, יעצרו את ריאל ברבע או כעת! הטורף 25.02.04 00:41 11
  בברנבאו הם יקבלו בראש חוץ מזה שהשנה זה שנה doodles_4 25.02.04 00:32 5
     באיירן יקבלו מראש? אין מצב.. הטורף 25.02.04 00:41 12
  מוות לרוברטו קרלוס ולאוליבר קאן הפרה הזה בורקס 25.02.04 00:33 6
     חחח, ראסמי. הטורף 25.02.04 00:41 13
  תמיד יש הפתעות VeNom  25.02.04 00:45 16
     כן, מעניין מאוד. הטורף 25.02.04 00:48 18
     מה עם מילאן? AC 25.02.04 07:58 21
         עזוב מילאן.. VeNom  25.02.04 08:45 22
             בגלל שסגנון המשחק שלה לא הולך AC 25.02.04 12:26 24
                 שנינו יודעים VeNom  25.02.04 13:15 27
                     ממש ממש לא AC 25.02.04 15:01 28
                         גמני אוהד את מילאן, אבל הטורף 25.02.04 21:37 34
  אם כל הכאב כן הם פתחו את ריאל מדריד.. bafon 25.02.04 12:10 23
     מה קשר נאצים? הם הדור האחר. הטורף 25.02.04 21:35 31
  ה2-0 היה יותר משקף את המשחק... ToMeR  25.02.04 13:05 25
     רונאלדו בטוח the_red_guy 25.02.04 13:13 26
         מי יודע :-] הטורף 25.02.04 21:36 33
     כן, צודק! הטורף 25.02.04 21:35 32

       
Casco

   00:19   25.02.04   
אל הפורום  
  1. הם באים לסטדיו סנטיאגו ברנבאו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אחרי 1-1 בבית..

משמע הם צריכים להבקיע..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:40   25.02.04   
אל הפורום  
  8. אכן, אבל יהיה בסדר.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   היה לכם מזל, קאן בזמן אחרון על פנים, מקבל שערים שטותיים!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Warez Boy
חבר מתאריך 25.4.02
1774 הודעות
   00:20   25.02.04   
אל הפורום  
  2. מוות לאוליבר טוויסט !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:40   25.02.04   
אל הפורום  
  9. כן!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WarezKingdom

   00:20   25.02.04   
אל הפורום  
  3. כן אבל מי שלא כובש, מקבל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ובאיירן נדפקו..1-1 ריאל בדיוק רצתה את זה.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:40   25.02.04   
אל הפורום  
  10. אכן, אבל באיירן תכבוש במדריד.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danielbr

   00:21   25.02.04   
אל הפורום  
  4. אם לא רוברטו קרלוס, הייתי עוד מאמין שמישהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מסוגל לעצור את ה*ונות האלה ממדריד
אבל עכשיו אני ממש בספק
כי רק קבוצה גרמנית טיפוסית כמו ביירן מסוגלת לעשות משהו נגדם
אולי אולי אולי מילאן, למרות שגם בספק

יש לי תחושה לא טובה שברבע גמר הם יקבלו איזה הגרלה נוחה להם
לא יובנטוס/דפורטיבו/ לא מילאן (אם תעלה), משהו בסגנון אחת האנגליות אולי, בקיצור משהו נוח להם...

פאק!!
שונא אותם!!!!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

   00:35   25.02.04   
אל הפורום  
  7. פרגי יכול לנצח אותם  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:41   25.02.04   
אל הפורום  
  14. בגדול!  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danielbr

   00:44   25.02.04   
אל הפורום  
  15. אחי, למנצ'סטר אין הגנה...  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 00:45 בברכה, danielbr
 
עונה שעברה קיבלו רביעייה, עם פרדיננד ובתקופה טובה שלהם

העונה ייקבלו חמישיה בלי מענה....
ריאל מפרקת אותם ל27 חלקים....


שלא תחשוב ולו לרגע אחד שאני בעדם
הבעייה היא שאין הרבה קבוצות באירופה שמסוגלות לעצור אותם

ואם באיירן לא מצליחה, אז קשה לי לראות מי כן...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:47   25.02.04   
אל הפורום  
  17. חחח, נו אז!  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   שנה שעברה, מי היה בשער?
הקירח!

כעת יש לנו שוער אחלה, אז מה בלי פרדיננד.

כתמיד אפשר להתסתדר!
יונייטד תנצח!

אווו שבקהאם יבוא לאולד טרואפד!
קיצר אני רוצה בגמר אלופות


מנצ'סטר יונייטד VS ארנסל.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danielbr

   00:53   25.02.04   
אל הפורום  
  19. אין מצב..... מילאן VS מנצ'סטר  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:55   25.02.04   
אל הפורום  
  20. מילאן, מפגש מעניין..  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gali
חבר מתאריך 1.7.02
2981 הודעות
   15:05   25.02.04   
אל הפורום  
  29. פרגי לא מדגדג את ריאל כבר 3 פעמים הם העיפו את  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   מנצסטר

החיים הם כמו גויאבה מבחוץ מסריח ומבפנים מלא גרגירים קטנים שנתקעים בשיניים אבל אתה אוכל את זה אתה אוכל אתה אוכל


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   21:34   25.02.04   
אל הפורום  
  30. נו אז בחיים אין הפתעות?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:41   25.02.04   
אל הפורום  
  11. צודק, יעצרו את ריאל ברבע או כעת!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doodles_4

   00:32   25.02.04   
אל הפורום  
  5. בברנבאו הם יקבלו בראש חוץ מזה שהשנה זה שנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זוגית תורם לקחת את ליגת האלופות


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:41   25.02.04   
אל הפורום  
  12. באיירן יקבלו מראש? אין מצב..  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בורקס

   00:33   25.02.04   
אל הפורום  
  6. מוות לרוברטו קרלוס ולאוליבר קאן הפרה הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הרסו לי תיום אוף איתם


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:41   25.02.04   
אל הפורום  
  13. חחח, ראסמי.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
VeNom  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.02
7922 הודעות, 1 פידבק
   00:45   25.02.04   
אל הפורום  
  16. תמיד יש הפתעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל אתה יודע שלריאל יש מזל של אלופה..
גם בליגה הספרדית וגם באירופה ולכן אני מאמין שהיא תעבור אותם גם כן...
הקבוצה היחידה שעולה לי בראש שיכולה להוות איום זה או אחר לריאל היא ארסנל...
יהיה מעניין אם יפגשו ...


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   00:48   25.02.04   
אל הפורום  
  18. כן, מעניין מאוד.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   אני מאמין שריאל תעצור שבוע הבא!

אבל צודק בקשר לריאל שיש לה מזל גדול !


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AC

   07:58   25.02.04   
אל הפורום  
  21. מה עם מילאן?  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
VeNom  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.02
7922 הודעות, 1 פידבק
   08:45   25.02.04   
אל הפורום  
  22. עזוב מילאן..  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   עם כל הכבוד לה סגנון המשחק שלה לא הולך..
ארסנל היחידה שאני מאמין שיכולה לקחת מריאל את הגביע(אלא אם כן באריין תפתיע בברנבאו.)


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AC

   12:26   25.02.04   
אל הפורום  
  24. בגלל שסגנון המשחק שלה לא הולך  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   היא אלופת אירופה?


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
VeNom  לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.02
7922 הודעות, 1 פידבק
   13:15   25.02.04   
אל הפורום  
  27. שנינו יודעים  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   שבמזל היא אלופת אירופה..
יובה הייתה צרכיה לזכות..


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AC

   15:01   25.02.04   
אל הפורום  
  28. ממש ממש לא  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   אתה נראה לי מחשיב רק את ההצלה האחרונה של דידה,
כי במשחק עצמו, מילאן שלטו , לא יובה!


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   21:37   25.02.04   
אל הפורום  
  34. גמני אוהד את מילאן, אבל  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   שנה שעברה, לדעתי מגיע ליובה הם עשו מגניב!
אבל בגמר מילאן שלטו!!

ודבר שני
מילאן לא תיקח, בכל זאת האם יונייטד עפים מליגת אלופות לוקח את מילאן!
אני מקווה שתגיע רחוק מאוד.


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bafon

   12:10   25.02.04   
אל הפורום  
  23. אם כל הכאב כן הם פתחו את ריאל מדריד..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמה שאני שונא את ביירן בדם את הנאצים האלה אבל אין מה להגיד אתמול הם שיחקו בכמה דרגות יותר טוב "מהגלקטיקוס"


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   21:35   25.02.04   
אל הפורום  
  31. מה קשר נאצים? הם הדור האחר.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ToMeR 

   13:05   25.02.04   
אל הפורום  
  25. ה2-0 היה יותר משקף את המשחק...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_red_guy

   13:13   25.02.04   
אל הפורום  
  26. רונאלדו בטוח  
בתגובה להודעה מספר 25
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.04 בשעה 13:13 בברכה, the_red_guy
 


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   21:36   25.02.04   
אל הפורום  
  33. מי יודע :-]  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטורף

   21:35   25.02.04   
אל הפורום  
  32. כן, צודק!  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  


                                                         (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
___________________________________________________________________

___________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול
       



© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net